wtorek, 7 maja 2013

You feel the force of nature!


Witajcie moje Piękne! :)
Kilka dni majówki okazały się blogosławieństwem dla ciała i duszy. :) Odpoczęłam, zregenerowałam się i naładowałam baterie. Wszystko dzięki wyjazdowi na wieś. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam pobyty poza miastem. Może dlatego, że wychowałam się i spędziłam dzieciństwo właśnie na wsi i z nią związanych jest tyle wspomnień. W mieście trudniej mi dostrzec oznaki wiosny, które na wsi buchają ze wszystkich stron pełnią kolorów, siłą zapachów i dźwięków. Kocham też intymność, której mogę zaznać na własnym podwórku na wsi, przestrzeń, której doświadczam na spacerze. Takie drobnostki, które pozwalają oddychać pełną piersią. W porównaniu z tym w mieście się "duszę". 
Pewne znajdą się wśród Was Ci, którzy nie wyobrażają sobie życia w mieście, ale i Ci, którzy poza nim żyć nie potrafią. Najważniejsze, żeby każdy z nas znalazł swoje miejsce, swoją przestrzeń.

Majówka już za nami, ale przed nami cudowne wiosenne dni! Każdy z nich zamierzam w pełni wykorzystać. Przede wszystkim aktywnie i na świeżym powietrzu. W tej perspektywie wygodne trampki są niezbędne. :) Do tego spodnie w czerwonym, aczkolwiek stonowanym kolorze i dżinsowa koszula z metalowymi zdobieniami przy kołnierzu. Na koniec drobny hipisowski akcent w postaci opaski. 
Usta pokryłam błyszczykiem, który otrzymałam od Rimmel. Ma świetny kolor i bardzo długo trzyma się na ustach. Co wiecej ładnie kryje i nawilża usta. 

koszula Atmosphere, spodnie Stradivarius, torba Troll, buty Allegro, bransoleta Neuf Bijoux

50 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie, spodnie super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie czerwieni i bieli, stylizacja według mnie jest świetna ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!!! Uwielbiam stokrotki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny klimat - bardzo lubię takie hipisowskie nawiązania. Jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie! Zachwyciłaś mnie, wyglądasz genialnie! I piękne zdjęcia.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, prosto i swobodnie :) Czyli tak jak lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci z takim kolorem ust:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piekne zestawienie kolorkow! Czerwony ozywia, biel tonuje. Prosto i wygodnie. Tak lubie;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, prosta, ale dzięki opasce zyskała hippisowski charakter.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się taki zestaw kolorów:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie - niby elegancko za sprawą koszuli, a i luźno przez tenisówki. do tego ten kosmiczny srebrny. ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny, klasyczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestawik - szczególną uwagę przyciągają spodnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz :) zestaw prosty, ale ma coś w sobie, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twarzy Ci w tej opasce :))

    Hehe, nie wiem ale na Tobie ten błyszczyk Rimmela wygląda dobrze, a mi się wydaje zbyt intensywny ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie wyglądasz w tej opasce <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie :) bardzo podoba mi się ta opaska :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz jak z tamtych lat pięknie!!!! To połączenie czerwieni z bielą boskie!!!
    Opaska na włosach pięknie wkomponowała sie w całość dodoała smaku całej stylizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tą opaską :) Wygląda super oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze gdy zobaczyłam Twoje zdjęcia, rzuciła mi się jako pierwsze Twoje usta, masz piękny kolor pomadki! Co do zestawu idealne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna torebka i połączanie trampek z koszulą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super spodnie:)

    ostatnie zdj wymiata!:)

    zapraszam do mnie na tort:)

    pozdr:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodatki fantastyczne! Niby spokojnie i ładnie, a jednocześnie całkiem inaczej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie Ci w tym kolorze szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz rewelacyjnie. Bardzo podoba mi sie ta opaska na włosach i ta czerwień! Super!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam połączenie bieli z czerwienią :) opaska niby rzecz prosta, a dodała bardzo dużo stylu do tego outfitu :) super!
    dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  29. super look, ten dodatek do włosów dodaje uroku !

    OdpowiedzUsuń
  30. widać u Ciebie świetny gust :) podoba mi się:)

    zapraszam do mnie i do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzooo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz ;)
    bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyszło super ! opaska świetny pomysł :)
    pozdrawiam Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się, człowiek potrzebuje odpoczynku od codziennych stresów i w tym celu pobyt za miastem jest świetną sprawą. Zachwyciła mnie opaska na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ja lubię tak założone opaski do włosów

    OdpowiedzUsuń
  36. też uwielbiam być poza miastem
    świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnie zdjęcie... mmm - zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam zdecydowane kolory na ustach, a ten jest wyjątkowo apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh my goodness how gorgeous are you!
    I absolutely adore your style <3
    You really do have a lovely blog, just stumbled across it now

    Would you like to follow each other via GFC, instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back

    My blog is a fashion/lifestyle blog!

    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń