czwartek, 2 maja 2013

I lost my heart on the carousel...


Witajcie!:) 
Pewnie jak większość z Was korzystam z błogosławieństw długiego weekendu i uroków wiosny. Z nogami do góry leniuchuję ile wlezie, aczkolwiek dla "zdrowotności" podejmuję różnorakie aktywności, jak chociażby spacery. Ostatnio nogi zaprowadziły mnie do wesołego miasteczka. Uwielbiam takie miejsca, bo kojarzą mi się z dzieciństwem i można w nich puścić hamulce i oddać się po prostu dobrej zabawie. Poniższe zdjęcia zostały zrobione "przy okazji" i prezentują mój weekendowy, niedbały, aczkolwiek wygodny look. ;) Widnieje na nich neonowa bransoletka, którą otrzymałam od by dziubeka.

Gdziekolwiek jesteście (nad morzem, czy w górach, przy grillu czy na rowerze) życzę Wam udanej Majówki! :*

(bluza Jack Wills, spodnie H&M, torba Troll, buty Allegro, bransoletka by dziubeka, okulary Reserved)

59 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, genialna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm wata cukrowa ♥ smak dzieciństwa :)
    Pięknie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buciki:)
    a gdzie takie wesołe miasteczko? Warszawa?

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz, pasuje Ci i taki styl, a miejsce do zdjęć idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz, i fantastycznie laczysz kolory + detale!

    OdpowiedzUsuń
  6. co mi się strasznie podoba- buty + spodnie i że tak świetnie je sobie zawinęłaś. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie zdj , w dobrym klimacie słodyczy;l)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to wcale nie jest niedbały look! Tym różem fajnie wtopiłaś się w klimat wesołego miasteczka, które przepełnione jest kolorami :) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, a Ty ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny luźny zestaw:) połączyłaś bluzę z różowymi spodniami i wyszło genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. swiety zestaw!! jak nigdy nie lubiłam sportowych ubran, tak wszystko bym Ci chętnie zabrała!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wata cukrowa idealnie pasuje do Twojej stylizacji :)smak dzieciństwa, też lubie wesołe miasteczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw, uwielbiam róż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy pomysł na zdjęcia, które wyszły rewelacyjnie!:)
    bardzo fajny, casualowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :) zdjęcia w wesołym miasteczku genialny pomysł, wyszły wspaniale, szczególnie pierwsze zdjęcie :) obserwuję blog i będę tu częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  17. oh, wata cukrowa! :) Genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie <3 bardzo mi się podoba !!!! cudna torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł na sesję:)

    też mam na taką ochotkę:)

    Ach jak Tobie jest szlachetnie w różu:*

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz, prosty zestaw w sam raz na majówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaaaaa ale mi się podoba ten zestaw<3

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz w takim troszkę sportowym wydaniu, buciki i bluza są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia i stylizacja! ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. nikt tak dobrze nie qyglada w rózu jak ty po prostu pieknie no i bransoletka <3 aaa i czerwonego tez nie moge sobie za bardzo wyobrazic jako piaskowego

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetnie te spodnie wyglądają, ekstra kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz pięknie. Uwielbiam takie proste i luźne zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny kolor spodni, a trampki to masz urocze;)

    www.judiandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluza! Też taką chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. identyczne spodnie leżą na dnie mojej szafy i czekają na lepsze czasy.. i chyba się doczekają, bo w takim zestawieniu wyglądają naprawdę bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz :) W takich kolorkach ci do twarzy :) W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Obserwujemy, może przez bloglovin też? Lajk za lajk na fb? :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    Blog Lissey
    Bloglovin
    Facebook
    <3

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny outfit, aż mi się zachciało waty cukrowej :PPP

    OdpowiedzUsuń
  33. You look stunning, dear!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  34. też w majówkę zajadalam się watą cukrową;PP oj tak wesołe miasteczka wywołują pozytywne wibracje i wspomnienia wracają:D


    Zapraszam na Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna bluza! Szare bluzy to moja wielka miłość. Niestety bez wzajemności, bo widzę takie fajne stylizacje z nimi jak na przykład Twoja, a opodwiedniej dla siebie od dawna nie mogę znaleźć. Może jeszcze przeznaczenie zadziała i odnajdę tę swoją ^^

    Podoba mi się też zestawienie z różem, to dodaje takiego wiosennego, pozytywnego poweru. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. woow! wyglądasz prześlicznie! strasznie spodobał mi się blog więc obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czwarte zdjecie podoba mi sie najbardziej.

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo podoba mi się Twoja bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownie ! Przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :) My również starałyśmy się aktywnie spędzać czas :)
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  42. I love the look and the location!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy blog, zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. slicznie wygladasz, a zdjecia sa poprostu przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo lubie takie stylizacje, i Tobie w nich do twarzy :)

    Ogolnie jesteś stworzoną osobą do prezentowania ciuszków przed obiektywem aparatu :))

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi się tu u Ciebie:) z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń