sobota, 9 marca 2013

Fashion Blogger Fest II



Dobry wieczór Kochani!
Dziś działo się, oj działo! Zanim jednak przejdę do relacji z konferencji, w której miałam przyjemność wziąć udział, ogłoszę wynik konkursu!!!

Zwycięzcą zostaje dziewczyna, która udzieliła najciekawszej odpowiedzi na pytanie "dlaczego kobiety są niezwykłe", a odpowiedź ta brzmi:

Aleksandra Nakonieczna Niezwykłość kobiet polega na tym,że po prostu są kobietami... Płeć piękna nie jest łatwym towarzyszem w życiu. Jednak świat bez nich byłby nudny, szary i bez wyrazu. Coś w tym jest skoro mężczyźni nawet o tym śpiewają: 
"(...) Baby, ach! te baby, czym by bez nich był ten świat... 
Co tu grać, co tu kryć, spróbuj bez baby żyć, 
gdy ci uda się taka sztuka, toś jest chwat. (...)




Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo :) Gratuluję!

Niemalże cały dzisiejszy dzień spędziłam w Blue City, gdzie odbywał się Fashion Blogger Fest II. Była to niezwykła okazja do spotkania z wieloma bloggerkami modowymi i innymi pasjonatami mody. Cały cykl konferencji był niebywale ciekawy, a szczególnie interesujące były dla mnie wystąpienia Magdaleny Kanoniak, która opowiadała o fenomenie video blogów i Grzegorza Chruścielewskiego, który odkrywał przed nami tajniki umiejętnego korzystania z Google i SEO. Inni prelegenci mówili o designie blogów, ich pozycjonowaniu w sieci, modzie "babskiej" i męskiej. Dodatkowymi atrakcjami były sesje zdjęciowe i showroomy.
Bardzo przyjemnie spędziłam czas i chętnie wybiorę się za rok raz jeszcze. ;)

Z Lilissss :*

Z Myfashioonstyle ;)


108 komentarzy:

  1. Zazdroszczę:)))
    Ja też chciałam sie wybrać, ale zupełnie nie mam czasu w tym roku. W następnym na pewno się pojawię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękny neonowy sweter!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałam jechać, ale mieszkam niestety daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie za rok nie może Cię zabraknąć :)

      Usuń
  4. A ja w okolicach blue city jestem codziennie i w dni wolne od pracy tej części miasta unikam - nawet taka impreza mnie nie skusi ;)
    Ale zdhecia wyglądają kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten neonowy sweterek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna konferencja, a Ty wyglądałaś bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane, sweterek i apaszka pochodzą z nowej kolekcji NewYorker :) miło mi, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę :) świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu dziękuję za odwiedziny, twoja opinia wiele dla mnie znaczy ;)

    Zazdroszczę tego spotkania i przyznam, że bijesz znacznie większym blaskiem niż M.Sablewska ;)
    śliczna fryzura i ten sweterek ma cudny kolor! Chciałabym mieć coś takiego na wiosnę :)

    Pozdrawiam i miłej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny neonowy sweterek ;)
    bardzo twarzowy.
    a spódniczka z drugiego zdjęcia przypomina mi materiał z IKEI ;p
    bardzo pomysłowo.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego czasami żałuję, że do Warszawy mam bardzo daleko;(
    Zazdroszczę;)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. gorgeous pictures!

    Giveaway on my blog:

    www.fashionshores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz!
    Zazdroszczę takiego spotkania...
    Szkoda, że do Warszawy musiałabym przejechać
    pół Polski...:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey ! :) I love your passion you have for your blog! I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, tumblr and even lookbook if you want :3 <3

    NEW POST UP, YOU HAVE TO SEE IT :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna fotorelacja :) Cudownie wyglądałaś ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pwno bardzo przydatne wskazówki ;D bo jęsli się prowadzi bloga podstawa to poznac jak mozna sie skutecznie rozwijać ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. dokładnie- świetna sprawa, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję uczestniczyć w takim spotkaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice blog.
    Do you want to follow each other?

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  19. super sprawa:) zazdroszę zdjecia z Mają, nam się niestety nie udało:(

    OdpowiedzUsuń
  20. oj piekna piekna - dlaczego nie podeszłas az taka straszna jestem hihihi moze <3- cudownie wygladalas i teraz ciebie tez kojarze <3

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo swiezo wygladasz, skojarzenie z wiosna narzuca sie od razu!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj działo się... :)) Fajnie spędzony czas! Wyglądasz rewelacyjnie, ja niestety moim zdjęciem nie jestem zachwycona, a tylko jedno jest_ :(

    OdpowiedzUsuń
  23. trafiłam przypadkiem, super blog i stylizacje :)
    może obserwujemy? poinformuj mnie u mnie - będę zaglądać częściej
    zapraszam do siebie :)
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u look very nice! love colors on you <3

    Wanna follow each other on GFC? Maybe on Twitter, Fb or Bloglovin´!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję, płaszczyk kupiłam ponad miesiąc temu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz,cudowny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądsaz - bardzo się cieszę że się poznałyśmy :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się cieszę:) widzimy się w najbliższą sobotę ;)

      Usuń
  30. świetny look ;)

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy,fajny blog,będę tu zaglądać!
    Zazdroszczę poznania Maji!
    Pozdrawiam!:*

    www.imluckylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne zdjęcia i pięknie wyglądasz. ^^
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko pozazdrościć :) Jakbym miała możliwość też z chęcią poszłabym na takie wydarzenie. A Ty jesteś cudowna i śliczna- tylko pozazdrościć :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie brać udział w takim wydarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  35. Pieknie wyglądasz <3 i na żywo też <3

    dodałam do obserwowanych oraz na fb dodałam <3

    www.classicorcool.com
    www.facebook.com/classicorcool

    OdpowiedzUsuń
  36. Witamy :) Fajne zdjęcia. Takie wydarzenia są naprawde fajne.
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś przepiękna, bardzo podoba mi się neonwy sweterek :) obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  38. hej! postanowiłam poszerzyć swoja blogowe horyzonty i nominowałam Cię do zabawy u siebie na blogu. zapraszam :)

    PS: ładnie wyszło to zdjęcie które Wam robiłam z LiliSss hihi :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześlicznie wyglądałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana jesteś przesympatyczna;** ;))
    Śliczne zdjęcia, bardzo miło było Cię poznać ;))
    Pozdrawiam i mam nadzieje że do zobaczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mnie jakoś klimat tym razem nie powalił, ale ogólnie było w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  42. róża z centymetrem mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow wyglądałaś przepieknie , te kolorki pasują do ciebie :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://poliskowe.blogspot.com/ + obserwuje i z checia bym liczyla na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna odpowiedź Zwyciężczyni:)
    zazdroszczę udziału w konferencji;)
    bardzo fajny blog więc będę wpadać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękny sweter <333 taka konferencja to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajnie wyglądałaś :D zawsze byłam ciekawa jak to jest na tych spotkaniach bloggerek!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądałaś prześlicznie, sweterek i chusta super!

    OdpowiedzUsuń
  48. Powtórzę wszystkie komentarze, ale jak tu się nie zgodzić z opiniami, że wyglądałaś naprawdę ślicznie?!:) I jeszcze ten portret, ach... CUDOWNY.
    ściskam, Malinowa Panna

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny ten sweterek i apaszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. To ostatnie zdjęcie jest przepiękne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne zdjęcia ! :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  52. love this post!
    would you like to follow each other?
    flw me and tell about this! Be sure I’ll flw back)
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  53. piękne z Was dziewczyny :) jakie fruzury ulala , na prawdę rewelacja :) fajne takie eventy!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia oraz stylizacje ;-)) Zapraszam do wzajemnej obserwacji http://sweeetdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. wow - ja też bym chciała tak spędzić dzień. ;) świetnie wyglądasz. ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. nice pics! and great look, love the pop of colours!!
    thank you for lovely comment. wanna follow each other?
    http://chillychickblog.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny neonowy sweterek:)wyglądałaś przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  58. dziękuję za miłe słowa. Śliczny sweterek i komin :)

    OdpowiedzUsuń
  59. superfun! so glad i found your blog, let's follow each other! xx

    OdpowiedzUsuń
  60. super było Was widziec :)
    już się nie mogę spotkania z Wami doczekam :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Dużo dobrego słyszłam o tej imprezie, szkoda, ze Warszawa tak daleko ode mnie ....

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowny sweterek i w połączeniu z tą chustą... świetnie! no i bardzo dobrze podkreśla urodę ładnej blondynki :)

    www.domodi.pl można tu znaleźć naprawdę ciekawe inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. ja mam bliżej do wawy ;)
    ciekawy blog :) obserwuje
    zapraszam izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. wspaniałe wydarzenie!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  65. follow you back on GFC dear!
    http://chillychickblog.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się wziąć udział w tym wydarzeniu, super sprawa ;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Super, gratuluję :)
    nie chcesz zlikwidować może tej weryfikacji obrazkowej? :> trochę to utrudnia komentowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz dziękuję za uwagę. Nawet nie byłam świadoma, że mam takie ustawienia:)

      Usuń
  68. You are so beautiful


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  69. bardzo ciekawe wydarzenie:) fajne fotki. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. ostatnie zdjęcie - przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. fajna sprawa, też chciałabym wziąć udział w takim czymś :) zawsze coś innego :) no cóż może kiedyś.. pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetnie wyglądałaś, super fotki!:) Pozdrawiaam

    OdpowiedzUsuń
  73. beautiful post !! :)
    you're pretty!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice week-end! :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  74. Super wyglądałaś :)
    P.S Dziękuję za wczoraj, było bardzo fajnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Połączenie sweterka i tego komina - genialne :D
    Pozdrawiam :)
    (Irmina ze spotkania ^^)

    OdpowiedzUsuń
  76. szkoda, ze nie mogłam tam być!

    OdpowiedzUsuń
  77. dziękuję ślicznie i zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Beautiful photos!!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    The Fashion Heels
    Facebook
    Bloglovin
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  79. Niestety na buty bez paska nie mogę sobie pozwolić, gdyż buty będą ze mnie zlatywać... A chciałabym takie klasyczne, bez.

    OdpowiedzUsuń
  80. Aj, pięknie wyglądałaś ;)
    Zazdroszczę Ci, sama chętnie wybrałabym się na taki event.

    OdpowiedzUsuń
  81. Zazdroszczę spotkania :) Ślicznie ci w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Magdalena Kanoniak zdecydowanie wygrała tą spódnicą :) Coś pięknego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajne zdjęcia, neonowy sweterek ciekawy ;)
    obserwuję,zapr http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczna jesteś!:)
    Chętnie obserwuję..;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Komin chyba z Bershki? taki sam widziałam własnie tam i zastanawiałam się nad kupnem i wkońcu nie wziełam a teraz żałuję wygląda przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Kiedyś do przebicia się potrzebny był manager. Teraz wystarczy Internet i trochę własnego wysiłku. Konferencji blogerów, vlogerów tworzy się coraz więcej, bo i ludzie ciekawi tego, jak swoją pasję zamienia się w karierę ;)

    OdpowiedzUsuń