piątek, 17 maja 2013

Blue skies smiling at me :)


Dzień dobry Kochane!
Wraz z dzisiejszym dniem rozpoczynam urlop, więc uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. :) Zamierzam odwiedzić nasze polski góry, pospacerować, pooddychać pełną piersią, ukoić nerwy i naładować akumulatory.
Zanim jednak wrzucę na nogi trampki, by przemierzać górskie szlaki, postanowiłam spędzić chwilę przed obiektywem w butach na wysokich obcasach. Przedstawiam Wam zdominowaną błękitami stylizację. Kolory miętowy, morski, niebieski i wszelkie ich pochodne odcienie od zawsze należą do moich ulubionych, 
a w lecie jeszcze chętniej je wybieram. Dziś połączyłam zwiewną, luźną bluzkę w paski z rozkloszowaną spódnicą posiadającą kontrafałdy. Całość podkreśla drewniana bransoleta z Orsay'a, łącząca morskie odcienie. Nie mogłam się jej oprzeć. ;)
Życzę sobie i Wam słonecznego weekendu i cudnej pogody! <3


(top Cache-Cache, bluzka w paski Vero Moda, Kurtka SH, spódniczka EL-Fashion, torebka Mohito, buty Kari, bransoletka Orsay, okulary Reserved)

75 komentarzy:

  1. Ale Ci dobrze...zycze udanego urlopu!
    A zestaw piekny, wiosenny, super kolorki! Torebeczka jest swietna:) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia; DD


    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz,zazdroszczę urlopu ja na swój muszę czekać do sierpnia ,a może nawet do września :)) Miłego wypoczynku

    biszkopcik86.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie. Takie delikatne kolory idealnie do Ciebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe zestawienie wraz z modelką jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cu do wnie ! piękne te błękity ! rewelacyjna stylizacja !
    Aniu udanego urlopu życzę :):*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! pięknie Ci w tych kolorkach :) jakie śliczna nóżki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale ślicznie się prezentujesz w tym zestawiku ;)
    Bardzo ładna spódniczka :)

    Pozdrawiam serdecznie, Angela ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie, tak delikatnie i dzewczęco. Nidgy nie podobały mi się blondynki w różu, za to w błękicie zawsze - tą stylizacją utwierdziłaś mnie w przkonaniu, że błękit/mięta to najlepszy kolor do blondynki.

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz w niebieskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie!cudowna, świeża i wiosenna stylizacja, a tobie w tych kolorach niesamowicie ładnie:)
    życzę udanego urlopu!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku, jak dobrze że obserwuję Twój blog :D ta stylizacja totalnie mnie zachwyciła - połączenie kolorów boskie, spódniczka przepiękna, a te dodatki! super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. te dwa kolory razem wyglądają idealne <3 pięknie się prezentujesz:)czekam na "komunijnego" posta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz, super to zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na urlop jeszcze muszę poczekać. Udanego wypoczynku.
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! Wyglądasz bardzo ładnie, spódniczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie i uroczo :)
    pozdrawiam i zapraszam u mnie również nowy post :)
    http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje pieknie :) ale tam nie sa takie super bo te końcówy... musze dbac o nie jak nie wiem co :D:D:D
    az wstyd sie przyznac ze bylam u ciebie w nocy i nie skomentowalam nawet ale zmeczona bylam:D ale i tak wiesz ze pieknie wygladasz!:D:D:D bardzo wakacyjnie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie wszystko jest idealnie...!!! Ostatnio również postawiłam na niebieski i skusiłam sie na zakup torebki i lakieru do paznokci. Mało w mojej garderobie niebieskiego, ale ostatnio bardzo się do niego przekonałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w Twojej kurteczce <3 przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz rewelacyjnie, lekko, zwiewnie, wiosennie!
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz! ;d

    http://gonkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz przepiękną twarz! ;) Podoba mi się zestawienie kolorystyczne.
    U mnie na blogu jest konkurs w którym do wygrania jest koszulka z własnym napisem.
    Myślę, że warto. :)

    http://magdalena-megi-fashion.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke.html

    Obserwuję i pozdrawiam
    Magdalena Megi

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz :)
    Śliczna spódniczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale Ty masz śliczne nogiii :) Ładnie w tej stylizacji wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! Zakochałam się w Twojej torebce ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ślicznie wyglądasz, cudne połączenie kolorów ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. torebeczka urocza, przykuwa mój wzrok i idealnie komponuje się z kurteczką:)

    pozdrawiam
    persona non grata

    http://personanongrata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz :) a buty rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wygladasz w takich kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  33. olsniewasz w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  34. super wyglądasz :) torebeczkę masz boską :)

    OdpowiedzUsuń
  35. look idealny dla Ciebie! kolory, kroje, połączenia - wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful colours and perfect outfit!!

    Would be lovely if you visit me too!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna kolorystyka! Spódniczkę, kurtkę i torebkę chętnie bym Ci zabrała! ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. urlop jak ja ci zazdroszczę:) spódniczka boska !
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie sądziłam,że w Kari można dostać tak fantasycznie wyglądające buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się nie spodziewałam ;) a gdy już odwiedziłam ten sklep okazało się, że spodobało mi się nawet kilka par:)

      Usuń
  40. Twoje nogi są idealne!!!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  41. szyłam ją u krawcowej z materiału, który zamówiłam przez internet:) kurcze masz obłędne nogi

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wygladasz ;) zdecydowanie najlepszy zestaw od kiedy obserwuje Twojego bloga :) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka jest fantastyczna, stylizacja bardzo delikatna, idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  44. MOja Droga, nieodmiennie zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz obłędne nogi, wyglądasz tu klasycznie, kobieco, pięknie po prostu. Najbardziej zachwyciła mnie miętowa katanka, szkoda że jest z sh i nie dostanę takiej nigdzie :-(

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz w jasnych kolorach! Buty i torebka skradły moje serce <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz nieziemsko w tych kolorach, bardzo Ci pasują! Torebkę z chęcią bym przygarnęła ;) Też od zawsze uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznota ;*
    Kurteczka jest mega!

    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładnie wyglądasz:) wszystko mi się podoba ale chyba najbardziej kurtka:P

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie, elegancko i niesamowicie kobieco, absolutnie uwielbiam:) cudne kolorki!! pozdrawiam i zapraszam, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  51. Mój ulubiony kolorek ;D Wszystkie blondynki wyglądają w nim przepięknie :) uwielbiam ;)! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty masz świetne, a nogi nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam pastele, a Ty w ty zestawie wyglądasz świetnie! ;D Zdecydowanie Twój najlepszy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  54. buty wyglądają świetnie, są takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie wyeksponowane nogi połączone z extra botkami. Wyglądasz sexy że nie sposób za Tobą się obejrzeć na ulicy. Spódnica bardzo pociągająca i idealnie pasująca. Kurteczka i koszulka bardzo fajne. Całość dopełnią dodatki. Z gustem i bardzo kobieco. Zapewne na żywo wyglądasz jeszcze lepiej niż na fotkach. Ocena 4+

    OdpowiedzUsuń
  56. wow jak pięknie:) świetny outfit:) torebka, spódniczka,kurtka extra:)

    OdpowiedzUsuń
  57. bajeczne kolory ! Udanego urlopu i dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I love the pastels, very sweet and they suit you! :)

    Simona Mar

    OdpowiedzUsuń