piątek, 7 czerwca 2013

Bring me to life ...


Nie od dziś wiadomo, że brak słońca negatywnie wpływa na niektórych ludzi. Monotonia, jak wkradła się do pogody, z całą pewnością niekorzystnie oddziałuje na mój organizm. Najchętniej otuliłabym się w koc i zapadłabym w sen zimowy, ale to nie ta pora roku. :(  Opatulam się zatem w luźny sweter i czekając na promienie słońca zakładam szorty. :) Dzisiejsza stylizacja napewno nie jest propozycją na co dzień. Sprawdzić się może natomiast na imprezie w mieście czy zwykłej domówce.


(sweter Troll, szorty Orsay, buty Auchan, kolczyki Diva, opaska Diva, torebka Orsay, bransoletka Orsay)

78 komentarzy:

  1. Tak idealnych nóg dawno nie widziałam, stylizacja super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale czaderskie spodenki! I bluzka tez piekna, taka sexowna :) i wloski super! Aj super ci to wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja figura jak zawsze powala! Świetny look glamour!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety! Jak pięknie!!! Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna bluzeczka...wygladasz niezwykle sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! Sweterek ma mega fajny tył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O po szorty będę musiała sie wybrać!:) Genialne są. Całość świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. już miałam pisać, że miałam kiedyś taki sweterek tyle że srebrny, ale jednak nie taki sam - bez tak efektownego tyłu jak ma Twój :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam już jakiś czas temu. Na co dzień nakladam go na bokserkę, na imprezy z silikonowym biustonoszem.;)

      Usuń
  9. boskie spodenki :) a te gołe plecy, cuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedz mi tylko proszę kochana, bo mam kilka rzeczy bez pleców i za bardzo nie wiem, jak sobie poradzić - na jednym zdjęciu widać, że pod sweterkiem masz bieliznę, a na tym z tyłem nigdzie nie widać zapięcia :) Jak to zrobiłaś ? :)

      Usuń
    2. Teraz akurat przy okazji robienia zdjęłam go po prostu;) Ale jeśli wychodzę w tym swetrze lub sukience, ktora też ma odkryte plecy zakładam biustonosz silikonowy. Posiadam go w wersji cielistej- i taki najlepiej się sprawdza. Ja swój zakupiłam na allegro: http://allegro.pl/stanik-silikonowy-biustonosz-un-bra-push-up-4-rozm-i3280508872.html

      Usuń
  10. Cudowne szorty, a sweter pasuje do nich idealnie. Ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne szorty! Bardzo mi się również podoba twoja fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny strój. Bardzo ładny wzór na szortach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz~! Fantastyczna fryzura i fajne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale śliczna fryzurka! :)
    + bardzo fajna bluzeczka

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  15. Wycięcie na bluzce strasznie mi się podoba :) oraz szorty w orientalne wzory, chyba muszę sobie takie sprawić albo uszyć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw. Śliczne szorty. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne spodenki! Ale ładna fryzura !!! no i muszę dodac ze biżuteria tez przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. spodenki są cudowne!
    zachwycam się Twoją fryzurą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się bardzo! :)
    sweter świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. rowniez polubilam FB :) (z prywatnego) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz niesamowicie! Jak z filmu <3 A te szorty... ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie zestawiłaś wsystko, kolory i wzory.. bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fryzura jest boska - bardzo elegancka :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dziekuje pieknie za mile slowa, duzo one dla mnie znacza :):*
    jesli chodzi o outfit to przez fryzure i sweterek wyobrazam sobie Ciebie w jakiejs elganckiej sukni z odkrytymi plecami, pieknie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz ! Bardzo podoba mi się fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam bluzki/sukienki z gołymi plecami.
    A to zdjęcie z torebeczką pod brodą - śliczne :)
    Pozdrawiam! fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Tył bluzki jest przepiękny, ale to zasługa Twoja!

    OdpowiedzUsuń
  28. księżniczka <3 <3 < to uczesanie delikatnosc bluzki - cudownie

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne spodenki , świetna bluzka no i genialnie dobrana do całości fryzura <3 Pięknie wyglądasz !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana ślicznie wyglądasz i ta fryzurka niezwykle kobieca :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. super spodenki i rewelayjna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  32. szorty buty <3
    i fryzura robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wyglądasz ! Te szorty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wygladasz! boski sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, wyglądasz jak prawdziwa gwiazda! Piękne szorty! Uwielbiam takie ♥ Muszę Ci powiedzieć, że masz przepiękną urodę :)
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna fryzura! Bardzo mi się podoba "tył" swetra! Do tego bardzo ładny deseń na szortach.

    OdpowiedzUsuń
  37. ekstra !!! bluzka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny zestaw, do tego ta fryzurka i boskie wycięcie na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny zestaw w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wyglądasz, świetna fryzura! :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow! Niesamowita stylizacja oraz ty <3
    Zdjęcie na którym stoisz tyłem, powalające!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna fryzura, a ostatnie zdjęcie jest cudowne *.* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie jak zawsze :))

    Bardzo ładna fryzurka :))

    Dziękujemy za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolczyki i torebeczka są cudne, bluzka bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepięknie! Sweterek bardzo mi przypadł do gustu!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    ______________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Boskie spodenki, a fryzura mega :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. torebka mnie powaliła na kolana, ekstra jest :) a fryzurę masz śliczną! :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Kobieco i z klasą, szpile są cudowne!!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Boże, znowu ta mała torebeczka... nadal nie wiem jak Ty to robisz, że przeżywasz wyjścia z domu :P

    a zestaw super! i butów z Auchan zazdroszczę... ;)

    xx
    E.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz - delikatnie, z dozą romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  51. fryzura jest przecudna!!! wygladasz pieknie
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  52. dziękuję kochana za polubienie mojego fanpage, ja również polubiłam Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Od Twojej fryzury nie mogę oderwać wzroku - przepiękna! Zestaw również bardzo ciekawy, świetne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Such lovely outfit girlie!!!You look Wonderful at this post!!Simply G.E.O.R.G.E.O.U.S =D

    A huge Kiss!xx

    Mariola from www.crazyclosetblog.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  55. swietnie!bluzeczka ma piękny tył!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne spodenki i buty :) Bardzo ładny look

    OdpowiedzUsuń
  57. jestem zachwycona! Ale dla odmiany dziś fryzurka;p

    dzięki za odwiedziny:)

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  58. grate!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowny strój i przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń