czwartek, 7 marca 2013

It's a beautiful day! Don't let it, get away!




Witajcie Kochani!
Rozpoczęłam powoli wietrzenie szafy! ;) z radością pozbyłam się części grubych swetrów i ciepłych szalików. Z przyjemnością przywracam do łask ubrania z lżejszych tkanin.
Dzisiejszy zestaw składa się właśnie z wiosennych ubrań. Mam na sobie spodnie w kolorze butelkowej zieleni, które udało mi się upolować w Orsay’u za jedyne 20 pln! Dwa razy przetarłam oczy, a na koniec ośmieliłam się podejść do Sprzedawcy i zapytać czy cena jest właściwa.;) była … ;P Tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką tych oto spodni. ;)
Kurtkę znacie natomiast z poprzednich stylizacji. Torba jest już prawie zabytkiem, gdyż leży w mojej szafie cztery lata. ;) Uwielbiam ją za jej kolorystykę i tkaninę z jakiej jest wykonana. Daleko do niej zwykłym torbom. ;P
W roli modela świetnie sprawdził się natomiast pies mojej szwagierki - Kapi. ;)

Przypominam o konkursie, w którym możecie wygrać bilet do Multikina! Konkurs trwa do 8 marca włącznie!
http://collectionofhours.blogspot.com/2013/03/konkurs.html



(kurtka TopShop, spodnie Orsay, t-shirt Troll, pasek Reserved, torba Troll, okulary Reserved, buty House, szal Allegro)

54 komentarze:

  1. Wyglądasz pięknie, wiosna Ci służy:)świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! A piesek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne spodnie, super kolorek! Fajna stylizacja, a torba jest fantastyczna:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw i psiunio śliczny taki jak mój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz,cudne kozaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie!Świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, genialny kolor spodni i ten piesek - prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne te spodnie kolor, uroczy i kurteczka mi sie baaaardzo podoba, świetnie wyglądasz aha psinka kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sesja, piękny strój i uroczy piesek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Złoty interes z tymi spodniami ;) świetny miks kolorów. Torba moze i zabytkowa, ale wyglada genialnie. No i pies! Pies boski!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne buty a dodatki miętowe przepiękne bardzo lubię Cię odwiedzać zawsze ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz pięknie :) Świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So jealous of everyone's spring outfits! It's snowing where I am :( the color of your pants are perfect <3
    xxx
    Mandy
    Stickers&Skirts

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz :) piesio jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna stylizacja. Wyglądasz cudownie.
    Piesek też bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz fantastycznie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna kurteczka, a tak btw to bardzo ładna jesteś ^^:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w ty uroczym psiaku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. połączenie blond włosów z niebieskim jest super :) piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Strój fajny wygodny :) Piesek uroczy :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne buciki!! Uwielbiam taki kolor :)

    Zapraszam również do nas!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nietypowe zestawienie kolorów, ale bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your sunnies (:
    And such a cute dog ^^

    x Elena
    www.donna-donna-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz,zdjęcia rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. b. ładny outfit i śliczne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne buty ale piesek i tak wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna stylizacja, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh piesek jest cudowny:) też mam spanielka:) świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne spodnie :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super stylizacja i oryginalne połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie muszę sobie sprawić takie buty!

    OdpowiedzUsuń
  35. Great pictures!! Your dog is really cute and I love your outfit!! The pants and the shoes are my favorits!! Perfect combination!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Love the pics!Your dog is sooo sweet:)
    Would you like to follow each other dear?Let me know:)
    Arianna

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawie skomponowana stylizacja i cudowny psiak! :)

    a tak poza tym, to nie mogę się doczekać kiedy pogoda ze zdjęć do nas wróci..

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny morski odcień spodni :)
    bardzo mi się podoba na Twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  39. boże, cocker spaniel *.* zawsze chciałam takiego mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Cute dog !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba jak połaczyłaś kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna stylizacja. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia, piesek uroczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny zestaw, genialne kolorki! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. super zestawienie ;)
    Brąz+ mięta rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń