czwartek, 4 kwietnia 2013

"And if you go chasing rabbits (..)"

Witajcie! :)
Jak minęły Wam Święta? Ja spędziłam je bardzo tradycyjnie przy rodzinnym stole. I choć jedynym wiosennym akcentem były zielone serwetki na nim, to świąteczny czas minął mi w ciepłej atmosferze.
Podróż do rodziny odbyła się jednak w ekstremalnych warunkach. :) A śmigus-dyngus odbył się w formie bitwy na śnieżki.:)
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z nieco wielkanocnym akcentem w tle (zajączki).:) Całość postanowiłam ożywić czerwoną spódnicą. Do zestawu dobrałam czarna torbę w kształcie trapezu i coś czuję, że ten model stanie się moim numerem jeden na najbliższe miesiące. ;)
Weekend już tuż tuż. :D Miłej końcówki tygodnia! buzi-buzi :*


 (płaszcz H&M, sweter TOPSHOP, spódnica TOPSHOP, torbka Susette, buty CCC)

55 komentarzy:

  1. Ale masz fajny sweterek.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka - uwielbiam taki styl, modnie i wygodnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest smieszny, lubie takie zakrecone rzeczy;) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja piękna , ten cudny sweterek gra tu główną rolę , a reszta to tylko dopełnienie ...takie zestawy lubię ....

    Jedyne co bym zmieniła to okulary słoneczne, przepraszam za szczerość ale wyglądają jak na rower...


    Pozdrowienia i zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biję się w piersi, bo sama byłam świadoma, że są zbyt sportowe do tego zestawienia, a mimo to zaszalałam ;P

      Usuń
  5. Genialna stylizacja! :)
    Spódniczka jest przepiękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, sweterek bomba i kolorystycznie bardzo ładnie lubię czerwone spódnice!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna całość:) nawet króliczki wyglądają przesłodko z tą czerwoną spódniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz świetną figurę!:)
    idealnie wszystko ze sobą połączylaś.
    święta podobnie jak u Ciebie - spędziłam rodzinnie, tradycyjnie, jak polskie zwyczaje nakazują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki zabawny sweterek, świetnie się prezentuje w tym zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak pięknie!:)
    świetnie połączony sweterek z tą spódniczka i szpilkami:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny strój - zazdroszczę sweterka, torebki, no i fryzury... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! Cudny zestaw :)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za stylowa stylizacja, pięknie wyglądasz w tym wielkanocnym wydaniu. Słodkie króliczki na sweterku to już mistrzostwo świata - uwielbiam takie pozytywnie zakręcone ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOOOOW pretty lady! I want your endless legs! Love the pop of red in this outfit and your hairdo!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Enter my GIVEAWAY for a chance to win one of the two By Cleo statement necklaces!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :)
    wszystko mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, super spódniczka i botki (takie by mi się przydały) ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ty jesteś piękną i elegancką kobietą ! Stylizacja bardzo fajna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice outfit!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz cudną torbę!
    Pozwolisz, ze chyba kupię sobie taką samą;)?
    A króliczki boskie!
    Fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, nie mam nic przeciwko. Na ulicy pewnie i tak się nie spotkamy z ta samą torbą w ręku:) a nawet jeśli to mi to nie przeszkadza ;D

      Usuń
  20. Fajnitka torebka :) Jak z jej jakością? (może bym sobie taką zafundowała, ale ten materiał nie wzbudza u mnie zaufania ;p)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka i słodki sweterek:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko świetne :) Z pewnością bym ubrała taki zestaw! :))

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienia mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka marzenie! pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. hello darling, you have such a great sense of style, do you want to follow each other on gfc and bloglovin??? if you do pls let me know and I'll follow back
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny sweterek i super torba :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódnica zdecydowanie ożywia outfit!:) Pięknie!:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw - idealnie w moim guście :)

    Chodzi mi ostatnio po głowie taki dobierany kok - sama go czesałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:*
      niestety nie mam takich zdolności ;) w rolę fryzjerki wcieliła się szwagierka :)

      Usuń
  28. UWielbiam do Ciebie zaglądać, bo zawsze znajdę u Ciebie coś mega eleganckiego i niepowtarzalnego, sweterek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bosko wyglądasz naprawdę podoba mi się torba <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, zakochałam się w sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka piękna torebka! Świetny blog ;)
    Zapraszam również do mnie:
    adoreyourfashion.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzxięki za wizytę na moim blogu i miłe komentarze. Bardzo mi się u Ciebie podoba, klasa i styl przez duże S:) może się zaobserwujemy?? Daj znać! http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. uroczy sweterek! wyglądasz super:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne zestawienie, Aniu! :) Podoba mi się sweterek, jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  35. OMG! love your blog. Your pictures are so vibrant. I love it!

    http://www.justbuythedamnshoes.com

    OdpowiedzUsuń