czwartek, 27 czerwca 2013

Poppies





Spojrzałam na nią i ogarnęła mnie niemoc. Stracilam zdolność racjonalnego myślenia. Ta torebka nie pozwala przejść obok siebie obojętnie. ;) Musiałam ją Wam pokazać. :)
W dzisiejszej stylizacji jest ona zdecydowanym numerem jeden, więc postawiłam na bardzo prostą i skromną stylizację, która ma za zadanie "robić tło" dla torebki. Uzupełniłam ją delikatną biżuterią z kolekcji Make Me Happy By Dziubeka. Nie mogłam też, a raczej nie chciałam, wybrac innej scenerii. 
Niebawem ta kopertówka pojawi się w bardziej eleganckiej stylizacji. Mam na nią mnóstwo pomysłów! ;) 



(kopertówka i bluzka Orsay, spodenki SH, bransoletki (koraliki) By Dziubeka, bransoletki czerwona i granatowa Reserved)

75 komentarzy:

  1. O rety jak pięknie!!! Torebka i wianek są cudne!! Kolorystyka genialna. Niesamowite tło!!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ta torebka jest cudowna!!! Pięknie dobrana cała reszta, cudny wianek na głowie zdjęcia no i dodam na koniec piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka wspaniała sesja! Zazdroszczę Ci scenerii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jak ładnie ci w tym wianuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te białe spodenki, ostatnio mam manie na białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz genialnie ! Uwielbiam Twoją urodę

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska kopertówka! Ty ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kopertówka jest super :) pewnie ożywia nie jedną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooooow! Rewelacja. :) Wyglądasz cudownie, naturalnie, delikatnie, subtelnie, a zarazem modnie. Kopertóweczka idealna. *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, tak naturalnie i uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz przepięknie! kwiaty we włosach, do tego tego ta sceneria... a torebka ma świetny wzór, zdecydowanie dominuje w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopertówka śliczna, ale mnie w oko wpadła również bluzka - jest idealna. Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć torebkę w eleganckim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczo wyglądasz w tym wianku i na boso :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, tez bym obok niej obojetnie nie przeszla :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny ten wianuszek! ;))

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz ,bluzka piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i genialna stylizacja. Wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach, pięknie :)

    Pozdrawiam,

    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci w tym wianku:) i zgadzam się - kopertówka jest śliczna:)

    Pozdr.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kopertówka i świetny plener! Wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytalam puerwsze zdanie I odrazu wiedzialam ze chodzi o torebke :p taka piekna! Ale jaki cudny wianek ! I to darmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna stylizacja ! :)
    Wg. jesteś bardzo ładną osobą - tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna stylizacja:) wyglądasz niczym rusałka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja. Z tym wiankiem wyglądasz cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny wianek :D i w ogóle świetna , dopasowana stylizacja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejciu! Jaki śliczny wianek! Nie mówiąc już o rusałeczce ;) Bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  26. zachwycasz i inspirujesz mnie za każdym razem ale teraz to już przegięłaś ostro!:p hi hi

    świetna sesja i nawet wianek sama zrobiłaś?;p
    doceniam;p też mam taki w planach;p



    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wianek oczywiście hand-made ;)) najwięcej frajdy bylło przy plecieniu :)

      Usuń
  27. nigdy mnie tu chyba nie było. rewelacyjny blog. piękna stylizacja... :) od dziś staję się jedną z obserwatorek :)

    catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne połączenie z kwiatami:)
    i jeszcze to miejsce,takie urokliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  29. sesja idealna a rzeczywisie jest piekna ta kopertówka - genialnie wszytsko razem wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  30. PRZEPIĘKNE zdjęcia!!! <3 <3
    Już kilka razy je przeglądam. Świetne!

    Pięknie wyglądasz. :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka, wianek, fryzura - wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zestawy! Naprawdę inspirujesz. :)
    Uwielbiam maki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna i bardzo oryginalna sesja :) Wianek jedyny w swoim rodzaju. Podoba mi się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow! jak pięknie wyglądasz:) rzeczywiście torebka rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale piękna torebka i wianek :)

    bardzo mi się podoba Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cały zestaw świetny, ale najbardziej podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. GENIALNE ZDJĘCIA ! :)
    przepiękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale fajne zdjęcia, aż przyjemnie się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Love this clutch

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny zestaw! Czekam na więcej zdjęć i coraz to nowsze stylizacje! :)

    Całuję! ;*

    p.s. zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny look! Bardzo podoba mi się Twoja kwiecista kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem zachwycona wiankiem, przepiękny! I Tobie dodaje uroku! Piękna kopertówka ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. śweitna stylizacja, sliczna z ciebie dziewczyna :)
    co powiesz na wpsolna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  44. Też nie potrafiłabym przejść obojętnie obok takiej torebki, jest cudna! Pięknie wglądasz w tym wianku ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. lovely! perfect summer look!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)
    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  46. kopertówka ma moc :)) Bardzo i się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniała stylizacja i genialna kopertówka, idealnie ożywia całość:)!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepięknie, ten wianuszek i torebka to świetny pomysł:)Zapraszam również do pokazania swoich stylizacji u nas na domodi.pl/stylizacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. oddaj torebkę :)! rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale cudowna!! :?) rewelacja.. ale nie mogę się najbardziej doczekać w eleganckiej oprawie :) ciekawe co wymyśliłaś !! :)))

    Mogę wiedzieć co to za miejsce??!! na czym Ty siedzisz? :DD

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepieknie wygladasz w tym wianku! Tlo idealnie komponuje sie z zestawem!

    OdpowiedzUsuń