czwartek, 25 kwietnia 2013

Somewhere it's always spring


Witajcie Kochani!
Nie da się ukryć, że ulubieńcem moich ostatnich stylizacji stała się różowa marynarka.:) Zawsze byłam bardzo sceptycznie nastawiona do połączenia: blondynka+róż. Wiosna natomiast rządzi się swoimi prawami i wszelkie chwyty dozwolone. :)
W dzisiejszym zestawie znów eksploatuję wspomniany wyżej kolor. Połączyłam go jasnym żakietem z kolekcji H&M. Zestaw może ciut za cukierkowy, ale wiosną pozwalam sobie na więcej szaleństw.

Słodkiego dnia!:)

(spodnie H&M, żakiet H&M, bluzka Allegro, torebka susette, buty MichaelAntonio, bransoletka Troll)

104 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz ;)
    Ładne spodnie !
    Miłego dnia!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne butki i żakiecik! ;)
    Całość prezentuje się naprawdę fajnie tylko zastanawia mnie jeden mały szczegół, który nie daje mi spokoju jak oglądam te zdjęcia no i muszę się zapytać hehe ;)
    A mianowicie.. Na 1 i 2 zdjęciu widać na bluzce pod żakiecikiem pionowy 'pasek' z tak jakby małymi świecidełkami, a na reszcie zdjęć go nie ma? hm... ;p

    Pozdrawiam, Angela
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekperymentowałam z tą bluzką i na niektórych zdjęciach jest zapinana z przodu (stąd widoczne dżety), a na części jest zapinana z tyłu- i tak i tak dobrze wyglada- przetestowałam :)

      Usuń
    2. Ahaś ;]
      No właśnie rozkminiałam to czy właśnie przypadkiem nie jest później na odwrót, tak jak napisałaś ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw ;) Piekne buty, delikatne i kobiece ;-)
    Podejrzewam ze buty z połączeniem frencha wygladają bosko ;)

    Masz ochote na obserwację? Jesli tak zapraszam do mnie:)
    Dopiero zaczynam bedzie o modzie kosmetykach i innych przyjemnościach
    onthesundirection.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz:)
    cudne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw:) jesli chodzi o kolor rozowy, mam tak samo.. zawsze sie boje, ze bedzie za slodko w polaczeniu z moimi wlosami. Teraz wlasnie planuje zakup sukienki i waham sie miedzy rozowa i mietowa.. hmm, ale patrzac na to jak Ty wygladasz swietnie w rozu, moze tez sie skusze :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Set świetny;)
    Marynarka bardzo mi się podoba;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buty !!!:) Ja niestety ni daje rady w takich wysokich :(


    E. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię połączenie dlugich spodni i szandałów na szpilce. Szczególnie tak genialnych sandałków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne sandałki! Bardzo miło było Cię wreszcie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żakiet i sandałki najbardziej mi się podobają )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw!:) Kolor spodni jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz:)
    Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka zestawu, buty i spodnie są naj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie zbyt cukierkowo, ale dobrze mi się na Ciebie patrzy :)

    Zapraszam do mnie na kopertówki handmade!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjemny zestaw;)
    żakiecik jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądasz! Aż miło popatrzeć. Tez muszę nabyć kolorowe spodnie.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna torebka;)

    obserwacja;)?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz!:) Pasuje Ci taki cukierkowy look :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny zestaw, bardzo mi się podoba takie połączenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa stylizacja i plus za świetnie zestawione kolory! :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga (właśnie dodaję swoją relację z Fashion Week Poland ) ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe połączenie kolorów - ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! wszystko wspaniale ze sobą współgra! Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. urocze spodnie;) chciala bym takie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała stylizacja! ;) Świetnie wyglądasz;))
    Bardzo fajne wiosenne kolorki ;)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice blog!
    Do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    :)

    www.mayitapink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kobieco;)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żakiet jest idealny. Wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz uroczo w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. uroczy zestaw :) nie mam nic różowego w swojej szafie ale w Twoj zestawik mogłabym wskoczyc ;)
    miło mi, że zostalas moim obserwatorem, zapraszam tez do obserwowania przez bloglovin bo niebawem obserwatorzy znikną z bloggera.
    Ja te dodaję do obs ;) buziak

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię róż i już. :) fajne spodnie i kolorystyka stylizacji. te sandałki już totalnie letnie, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie masz zrobione paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. the shoes are to die for!!!

    Wanna join my Oasap giveaway?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/04/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! Żakiet jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne połączenie kolorystyczne:) piękna marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjnie wyglądasz! śliczne sandałki!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz smakowicie w tym zestawie!
    Bardzo mi się podobasz, jesteś taka delikatna, ale nie za cukierkowa, taka w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  37. you're amazing

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing look!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się Twój look. Te spodnie są genialne ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  40. genialne zdjęcia : )))
    ogólnie cały blog świetny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cudownie wyglądasz! Bluzeczka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Żakiet ♥ Cudownie wyglądasz w tym zestawie! Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne buty i urocza torebeczka! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. piekny jeste też żakiet;/ też się na niego czaję ale trochę mi szkoda tyle;/

    stylizacja słodziutka:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się outfit, jest taki delikatny i wiosenny.

    http://crystal-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. spodnie mają cudowny kolor :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo mi się podoba! żakiet jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Zestaw wcale nie jest cukierkowy. Jest świetny, a sandałki idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna kolorystyka! I przepiękny żakiecik ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Przez ciebie coraz bardziej lubię róż. Super zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cały czas myślę o tej marynarce, ale chyba zdecyduję się na różową :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie wyglądasz! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Followed back!
    Please check also my facebook page and like it if u can!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  54. fajny post :)

    obserwujemy?

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Uroczy ten zestaw, ale bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super zestaw!! Żakiet genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia:)
    wspaniała stylizacja, wszystko idealnie pasuje :)

    pozdrawiam: http://zakochanawmarzeniach17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale masz nogi, szczuplutkie jak marzenie:) Fajny wiosenny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  59. naprawdę dobra stylizacja!
    dobry blog:)

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  60. what a great post!! so inspiring!! :> your blog is absolutely wonderful!!
    check out mine too if you want, maybe you wanna follow each other? just let me know.
    wish u a nice day, best wishes, www.rot-schopf.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super połączenie! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super cute outfit!Thank you for the comment and for following,I follow you back :)
    xoxo Vesi :)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wyglądasz! ♥ podoba mi się! ;) sama dodałam niedawno notkę ze spodniami w tym kolorze, uwielbiam ten kolor! ;))

    zapraszam do mnie :) http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie wyglądasz!:) Piękna kurteczka :)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo przyjemna stylizacja. Słodka i niewinna :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Great pants :)

    Marisa x
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie moje klimaty, ale baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj tam, oj tam. Kocham takie cukierkowe stylizacje. Jesteś na tych zdjęciach do schrupania! Zachwycasz piękną urodą i nienaganną figurą :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Swietnie wygladasz;> bardzo ładne spodnie i sandałki ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. niezmiernie spodobała mi się bransoletka po prostu cukierkowa !

    OdpowiedzUsuń