sobota, 13 kwietnia 2013

Pink - it's my new obsession :)

Witajcie!
Wiosna jest wśród nas! Aż chce się żyć! :) W głąb szafy powędrowały moje ciepłe swetry, kurtki, szaliki. Z nieukrywaną satysfakcją wymieniłam je na lekkie, kolorowe wiosenne i letnie ubrania. Nabrałam ogromnej ochoty na soczyste kolory! Dlatego też w mojej dzisiejszej stylizacji czołowe miejsce zajmuje różowa marynarka z H&M. Z paskami zamierzam się zaprzyjaźnić w tym sezonie, zatem i dla nich znalazło się miejsce w tym zestawie. :) Calość stonowałam klasycznymi czarnymi rurkami, a w dloń pochwyciłam uniwersalną torbę z kokardą. 
Wierzę, że przed nami same sloneczne, piękne dni i tylko takich Wam życzę w weekend i w nadchodzącym tygodniu! 
Kissesssss:*

(żakiet H&M, t-shirt Cache-Cache, spodnie H&M, torba susette.pl, wisior Rossemann, bransoletki Allegro, zegarek Allegro, buty Auchan)

102 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestaw :)
    Ładnie Ci w takiej fryzurce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam róż dla blondynek, piękny żakiet :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, a torebka jest cudna!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i dobrze bo w tym kolorze jest Ci bardzo do twarzy!super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba pierwsza stylizacja w której podoba mi się róż ... wyglądasz niesamowicie , elegancko i stylowo ....

    POZDROwIENIA i zapraszam na nowego posta ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Roz nie bardzo wpisuje sie w moj styl, ale musze powiedziec ze u Ciebie strasznie mi sie podoba! Doskonale komponuje sie z paskami:) Super wygladasz. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie połączyłaś kamizelkę z naszyjnikiem :) Pozytynie i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam kiedyś obsesje na jego punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do różu trzeba się przekonać, ja sama unikałam go kiedyś jak ognia uważając za zbyt dziewczęcy, w Twojej stylizacji wygląda on cudownie- świeżo, energetycznie i z klasą, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Od zawsze z różem jestem na dystans, dlatego że róż + blondynka nie zawsze dobrze się kojarzy. Muszę przyznać jednak, że w tym zestawie faktycznie czułam się dobrze.

      Usuń
  10. Blondynkom to zawsze w różu było ;)
    Torebkę masz cudowną <3 przygarnęłabym chętnie taką :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) torba jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żakiecik rozświetla wszystko, pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny blond. Farbowany? Jeśli tak, gdzie chodzisz do fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem naturalną blondynką.:( Włosy farbuję w domu (tylko odrosty, nie nakładam farby na całość, bo szkoda mi wlosów). Używam Casting Creme Gloss - jasny perłowy blond.:)

      Usuń
  14. Bardzo pasuje Ci ten róż! :) ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz! Wspaniałe zdjęcia;)))
    Pozdrawiam gorąco!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, piękna torba :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna z Ciebie dziewczyna:) piękny żakiecik

    zapraszam do wspólnego obserwowania
    http://womanlinesska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wszystko ze sobą połączyłaś - łacznie z dodatkami!:)
    torebka jest prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super dodatki !!

    zapraszam do mnie https://www.facebook.com/klamelia i na bloga klamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie i kobieco! Do twarzy Ci w tym kolorze, super;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz w tej marynarce kolorystycznie bardzo w moim guście!!! REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo "zgrabny" zestaw! sliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki słodki zestaw, od rau zrobiło się bardziej wiosennie! Torebka przepiękna!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję bardzo :)

    Ładne szpileczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny look ;)


    Obserwuje :) !!!


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz !rewelacyjny kolor marynarki

    OdpowiedzUsuń
  27. love your style ! would you want to follow each other on gfc and bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny zestaw :) torebka jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna fryzura i piękna marynarka:)


    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz - bardzo kobieco i delikatnie. Podoba mi się Twój blog, więc dołączam do grona obserwatorów. Liczę na to, że też do mnie wpadniesz i może zaobserwujesz ;> Pozdrawiam serdecznie :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne połączenie kolorów. Uwielbiam biel i czerń z dodatkiem jakiegokolwiek koloru.
    ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam podobną marynarkę od Soni Rykiel dla H&M. Uwielbiam ją! <3
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie Ci w tym różu!!!! Bardzo ladne uczesanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczna stylizacja;) urocza torebka i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja, prosto, elegancko :) Uwielbiam połączenie czerni z mocnymi, wyrazistymi kolorami :) zapraszam do nas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Super look;) Masz świetny styl ;) Zapraszam do obserwacji mrewelka117.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog, świetne zdjęcia i stylizacje. Torebka w tym poście mage. Genialnie połączyłaś paski z różem. Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyglądasz! Ostatnio mam manię na dobrze dopasowane spodnie, więc te bardzo mi się podobają! A do tego śliczne połączenie bluzeczki z marynarką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. ale piekna stylizacja! masz piekna marynarkę i nogi do nieba<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw mimo różu nie jest przesłodzony, a to według mnie ogromny plus. Pasuje Ci taka fryzura. :)

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  42. ale pięknie Ci w tym różu! :) ach i torebka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. super torba :) ogolnie cala stylizacja fajna, bo kobieca i delikatnie sexy :) pozdr!

    ps. kiedy kupilas kutke z w&m z poprzedniego posta? pytam bo poluję na taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam tę kurteczkę jakies 3 tygodnie temu. Bylam dziś w H&M w Piaseczne i tu już nie mieli :(
      dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  44. witaj ponownie, świetny look, ja już od dawna obserwuję!http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mimo, że są wysokie, to ku mojemu zdziwieniu są naprawdę wygodne, można w nich chodzić godzinami ;)Pewnie przez wysoką platformę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie Ci w tym różowym kolorku. :) Świetna stylizacja i ładnie zaplecione włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz, genialne zestawienie, akurat na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zestaw w 100% mój typ:) Wyglądasz cudownie:)
    z przyjemnością bede tu zaglądała czesciej!

    ps. mam nadzieje ze nie pogniewasz jak zgapię torebke:P jest tak świetna że musze juz sobie ją kupic!:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że się nie pogniewam :) torebka jest naprawdę ładna i pojemna :)

      Usuń
  49. bardzo fajnie wyglądasz;)
    marynareczka i bluzeczka wyglądają rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestaw, torebka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajny zestaw :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. torebkę masz uroczą ;)
    zestaw bardzo przypadł mi do gustu ^^
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  53. pięknie wyglądasz;** Śliczna marynarka i torebka:))


    zapraszam na nowy post;*

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczny zestaw, bardzo ładni Ci w takiej fryzurce ;)
    obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://gooodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale ślicznie Ci w tej różowej marynareczce! :)
    + bardzo urocza torebka! <3

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  56. ale masz śliczne nogi, pozazdrościć <3

    OdpowiedzUsuń
  57. szukam właśnie takiego żakietu! :)
    http://flleuur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w H&M jest kilka marynarek w tym kolorze i w różnyc krojach :)

      Usuń
  58. perfect outfit <3 Love everything from top to toe!!!

    Do check out my blog:
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo łądnie ;) fajnie się komponuje w całośc.

    OdpowiedzUsuń
  60. ładnie wszystko komponuje się w całość!:DD

    OdpowiedzUsuń
  61. Boska fryzurka! Zresztą cała stylizacja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  62. POSIADAM TAKIE SAME SPODNIE :) , REWELACYJNA MARYNARKA :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialna stylizacja, idealnie wpasowuje się w mój gust ; ) Prowadzisz świetnego bloga dlatego z przyjemnością go zaobserwuję ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    OdpowiedzUsuń
  64. Very nice and simple outfit. It is exactly what I like :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ojejuniu, jaka piękna fryzurka. warkoczyk mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczna torebka :) i ogólnie bardzo trafiona stylizacja ;)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu xxx

    Z chęcią obserwuję na GFC i bloglovin' :) Teraz Ty? :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  67. chętnie skorzystam z Twojego zaproszenia do wzajemnej obserwacji - dodaję więc i czekam na to samo :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Przeglądam już kolejnego posta i ciągle mi mało:) Dodaję do obserwowanych, muszę być na bieżąco ;P

    OdpowiedzUsuń