wtorek, 26 marca 2013

Trele-Morele :)


Witajcie,
w tym tygodniu postanowiłam, że nie będę się umartwiać i pozować na dworze dygocąc przy tym z zimna. ;) Wybrałam ciepłe wnętrze mojego domu. :) 
Mimo chłodu, panującego za oknem, słońce pozwala nam się łudzić, że ciepłe dniu już tuż tuż. ;) Dlatego moja dzisiejsza stylizacja składa się ze zwiewnych, delikatnych tkanin w ciepłych, przyjemnych kolorach.

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia! :* Buziaki :*



(koszula Allegro, spodnie SH, buty Auchan, torebka tutaj)

85 komentarzy:

  1. Kilka dni temu zamówiłam tą samą koszulę, bardzo ładnie się w niej prezentujesz i z tymi spodniami wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula o spodnie sa super. Znaleźć takie spodnie w sh to niezły fart :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wszystko ze sobą dobrałaś!:)
    naprawdę całośc jest zachwycająca!
    bardzo podobają mi się spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna koszula<3 spodnie mają cudowny, wiosenny kolor, całość bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula !!! Cudowna !
    Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie (kolorowe) bardzo ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiamy
    Kasia i Oliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie!
    piękny jest ten kolor spodni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pastelowy zestaw! Bardzo ładnie wyglądasz.
    I dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw < 333
    Zapraszam : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, tak się wszystko super zgrało, i te pastelowe kolory, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. ach brak mi słów na Ciebie ślicznoto!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne, pastelowe kolory ;) cudowna koszula

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz niesamowicie! *_* Każdy element Twojej garderoby mi się podoba, a razem z sobą zestawione? WOW.

    PS. Piękna z Ciebie kobieta, fenomenalny kolor włosów. :)
    PS. 2. Obserwuję. :)

    http://prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieco, delikatnie i subtelnie - przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna stylizacja.;) szukam spodni w takim kolorze.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że udało mi się wyszperać te moje w sh za całe 7 zł:) czasem i mnie się poszczęści :D

      Usuń
  16. świetnie!pastelowo,wiosennie oh pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jestes prześlicza *.*

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta stylizacja ! Daje wczuć się w wiosenne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula- jest prześliczna! Cała stylizacja wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam taką koszulę, tylko koralową :) biała też śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna koszula! <3
    Wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fabulous pics!! Lovely blouse :)

    Do you want to follow each other, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz:) Delikatnie i kobieco :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. *__* mega..;D

    z SH takie super spodnie? mega fart;))!

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing blog dear! I have to say I am really into it!
    Come visit mine, and let me know if you like it too! We could follow each other ;)!

    Come by soon and stay in touch!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna koszula :)... muszę takiej poszukać koniecznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobną koszulę :P
    Kolory bardzo w moim stylu! :)
    jestem na tak ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, przeuroczo wyglądasz ♥ jasne kolory bardzo pasują do Twojej urody :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Prosto, nienachalnie, z klasą. Cała Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacjai kolor spodni <3
    słodko wyglądasz;p
    zapraszam do siebie;))

    OdpowiedzUsuń
  32. ale Ci pasują pastelowe odcienie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczna koszula i spodnie:)) pieknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog i cudowny post :) bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do obserwacji :* strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mhhh moje ulubione kolory wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja bardzo ładna ;) Koszula jest śliczna ;3

    OdpowiedzUsuń

  37. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zestaw stworzony dla blondynki,cudnie i tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fantastyczne połączenie;) sliczny kolorek spodni i fajne dobrana koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz genialnie! Świetne połączenie kolorystyczne, delikatnie i kobieco. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo podobają mi się zdjęcia, jestem ciekawa, jak je przerabiasz. koszula jest boska

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach, spodnie moich marzeń :D Wyglądasz przecudnie!


    www.confassion.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej, nominowałam Cię do Liebster Award :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. Spodnie SH? ale jakim cudem? :)) Uwielbiam takie zestawienia!!! BOSKO! Wszystko w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  45. stylowo, piękna kolorystyka ubrań, wyglądasz cudownie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie i stylowo. Bardzo mi się podoba torebka i spodnie :) dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. piekne włosy, loook również !

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ! :) co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  48. genialna stylizacja, świetnie połączyłaś wszystkie części garderoby :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zestawienie blond + biała koszula + morelowe spodnie i jesteś do tego taka piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Niesamowicie wyglądasz. Piękny set :)
    Pozdrawiam!
    http://winter-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne pastelowe spodnie idealnie dobrana koszula, podoba mi się ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ladne, modne, i slodkie polaczenie ! te spodnie maja piekny kolor, uwielbiam ogolnie kolorowe spodnie. koszula to klasyka, a torebeczka dodaje slodyczy, lubie to!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  53. Dosłownie zakochalam sie w koszuli !! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładna stylizacja! :)

    http://laylahhugz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. podoba mi się bardzo kolorystyka : ) już chcę wiosne !!


    pozdrawiam i zapraszam do swojej krainy -http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. fajne zdjęcia :))

    zapraszam do obserwowania : http://l0ve-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna koszula! ładny zestaw:) może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie, delikatnie, wiosennie ...

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mi się podoba kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdroszczę urody;) piękne włosy i genialne stylizacje!!! Zapraszam do wzajemnego obserwowania jeśli masz ochotę;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. cudne pastelowe spodnie! super blog, dlatego obserwuje :)
    Zapraszam Cie do mnie http://cranberrynights.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładny zestaw, delikatny i wiosenny :)
    Wszystko bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  63. Przejrzałam kilka Twoich postów - jesteś niezwykle inspirująca!

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna koszula i torebka!
    bardzo świeży set :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Koszulaa pięknaa ! Kolorek spodni cudowny ... i jeszcze taa torebka :)

    OdpowiedzUsuń