wtorek, 28 maja 2013

The sun is sleeping quietly

Cześć Kochani!:*
Moją ulubioną porą dnia są bezsprzecznie wieczory, szczególnie te pogodne, podczas których możemy cieszyć oczy cudnymi zachodami słońca. Ostatni, którego bylam świadkiem i który uwieczniłam na poniższych zdjęciach, choć nie należał do spektakularnych, był bardzo przyjemny. Niewątpliwie najpiękniejsze są te, podczas których niebo płonie! :) 
Jeśli chodzi o poranki, to nie zabieram głosu w tej kwestii, bo zazwyczaj je przesypiam i budzę się koło południa. ;D
Na spacer z mężem wybrałam wygodne szorty w moim ulubionym kolorze i klasyczny biały top. Z racji tego, że było chłodno zarzuciłam na siebie żakiecik z Orsay'a w kolorze morskim. Uwielbiam takie kroje marynarek i takie tkaniny!



(żakiet Orsay, top H&M, spodenki H&M, torebka Sh, bransoletka Orsay, buty Kari)

51 komentarzy:

  1. Ale piekne zdjecia :)
    Te buty to masz prze cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia. ♥
    piękny zestaw. :))
    buty są takie cudowne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się dziewczęcość i kobiecość jednocześnie w Twoich zestawach, że aż zaobserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory:) A Tobie one bardzo pasują!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie - wow! Żakiecik jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka, świetne zdjecia.
    Tez uwielbiam wieczory i na ich konto przesypiam poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne spodenki..
    Śliczny z żakiet...
    Piękne buciki :))
    Cudowne fotki <3 <3

    Pozdrowienia z 3city
    XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygladasz w takich kolorach...zdecydowanie pastele do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyglądasz ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny zestaw;) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak....ostatnio to moje ulubione kolory;) idealne dla blondynek;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie, Livia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale kolory, fajnie połączyłaś całość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze perfekcyjna i bardzo stylowa! :)
    Dodaję ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sceneria zdjęć! ♥
    A stylizacja jak zawsze cudna ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześwietny zestaw, a kolory przyjemnie połączone :)
    Też uwielbiam zachody :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spodenki ! Mają idealny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nóżki są piękne, w ogóle podobają mi się spodenki : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana przepięknie Ci w mięcie! Ostatnie zdjęcie mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna kolorystyka,bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie kolory i przepiękne sandałki ♥ A ostatnie zdjęcie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz ;) uwielbiam takie kolory jak mięta, turkus itp.. także dodatkowy plus ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Zakochałam się w spodenkach *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten żakiecik! Bardzo dobrze Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz:) piękny żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna stylizacja i zdjęcia:) Pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zawsze mnie zachwycasz!:)
    w zieleni jest Ci równie dobrze jak w różu:)))


    powiedz mi kochana bo widzę że ostatnio polubiłaś butki Kari, wygodne są?, kupiłaś je w sklepie internetowym czy na u.lpostepu?:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w sklepie stacjonarnym i są niesamowicie wygodne. Ale nie ukrywam, że niektóre modele tej firmy super-komfortowe nie są (miewają naprawdę wysokie obcasy).

      Usuń
  28. pieknie ;) obserwujemy.?
    zapraszam do polubienia http://www.facebook.com/pages/Sweet-Beads/311665725569631

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnie zdj. jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i tym razem mistrzyni koloru mnie nie zawiodła - bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcie piękne!:)
    Również uwielbiam wieczory a ranki przesypiam ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sypie głowę popiołem na znak pokuty, ponieważ dawno mnie u Ciebie nie było :-( Jednak nadrabiam zaległości. Śliczna stylizacja - podoba mi się to połączenie kolorystyczne. Do tego Twoja figura, fiu fiu! Zachody słońca są fascynujące, to pewnie dlatego ostatnie zdjęcie jest takie magiczne. Zapraszam do siebie w wolnej chwili, utworzyłam fanpage na FB i być może teraz będzie nam łatwiej utrzymywać ze sobą kontakt. Już niedługo pojawi się pierwszy filmik z "perełkami" z SH, jestem ciekawa czy zainteresuje Cię ta tematyka. Pozdrawiam XOXOXO Kitty
    http://kittyglamour.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! miło mi, że wstąpiłaś i dziękuję za tak miłe słowa!:) Już odnajduję Cię na FB :)

      Usuń
  33. Świetnie wyglądasz! Kolory są cudne, jak Twoje piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna torebka. A te Twoje nogi to po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej :*

    Masz ochotę na nowości w szafie ? Masz okazje na wyciągniecie ręki. Wystarczy , że weźmiesz udział w moim konkursie, do wygrania bon o wartości 100$ !

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    zapraszam i pozdrawiam Joasia :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne szorty, a to zdjęcie ze słońcem bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna kolorystyka, przepadam za taką!

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajne zestawienie kolorów, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam tak prosto ścięte włosy, taką fryzurkę bym miała, gdybym była posiadaczką prostych włosów :) przepiękne kolory! No i te nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Też bardzo mi się podobają te żakiety a la Chanel.
    A kolor Twojego - bardzo nietuzinkowy. A i żakiet bardzo ładnie dopasowany do figury!
    Pozdr. fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak, do łączenia kolorów to masz talent; wszystko z umiarem i smakiem. ale Ty masz noooogi!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń