piątek, 19 kwietnia 2013

The sun is hot in the sky


Moi Kochani!
nadszedł upragniony piątek! Tydzień zleciał jak z bicza trzasnął i pełen był słonecznych, ciepłych chwil. :)
Przede mną intensywny weekend, ponieważ wybieram się na FashionPhilosophyFashionWeekPoland do Łodzi. Mam nadzieję, że będzie on owocny w ciekawe spotkania, bogaty we wrażenia i pełen inspiracji! :)
Poniżej codzienna stylizacja z wykorzystaniem niezawodnej ramoneski. Sweter, który mam na sobie pochodzi ze sklepu Sinsay. Jest to nowa na polskim rynku marka, której asortyment przypadł mi do gustu. W swetrze urzekł mnie kolor i połączenie delikatnej tkaniny z ćwiekami. Całość uzupełniłam kwiecistymi, iście wiosennymi legginsami .:)

Życzę Wam cudownego weekendu! :)


A tak oto cieszę się z długo wyczekiwanej wiosny! =D

(kurtka H&M, sweter Sinsay, legginsy H&M, buty TOPSHOP, szal Orsay, torba Atmosphere, zegarek Allegro, okulary Reserved, płaszcz Troll)

59 komentarzy:

  1. wow wszystko bardzo mi się podoba !!! :* obserwuję super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się nawzajem na tej modnej polce obserwujemy, a na blogi nam było nie po drodze :) również obserwuję, świetny zestaw!! POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja :) buciki chętnie bym Ci ukradła! :D buziaki

    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczykiem to już totalnie dodałaś smaczku! Całość pięknie, pozytywnie wiosenna. Aż się miło patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zapachniało wiosną tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ramoneska i sweterek który ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne legginsy i bardzo ładna ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja, a kurteczka jest cudna:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana bucikami. :) Fantastyczna stylizacja, bez dwóch zdań. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wyglądasz genialnie w tym zestawie! Wszystko idealnie ze sobą współgra :) Świetnie ) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne legginsy i buty :) ślicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Śliczny kolorek sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie zaobserwowałam i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne masz legginsy, a ta różowa bluzka idealnie dopełnia całość:) i zestaw nabrał barwnego charakteru! pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  16. każda z nas cieszy się z wiosny :)
    śliczne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są super, strasznie mi sie podobają :3

    wanna-be-fashion-girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne legginsy - poamiętam je jeszcze ze sklepu. :)

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz,legginsy urocze!

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz!
    Bardzo dobre zestawienie i super figura! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Może poobserwuejmy?
    <3

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your style!
    I'm your newest follower :)

    Marisa x
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja robi na mnie ogromne wrażenie :)
    wszystko jest z niezykłym wyczuciem, te dodatkie, buty i niesamowita torebka :)
    masz nietypową urodę :) bardzo przyjemna sesja :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna torebka ;), stylizacja rzeczywiście robi wrażenie ;)).

    OdpowiedzUsuń
  24. legginsy cudne ! oj wiosna jest cudna nareszcie możemy się nią cieszyć :)
    pozdrawiam Aniu:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna torebka i świetne legginsy
    http://myownfashionobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne są te leginsy <3
    Oczywiscie możemy obserwowac ja juz ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Legginsy świetne!:) sweterek widziałam w sklepie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I like this post and I love your blog in general!Very interesting,very beautiful:)Would you like to follow each other?Of course if you enjoy my blog and find it interesting:)
    xoxo Vesi from Bulgaria :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurteczka, a dodatki są idealnie dobrane do tego zestawu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz, bardzo swobodnie, a jaka jesteś zgrabna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚWIETNY ZESTAW, a torebka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia. Zapraszam również do mnie http://sweetlifestory123.blogspot.com/
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  33. tak patrze i patrze i musze powiedziec że masz świetny kolor włosów!:)

    OdpowiedzUsuń