wtorek, 4 czerwca 2013

I was all up in a piece of heaven


Dużymi krokami zbliżają się %PRZECENY%. Część sklepów prowadzi regularnie strefy z wyprzedażą. Nie ukrywam, że cieszy mi się buzia, gdy uda mi się kupić gdzieś coś "za mniej". W Orsay'u, H&Mie czy Reserved możecie nabyć już teraz wiele fajnych ubrań po niższych cenach. 
Od zawsze kocham motywy kwiatowe w przeróżnej postaci i kolorystyce, a sięgam po nie szczególnie często w okresie wiosennym i letnim. Staram się wybierać tylko jeden element garderoby z tym motywem i uzupełnić zestaw spokojniejszymi dodatkami. Z tego względu do widocznej na zdjęciach kurtki/marynarki dobrałam niemal cielistą bluzkę i szorty o kroju pumpów. 
Moją małą miłością są ostatnio niewielkich rozmiarów torebki- puzderka i kopertówki. W dzisiejszej stylizacji także postawiłam na maleńkie cacko. :)

(kurtka Orsay %, szorty Troll, bluzka Orsay %, puzderko Orsay, buty Kari, biżuteria Allegro, okulary Reserved)

64 komentarze:

  1. ślicznie! Może masz ochotę na wzajemną obserwację? Pozdrawiam!


    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie moge sie juz doczekac wyprzedazy :) a kurteczka miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna kurteczka! Chyba muszę Ci ją podkraść hehe ;p
    ta mała torebeczka również bardzo fajna

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest boska!! Puzderko również, świetnie razem wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny lekki zestaw, ciekawa kurtka i ta torebunia-śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kurteczka i śliczna torebka!
    Całość bardzo mi się podoba. Jest pięknie, zgrabnie i kobieco. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna ta kurteczka, puzderko tym bardziej - cudo. super całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kurteczka i torebka :) Zazwyczaj podczas zakupów omijam Orsay, a teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz :))
    kurteczka jest boska!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. spodenki rewelacyjnie współgrają z butami :) jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! Jaka piękna ta kurteczka <3 Sama chętnie sobie taka sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurteczka, zakochałam się w niej !

    OdpowiedzUsuń
  13. kurteczka i torebka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały zestaw świetny ! :) Kurtka mega ! :)



    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kurteczka a z tymi szortami wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo śliczny zestaw:) kurtka w kwiaty jest prześwietna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładnie wyglądasz ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz swietnie. Ja takze kocham przeceny oraz kwiatowe motywy! :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  19. no kochana dzięki za info:0 na pewno wybiorę się na zakupy:)

    pięknie wyglądasz:)))

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny strój! A na przeceny czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz świetnie dobraną szminkę do swojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, oczywiście Twój blog obserwuję od dawna:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Orzeźwiający kolorek kurtki ;) Pozytywnie :)


    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz w takich energetycznych kolorach!
    Pasują Ci bardzo, rozświetlają twoją piękną twarz, inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ten żakiecik.
    Pozdrawiam! fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz pięknie, kurtka jest bardzo twarzowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo no tak przeceny no to poprawilas mi humor- a wiesz mam podobny bomber jacket - tez kwiatki maziajki i podobne kolory i no nie zgadniesz w zyciu - lubie go laczyc z B&W hehehe oczywista oczywistosc- duzo nie bede kombinowac o twoim zestawie - bo jest peikny jest ci w nim pieknie - piekne foty - uwielbiam tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szczerze zazdroszczę Ci tej fascynacji kopertówkami i pudełkowatymi torebkami. i tym, że je nosisz. bo sama fascynacja, to jeszcze nic. jak dla mnie zmieszczenie do nich czegokolwiek jest awykonalne i nawet się nie oszukuję, że dam radę, bo patrząc na rozmiary swojej kosmetyczki i całej masy niezbędnych drobiazgów w torebce widzę, że musiałabym nosić ich 10.
    i kurtki zazdroszczę.

    Boże, zazdrość to straszna rzecz, ale patrząc na Twój outfit nie jestem w stanie się powstrzymać :P

    xx
    E.

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tej kurtce,pasowałaby mi do białej sukienki :D wiesz może,czy można ją jeszcze dostać w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,kurteczka jest przeceniona, więc musisz jej szukać w strefie wyprzedaży. W weekend było jeszcze sporo rozmiaròw:)

      Usuń
  30. Jejku jak pięknie!! To małe puzderko jest cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz,kurteczka bardzo do Ciebie pasuje:) Twój blog bardzo mi się podoba, a więc dodałam go do obserwowanych. :)
    W wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie :

    http://myloovelyfun.blogspot.com/

    Jeśli przypadnie Ci do gustu to bardzo ucieszy mnie, jeśli będziesz go obserowowała.:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjna kurteczka, a Ty ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. swietna jest ta kurteczka, swietny zestaw a nogi do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia !!!
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. love this jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały zestaw,zauroczyła mnie kurteczka i torebka :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurtka i torebeczka są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. genialna stylizacja ładnie Ci w tym kolorze fajne dodatki calość extra zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. genialny letni zestaw! piękna kurteczka i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. o rany, pięknie! nie dość, że ta marynarka to zestawienie kolorystyczne jest bombowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie skomponowany set ! Mega szorty i piękna kurteczka <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz przepięknie:D Strasznie Ci zazdroszczę że jesteś blondynką!!;D:) Mi niestety włosy ściemniały w ciąży :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Buty, kurtka i torebka piękne!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń