piątek, 24 maja 2013

Bring me flowers!

Uwielbiam piątki!:) Tych kilka godzin w pracy, które dzielą mnie od weekendu, mija zazwyczaj zaskakująco szybko. Sobota i niedziela zapowiadają się niestety dość pochmurnie, więc mam dla Was słoneczny outfit. Bluzkę upolowałam w ciuszku, a urzekł mnie w niej ciekawie zrobiony tył i romantyczny motyw kwiatowy. Spódnicę znacie z poprzednich postów. Torba natomiast pochodzi z Orsay'a i podoba mi się w niej (poza kolorem ;P ) fakt, iż jest niesamowicie pakowna i wykonana z porządnego materiału. Na codzień do torby wrzucam połowę mojego dobytku, więc wielkość jest dla mnie istotna. ;)
Życzę Wam dużo słońca w sercach, nawet jeśli nie będzie go na weekendowym niebie!:)

(bluzka New Look- sh, narzutka H&M, spódnica EL-Fashion, torba Orsay, buty Kari, bransoleta No name, bransoleta Neuf bijoux)

63 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, bluzka i torebka super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory, cudownie wyglądasz (jak zawsze) bluzka ma cudne te kokardki!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazdy element stylizacji szalenie mi sie podoba. Wygladasz bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. tył bluzeczki świetny no i torebeczka jak dla mnie najlepsza :)

    Tobie również niech sloneczko świeci :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna stylizacja, aż przejrzałam wszystkie zdjęcia z uwagą kilka razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zachwycona. pięknie!

    buty czarujące
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo wygladasz :) bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw, zakochałam się w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw bardzo kobiecy i wyglądasz uroczo. Boty i torebka są świetne, już nie wspominając o spódnicy, a jednak torebka dodaje charakteru. Ahh najbardziej podziwiam i nie mogę się napatrzeć na buty. Niestety jak ja szukam takich, to bardzo trudno mi je znaleźć. No nic :)
    Pozdrawiam, i obserwuję.
    Zapraszam do mnie, chętnie poczytam miły komentarz od Ciebię ;)
    zdeterminowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny, dziewczęcy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sandały są wisienką na torcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko bardzo mi się podoba, masz świetne buciki, torebka, no i bluzeczka w piękny, wiosenny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie wyglądasz! outfit TOP :)

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja jak dla mnie idealna, jedna z najładniejszych jakie do tej pory widziałam, uwielbiam połączenie beżu z intensywnymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczęca, letnia stylizacja;) Modnie i z klasą i do tego ta urocza torebka...ach...:)

    Pozdrawiam- Livia Clue.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa stylizacja:)
    Urocza, kobieca z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne połaczenie barw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny strój! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne to wycięcie na plecach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, set bardzo świeży i wiosenny!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz wpsaniale :) cudownie połaczyłaś ze sobą fasony i kolory, do tego te wspaniałe nogi :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Moim faworytem stały się zdecydowanie szpileczki ;-)) Bardzo pasują Ci te kolorki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. o tak przyda się to słońce;/

    Ty wyglądasz promiennie!:)

    jak zawsze:)

    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudowny zestaw! Wyglądsz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. IDEALNIE!
    wszystko jest takie prześliczne i świetnie do siebie dobrane.;) lubię takie delikatne zestawy.;)

    OdpowiedzUsuń
  27. całość mega .
    100% kobiecości

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana wyglądasz super ładne kolory bluzeczka romantyczna pasuje do spódniczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzeczka z sh? normalnie nie wierzę :P piękna jest, chyba się zakochałam :) i cała stylizacja bardzo subtelna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz!:) świeżo i kobieco :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na mini rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie :)))Torba jest świetna !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna stylizacja! *.* świetnie wyglądasz, a torebka jest ślicznaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękna stylóweczka ;) oczywiscie dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. torebka ma cudny kolor <3

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  35. A kto nie lubi piątków? ;)
    Torebka jest piękna - powiem szczerze, że bardzo się zaskoczyłam widząc że z Orsay'a.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknie wyglądasz!
    Delikatnie, kobieco, cudownie.
    Kolory mega i torebka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz fantastycznie!!

    Piękna stylizacja i piękna modelka :))

    Dziękujemy za odwiedziny..

    Obserwujemy i pozdrawiamy z 3city :)

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna stylizacja .
    obserwuję ; ) , http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna stylizacja, ciekawa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. CUDOWNA BLUZKA, TAKA SUBTELNA I DELIKATNA, A JAKA PIĘKNA !
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz nieziemsko! Świetna stylizacja, przepiękne zdjęcia;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawieniu! :D podoba mi się wszystko, uwielbiam takie stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna kolorystyka, bardzo podoba mi się połączenie marynarki i bluzki! Spódniczka jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygladzasz przeslicznie! :) Uwielbiam takie "pakowne" torebiki! :)
    Obserwuje :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne, świezy i kwiatowy outfit. Torebka ma b. ciekawy kolor :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo kobiecy wiosenny look!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Kobiecy, kolorowy zestaw ! Super :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna spódnica i butki.
    Pozdrawiam! fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. torebka świetna! :) cała stylizacja bardzo mi się podoba. A co do solarium, no niestety trzeba przyznać, że uzależnia... A to takie niezdrowe :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny zestaw, genialne połączenie kolorów i wzorów, bardzo mi się podoba!!!! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudownie wyglądasz. Świetny zestaw :) Prezentujesz się idealnie i jesteś niezwykle fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super wygladasz :) torebka i buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny outfit :) Wiosenny i kolorowy. Piękna torebka:)
    p.s.
    Dziękuję za komentarz po moim postem. Pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń