poniedziałek, 4 marca 2013

KONKURS! :)

Moi Drodzy! Z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału w pierwszym konkursie na MOIM BLOGU.
Nagrodą jest bilet dla jednej osoby do WYBRANEGO Multikina na dowolny film 2D! :)

Co zrobić, aby wziąć udział?

1. Polub moją stronęhttps://www.facebook.com/CollectionOfHours?ref=hl
2. Dodaj mój blog do obserwowanych nahttp://collectionofhours.blogspot.com/
3. Odpowiedz na pytanie: DLACZEGO KOBIETY SĄ NIEZWYKŁE? (Odpowiedź umieść na mojej stronie na facebooku w komentarzu pod zamieszczonym tam wpisem).

Odpowiedzi można umieszczać do 8 marca włącznie.
Wygra osoba, której komentarz będzie zawierał najbardziej oryginalną odpowiedź :). Bilet zostanie przesłany pocztą.
Do udziału w konkursie zapraszam zarówno Panie jak i Panów :).

15 komentarzy:

  1. szkoda ze tylko 1:( kobiety sa niezwykłe bo są i koniec i kropka i nie ma dyskusji!!!:)
    pozdrawiam serdecznie- nie biorę udziału w konkursie, ale i tak obserwuję! zapraszam koniecznie do siebie na www.2bloggirls.pl i mam nadzieję, że też mnie zaobserwujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem będą dwa ;D a co do Twojego zdania o kobietach - masz całkowitą rację i basta ;P

      Usuń
  2. Oo,bardzo fajny pomysł na konkurs! :) Ale moja inwencja twórcza ostatnio nie daje znaku życia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba się wysilać ;) czasem najprostsze jest najlepsze :)
      jest jeszcze kilka dni, więc szczerze zapraszam do przystąpienia do konkursu :):)

      Usuń
  3. Fajny blog :]
    Zapraszam na mojego bloga ;)
    http://olin-ollin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ZGŁASZAM SIĘ , polubiłam zaobserwowałam :)
    Odp:Kobiety są niezwykłe,ponieważ są wyjątkowe,w wielu sytuacjach potrafią się zachować po swojemu,mają swój temperament,po prostu są niezwykłe,również ich delikatność,kobiety to również anioły :)
    gdyby udało mi sie wygrać prosze skontaktowac sie drogą meilowa:aniawoj1998@onet.pl

    świetny blog + notka :)
    zaobserwowałam liczę na to samo z Twojej strony kochana ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę jeszcze raz sprawdzic czy polubiłam : ania wojciechowska :)

      Usuń
  5. niestety nie mam Fb zeby polubic :(
    ale obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie wezme udziału w konkursie :( Ale obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje za zaproszenie do konkursu, dobry pomysł z tym konkursem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję za odpowiedź i przypominam, że aby spełnić wszystkie założenia konkursu musisz jeszcze polubić moją stronę na fcb :)

      Usuń
  8. Dziękuję serdecznie za zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie, ale niestety nie wezmę w nim udziału, gdyż nie chcę odbierać innym szansy na nagrodę, której ja i tak nie będę mogła wykorzystać - w moim mieście nie ma multikina, a do czerwca niestety wyjazdów raczej nie planuję z powodu zbliżającej się maturki, która odbiera mi dużą część mojego czasu :( Ale na pewno będę tutaj zaglądała, może wezmę udział z jakimś kolejnym, dodaję do obserwowanych i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć! świetnego masz bloga, a twój styl jest taki niewymuszony, elegancki i kobiecy, pięknie się prezentujesz!

    może obserwujemy? daj znać,odwdzięczę się z miłą chęcią;)

    no i pozdrawiam :D !

    OdpowiedzUsuń