piątek, 22 marca 2013

Zebra


Kochani! weekend już tuż tuż:) Zamierzam go spędzić na błogim lenistwie. :)
Poniżej prezentuję Wam zestaw, w którym wykorzystałam koszulę zakupioną rok temu w TopShop-ie. Pasy są w tym sezonie bardzo modne - szczególnie te, będące połączeniem bieli i czerni. Na wierzch wrzuciłam ramoneskę z H&M. Bardzo podoba mi się w niej połączenie dwóch różnych materiałów. Spódnica skórzana pojawiała się w zimowych stylizacjach, ale myślę, że będzie można ją spotkać także w wielu wiosennych zestawach.
Wybaczcie proszę moją "sfochowaną" minę, ale słońce raziło niesamowicie, a ja nie zabrałam okularów przeciwsłonecznych. :(
A Wy macie już jakieś plany na weekend? :)


(ramoneska H&M, koszula TOPSHOP, spódnica Stradivarius, naszyjnik Bershka, zegarek Allegro, buty CCC)

51 komentarzy:

  1. Przeslicznie wyglądasz:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :). Uwielbiam taka klasykę ... koszula i spódniczka to dla mnie faworyci. Muszę gdzieś upolować taki zestawik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula świetna bardzo fajnie wyglądasz w takiej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica rewelacja <3 tez mam ochote sobię taką kupic ale na allegro tylko widziałam :D

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygladasz:)piekna kurtka i spodniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfitf!
    Uwielbiam takie połączenia. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cały outfit z pasiastą koszula prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne połączenie! Ramoneska z dwóch materiałów super!

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wyglądasz.;) spódniczka jest sliczna.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna stylizacja, co do bloga i szaty graficznej nie mam zastrzeżeń :)

    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz cudownie! Moje plany na weekend to wykurować się wreszcie z grypy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie, koszula mnie zachwyciła;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna koszula *-*
    Najbardziej urzekło mnie to ostatnie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodniczka jest najlepsza <3 zdjęcia piękne.... Ah.....

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodniczka jest najlepsza <3 zdjęcia piękne.... Ah.....

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie wyglądasz :) wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczo wyglądasz! :)
    Spódniczka strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog <3
    Śliczna stylizacja :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie wolnej chwili :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygladasz :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też porwał szał na koszule w paski :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo elegancka stylizacja!Pozdrawiam,zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw! paski to mój ulubiony trend tej 'wiosny' ;) dlatego zakochałam się w tej koszuli, która jak chyba dobrze dojrzałam jest prześwitująca? po prostu boska! ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie! ;)
    pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest trochę prześwitująca. Dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  23. Śliczna koszula, w połączeniu z ramoneską super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow great look! love it!
    Maybe we follow each other !?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, ja tu nie widzę żadnej "sfochowanej" miny! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W tej stylizacji są 2 rzeczy które uwielbiam: skórzane spódnice i pasiasty motyw ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Czuję takie dziwne coś...to chyba zazdrość ;p genialnie wyglądasz kochana! Zresztą jak zawsze. Jestem wielką fanką twojego stylu. Twoje zestawy zawsze bardzo mi się podobają, dlatego też jestem ci bardzo wdzięczna za twoje opinie na moim blogu. Są dla mnie cenne ;)

    Miłego odpoczynku! Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula i spódnica rewelacja do tego ta ramoneska wygląda to przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjemnie TU :P

    *obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna spódniczka i kurtka również ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny czarny, ale tajemniczy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  32. hello darling,today I discovered your blog and I really like it, now I follow u on gfc , hope u'll do the same, xoxo

    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna stylówka ;)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful girl!!!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  35. A mnie się podoba spódnica tak naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. naprawdę świetnie wyglądasz w tej stylizacji. ;) spódnica bardzo przypadła mi do gustu, muszę poszukać podobnej. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna koszula:) Ślicznie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz! Wspaniałe połączenie;)
    Czerń i biel nigdy nie zawiedzie ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  39. You look amazing! love your shirt! I am following you now on gfc, wanna follow each other on facebook and bloglovin? Kisses <3<3

    Love sushi and fashion
    Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  40. Klasa sama w sobie - zachwycasz!


    www.confassion.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie wyglądasz!! Genialny set!!

    OdpowiedzUsuń