poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Warsaw Fashion Weekend


Dzień dobry Kochani!
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić skromną relacją z Warsaw Fashion Weekend, na którym miałam przyjemność się znaleźć. Impreza, która co roku cieszy się coraz większą popularnością, odbyła się w Soho Factory przy ulicy Mińskiej. W wydarzeniu tym udział wzięli przedstawiciele świata mody. W tym roku do współpracy zaproszono najlepszych włoskich projektantów. Swoje pokazy mieli też polscy projektanci: m.in. Natalia Jaroszewska i Natasha Paluchenko. Stylizacje fryzur na nadchodzący sezon przedstawili natomiast Toni&Guy. 


Ciekawym przedsięwzięciem był pokaz mody "Młodzi Młodym", podczas którego zaprezentowano sylwetki młodych, polskich projektantów: Zuzy Grochowskiej, Karoliny Korkuć, Igi Tomaszeskiej, Marty Gorczycy, Pauliny Nowak, Marty Piechowicz, Pawła Pyzika, Bartosza Malewicza, Le Gia, Mai Rackiej, Aleksandry Bajer.
Podczas WFW miało miejsce Designer Sample Sale. Każdy z nas mógł zakupić ubrania i dodatki z kolekcji polskich i wloskich projektantów w atrakcyjnych cenach. Nie mogłam przejść obojętnie obok cudnych neonowych szali i nabyłam jeden z nich z kolekcji INVUU London. ;)

Na tę okazję wybrałam niezawodną i wygodną sukienkę TOPSHOP i ramoneskę z H&M.

Życzę Wam przyjemnego tygodnia! :*

40 komentarzy:

  1. Sukienka, którą miałaś jest boska! A w neonowych kopertówkach zakochałam się;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądałaś;
    ja też byłam na tej imprezie i nie podobało mi się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie podobało się to, że było zimno ;) podczas pokazu prawie przymarzłam do krzesła ;)

      Usuń
  3. Ja chyba bym nie przeszła obojętnie obok kopertówek :D
    A Ty świetnie wyglądałaś-mała czarna zawsze jest odpowiednim wyborem:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale wyglądałaś, cuudne zdjęcia!!!

    zapraszam na nowego posta: http://speak-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś! Piękną masz sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bylam w zeszlym roku i nie bylam zachwycona ale w tym wydaje sie byc duuuzo lepiej - perfekjcyjny look na taka impreze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jestem pod wrażeniem <3
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentowałaś, żałuję, że nie mogłam się pojawić. Jak Ci się podobało? ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było naprawdę fajnie! wielu wystawców, dużo ludzi, ciekawe pokazy. Jeden minus za zimno, które panowało na hali- organizatorzy nie przewidzieli, że w kwietniu będzzie jeszcze zima;)

      Usuń
  9. oo soo chic your dress, like it soo much


    wanna follow eqach other?? kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są takie imprezy:) ciekawe zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka!pieknie wyglądałas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne doświadczenie udział w takiej imprezie!!
    Świetnie wyglądała! Nigdy prosto, zwyczajnie, ale kiedy zobaczyłam ostatnie zdjęcie- sukienka bardzo mi się spodobała- uwielbiam odkryte plecy!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądałaś. Również byłam na tej imprezie i podobnie jak Ty nie oparłam się neonowym szalom INVUU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam oczopląsu jak zobaczyłam ich ilość ;) wybór był trudny :)

      Usuń
  15. bardzo ładnie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądałaś:) piękna sukienka i ramoneska:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nigdy nie byłam na pokazie mody (i pewnie nie będę ;)), świetnie wyglądałaś :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna sukienka i ramoneska! ;)
    i zazdroszczę, bo również chciałabym być na tym pokazie, ale niestety się nie udało..

    pozdrawiam :*
    i zapraszam do nas: http://thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie! <3

    zapraszam na konkurs :) http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz rewelacyjnie! śliczna sukienka!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog, świetny outfit!
    +dodaję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń