piątek, 31 maja 2013

Just around the corner...


Moi Kochani! są miejsca na tym świecie, gdzie caly czas świeci słońce! Ale nie jest to Warszawa. Męcząca jest już ta deszczowa pogoda. Postanowiłam wnieść trochę lata w swoje dni i postawiłam na kwieciste spodnie z Orsay'a: zwiewne, lekkie i kolorowe. Wybrałam do nich czarne dodatki: bluzkę, buty i torebką "puzderko".
Wszystkim, którzy mają "długi" weekend życzę pogody, a tym, którzy dziś dzielnie walczą na stanowiskach pracy- spokoju i szybkiego powrotu do domu!:)*


(żakiet H&M, spodnie Orsay, bluzka Orsay, buty Auchan, torebka Orsay, okulary Reserved, biżuteria Allegro)

96 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!!!!! spodnie marynarka i buty mistrzowskie!

    pozdrawiam :)
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super set!;) a spodnie są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! Spodnie są śliczne, bardzo lubię motyw kwiatów.

    Zapraszam na nowy post z relacją z Orange Warsaw Festival 2013:
    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko!! Jestem pod wrażeniem. Spodnie przecudowne, buciki i marynarka też, a fryzurka genialna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi spodniami, ale Ty wyglądasz super!:)
    A torebeczka jest urocza, lubię takie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie rewelacyjne a połączenie ich z czerwienią i czernią jest niesamowite ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne spodnie! Widać, ze w tym zestawie czujesz się piękna i pewna siebie! Masz cudowne go koka i piękną torebkę<3 Na Twojego bloga weszłam totalnie przypadkiem i .... zakochałam się<3 Jest świetny od nagłówka po treść i zdjęcia;)Pozdrawiam, obserwuje i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne spodnie:)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny outfit, wyglądasz zachwycająco w tych kolorach!:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle zachwycasz :)) mam niedługo imprezę i własnie cos w podobie mnie interesuje zeby sie ubrac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha oj tak, Warszawa zdecydowanie nie należy do tych słonecznych miejsc, szczególnie ostatnio...
    Spodnie są przepiękne! Zazwyczaj nie przepadam za połączeniem ostrego różu z bielą i/lub czernią, jednak tu, z dodatkiem żółtego, wygląda rewelacyjnie;) Do tego świetne torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś ;) Jak widać, nie trzeba kupić całego garnituru w Zarze, żeby wyglądać stylowo :D
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko, ale i dziewczęco wyglądasz.
    A ja się przyznam, że kupiłam sukienkę z tego samego materiału, co Twoje spodenki i już ją uwielbiam!
    Pozdr. fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz:) Dziękuję za odwiedziny i jestem za Twoją propozycją:) Ja już dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie prosty zestaw:)podoba mi się wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie muszę mieć, piękne wyglądasz w nich jak jakaś diwa świetnie normalnie napatrzeć sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz super bloga pozdrawiam the-paradise-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja totalnie rewelacyjna, obłędne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielka klasa! Kolory fantastyczne. Nie przypuszczałabym, że spodnie w luźnym fasonie mogą tak dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najchętniej porwałabym Twoje spodnie ;)


    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie ! ;p

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. chociaż róż wydaje się być słodkim kolorem Ty wyglądasz tu ostro!:)

    supetr:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wszystko połączone. Bardzo lubię takie idealne dopasowanie kolorów. Przepiękne szpilki.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. I can not reiterate how did I get here ...
    it is not a problem but my luck
    I do not understand very well about fotografhy and fashion
    but I'm quite aware of the charming smile that
    just about me and you

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne połączenie, spodnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne spodnie i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny spodnie, maja wspaniały wzór i kolory :)
    Jesli będziesz miała chwilkę to zapraszam na mojego bloga :)
    xoxo, seyh

    acethylen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne spodnie! Już się w nich zatraciłam! Czy to jest aktualna kolekcja Orsay, tzn. czy są aktualnie dostępne w sklepach? I napisz proszę, jaka jest ich cena. Z góry dziękuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to aktualna kolekacja Orsay'a i kosztują 119,95 pln.:)

      Usuń
  29. Zestaw idealny!!!Jak na Ciebie patrzę to znowu chcę być blondynką :)
    Cieszę się bardzo ,że odwiedzasz mój blog ,dziękuję za miłe komentarze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak się przypatrzeć to kolor Twoich policzków idealnie
    komponuje się z elementami kolorystycznymi na spodniach :))
    Genialna stylizacja :))
    Buziakujemy z 3city :)
    XO XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna stylizacja, mega spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. spodnie sa boskie! cala stylizacja jak najbardziej przemawia w moje gusta;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie wiem jak Ty to robisz, że te Twoje stylizacje są takie idealne! W 100% zestaw trafił w moj gust! Genialne spodnie, torebka, buty, figura.... przepieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the pants and bun! You look beautiful ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, świetny set, spodnie mi się marzą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam te kolory!<3 tai optymistyczny zestaw:))
    +super spodnie!!<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomimo tej pogody, która pozostawia nam wiele do życzenia, u Ciebie jest lekko i wiosennie :) zestaw bardzo mi się podoba. Spodnie są boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz fenomenalnie ! stylizacja pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna całość ! a nogi jak do nieba !

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajny zestaw,kolory są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  41. O ja, piękne buty i piękna koszula (ślicznie w niej wyglądasz!) Genialne połączenie marynarki, spodni i czerni! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja, spodnie są genialne:)
    No niestety pogoda nie rozpieszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  43. calosc bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super połączenie! Bardzo mi się podobają spodnie! Sama nad nimi się zastanawiałam, ale aż tak dobrze jak ty w nich nie wyglądałam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja :)
    Boskie spodnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba najlepszy Twój zestaw ♡ jestem oczarowana. Wszystko perfekcyjnie dobrane !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  47. Kwieciste spodnie zdecydowanie rozchmurzają tę smutną pogodę, tworząc z różową marynarką bardzo pogodny zestaw, poszturchujący wiosnę, żeby uraczyła nas większą ilością Słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba, wszystko :)
    A buty sa mega sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja już obserwuję, może dołączysz do mojej witryny :) Zapraszam :)Idealnie dobrany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  50. spodnie sa cudowne, cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super spodnie ;)
    Bardzo ładne zdjecia!!!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak zawsze perfekcyjnie!;) Prześliczne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądasz fenomenalnie!
    Zakochałam się w tej stylizacji! A spodnie to szaleństwo!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli spodoba Ci się mój blog :)

      Usuń
  54. piekna figura i super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. znakomicie wyglądasz, uwielbiam tą torebkę! :)
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wyglądasz, zresztą jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  57. O WOW! Przepieknie wyglądasz:) Wspaniałe zestawienie!!
    Torebka jest genialna <3
    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Genialny zestaw! Zagladam tutaj od czasu do czasu i musze przyznac ze bardzo podoba mi sie twoj styl i to jak bawisz sie kolorami. Chyba do tego stopnia ze zostane tutaj na dluzej :) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Chciała bym być tak chuda jak Ty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bosko! ;) Świetna marynarka!;)

    Pozdrawiam i zapraszam;)
    http://with-style-and-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Za każdym razem coraz piękniejsza. No no, ale ten zestaw jest idealny pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  62. rewelacja spodnie :) zakochałam się w nich.. uwielbiam takie kolory :)

    Interesujący blog i dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeszcze raz napiszę, że ta stylizacja podbiła moje serce :-) rewelacja ! :)) tutaj także dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. wow:)cóż za uroda:) świetny look - cudownie, kobieco, elegancko i subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Rewelacyjnie dobrane kolory, torebeczka boska:) Zapraszam do pokazania swoich stylizacji na domodi.pl.

    OdpowiedzUsuń
  66. cudowne spodnie, kocham takie wzory :-)

    OdpowiedzUsuń