czwartek, 11 kwietnia 2013

Jeansowa koszula

Dzień dobry ;)
Pogoda za oknem nie napawa optymizmem... Ale przecież kwiecień plecień, bo przeplata trochę wiosny, trochę lata. Na moich zdjęciach także przeplatają się zalegające resztki sniegu i błękit nieba z wiosennymi promieniami słońca.
Dzisiejszy zestaw jest dość stonowany.Wybralam moja ulubioną ramoneskę i rozkloszowaną spódnicę. Dorzuciłam do tego jeansową, wycieraną koszulę i wysłużoną (ale nie do zdarcia:) ), pikowaną torebkę z Trolla. ;)


(spódnica Stradivarius, kurtka H&M, koszula Bershka, torebka Troll, okulary Reserved, zegarek Allegro, bransoleta L' autre chose )

40 komentarzy:

  1. świetna spódniczka no i ta kurtka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie. Bardzo mi się podoba. :)
    Kurtka - SUPER.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne zestawienie :)
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz !!


    Zakochałam się w tej kurtce!

    pzdr. i zapraszam do mnie

    Frizzzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie.Śliczna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post <3


    POLINEFASHION

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne polaczenie! Klasyczna czern, wygodny dzins, kobiece dodatki! Super wygladasz;) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  8. O spódniczce już kiedyś pisałam , jest cudowna. ramoneska również jest czarująca :):). Podoba mi sie zestaw iii to bardzo :):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną masz tą koszulę! :) właśnie na taką poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula i spódniczka, bardzo w moim stylu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, ale następnym razem niech będzie więcej koloru :))

    OdpowiedzUsuń
  12. o własnie ostatnio miałam Cię zapytać na spotkaniu o te kurtkę;p


    fajna:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała, klasyczna stylizacja, ale dzięki skórze z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny zestaw, ciekawie wygląda takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja zakochałam się w Twojej kurtce!:)
    genialna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się połączenie skórki i jeansu :) O świetnej kurtce już nie wspomnę :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. skóra + jeans to idealne połączenie , koszula to klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś bardzo ładna! Spódnica i koszula rewelacyjna! Świetne połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna stylizacja, niby bardzo dużo w niej czarnego, ale wcale nie jest nudno! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurteczka i koszula:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw, fajnie połączenie:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz ślicznie, wspaniała kurteczka
    ♥♥♥♥♥
    pozdrawiam serdecznie:*:*:*:
    OLA z FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja, szukam podobnej skórzanej spódniczki bo ramoneskę już kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny zestaw :) ramoneska po prostu super!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oo uwielbiam takie stylówki , po prostu mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw, zamierzam kupić taką spódniczkę i zestawić tak samo jak Ty z jeansową koszulą :)

    OdpowiedzUsuń