wtorek, 21 maja 2013

Wanna give you some flowers...

Przed wizytą u fryzjera drżę niemalże tak samo jak przed wizytą u dentysty. Bardzo rzadko udaje mi się wyjść od niego zadowolona, głównie przez to, że dla fryzjera jeden centymetr to pięć centymetrów. Tak też było przed weekendem. Postanowiłam odwiedzić salon piekności celem obcięcia KOŃCÓWEK. Wyraźnie podkreśliłam swoją prośbę o skrócenie długości o 2-3 centymetry, po czym na podłodze znalazły się kosmyki siedmiocentymetrowe, tak długo "hodowane" przez mnie. Faktem jest, że moje włosy napewno bardziej odżyją po takiej "stracie".
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z komunii, nie mojej .:) Odbyła się ona w sobotę, w rodzinnym gronie. Pogoda dopisała, więc wybrałam elegancką, zwiewną bluzkę i spódnicę w kwiaty, którą dostałam od męża.:) Wszystkie niezbędne kobiecie drobiazgi wrzuciłam do miętowej torebki. Jak widać od ostatniego postu "wielki błękit" ogarnął mą szafą.:)  

(bluzka Reserved, spódnica H&M, buty Kari, torebka Mohito, bransoletka K&TREND)

68 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja...mam podobną torebeczkę z mohito tylko beżowo czarną:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce takie nogi mieć! Świetne spodenki i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałas skromnie a bardzo ładnie :)
    Co do fryzjera, zgadzam się z Tobą, też kilka razy straciłam za dużo włosów, za to teraz mam taką Panią, która obcina za mało, wychodzę prawie w takich jakie były :D
    Ktoś mi kiedyś mówił, " nie żałuj włosów, szybciej odrastają "

    Pzdr :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka i torebeczka są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz w tych włoskach;) Wspaniała stylizacja;)
    Zdjęcia są mistrzowskie <3
    Pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódniczka! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna spódniczka! :) powiem szczerze, że ładniej Ci w krótszych włoskach, więc fryzjer na pewno Cie nie skrzywdził :))

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak skąd ja to znam !!! ja mam to samo, zawsze jak mówię 2-3 cm to wychodzi o wieeele więcej :p

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś taka śliczna :) delikatna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam to szczescie ze mam zaufana fryzjerke która zawsze scina mi wlosy o tyle ile poprosze:)pięknie wygladałaś na komunii:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie zrobione włosy! Świetnie Ci się układają. Zazdroszczę, bo moje żyją swoim życiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogólnego efektu jestem zadowolona. Faktycznie układają się dobrze.:) Szkoda mi tylko tych kilku centymetrów ;)

      Usuń
  14. wow ale blog! od kiedy tu weszlam to postanowiłam być stałym bywaczem! mam nadzieję że u mnie tez ci się spodoba ...... http://1dmoimpowietrzem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyladasz olsniewajaco, lekko i wiosennie! Piekna spodnica - Maz ma "oko";)! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie - delikatnie, dziewczęco, wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, przepiękne zdjęcia i śliczna TY!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz pięknie!!! takie śliczne fotki wyszły :) zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w tych wloskach :) zdecydowanie lepiej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i delikatnie wyglądasz!
    Świetne tło, cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna spódniczka! A jeśli chodzi o wizyty u fryzjera, mam tak samo:))

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna spódnica. a co do fryzjera... ciężko o dobrego, ja też zwykle wychodzę niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycam się każdym ujęciem, cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezentowałaś się nadzwyczaj pięknie :) Co do fryzjera to od kilku lat jestem wierna jednej, która wie co to centymetr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam "swoją" Panią, ale w piątek przed wyjazdem skusiłam się na podcięcie w innym mieście.

      Usuń
  26. Przepiękna stylizacja, wszytkie detale takie 'dopieszczone'. Jakim aparatem miałaś robione zdjęcie, jeśli mogę spytać. + b. ładna torebka i spódniczka <3
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;* Zdjęcia były robione aparatem EOS 350D.

      Usuń
  27. o tak, wszystko mi się podoba, idealne połączenie ! super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. spódniczka i torebka są super !! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładny outfit ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. przepięknie!:)

    a jakie tło świetne!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. trzecie od końca zdjęcia bardzo podkreśla to, jakie masz piękne włosy! :) a do tego super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnie zdjęcia, według mnie, ma w sobie magie! Stylizacja idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz naprawdę pięknie :D Spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, zdjęcia cudowne, tak samo jak Ty i Twoja stylizacja! cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zdjęcia!!!! Jesteś taka zgrabniutka !

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz tak ładnie :) spódniczka jest cudowna fajny prezent od męża a do fryzjera tez boję sie chodzić oj zawsze i to zawsze jestem nie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna stylizacja. :))
    cudowne zdjęcia. :))

    OdpowiedzUsuń
  40. slicznie wygladasz :) spodnica jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oo mam legginsy w taki wzór jak ta spódnica, jak zwykle świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna spódniczka :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jesteś śliczna, a ta spódniczka mnie oczarowała ! Super :)

    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudnie wyglądasz, stylizacja piękna, śliczne ujęcia- ja też właśnie ost. miałam zabawę z kwiatkami, niebawem będzie o tym post :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładna wiosenna stylizacja <3
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie tu u Ciebie :) Świetna stylizacja :) Fan page polubiony :) Zachęcam do tego samego jeśli Ci się u mnie spodoba :) Będzie mi bardzo miło :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zestaw, wyglądasz pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. ale piękna Ty i piękne zdjęcia! cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz wspaniałą twarz, zachwycasz mnie tymi niewinnymi zestawieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też mam taką torebkę, tylko w różowym kolorze :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń