poniedziałek, 24 czerwca 2013

Smiling right from ear to ear

Witajcie!

Cudna pogoda i tydzień lenistwa, który jest przede mną sprawiają, że uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. Dodatkowo za mną bardzo przyjemny weekend spędzony u rodziców na wsi. Teraz nawigacja prowadzi nas w góry, gdzie zamierzamy naładować akumulatory! 
W taką pogodę świetnie sprawdzają się bluzki w jasnych kolorach, szyte z przewiewnych tkanin. Do tego obowiązkowo krótkie spodenki. Ja wybrałam moje ulubione wzorzyste szorty z Orsay'a. Całość ożywiłam biżuterią i torbą w kolorze musztardowym.
Przypominam też o trwającym do 30 czerwca konkursie, w którym wygrać można dowolną torebkę. Szczegóły tutaj

(bluzka i szorty Orsay, torba Susette, bransoletki Orsay i Neuf BijouxAllegro, buty Michael Antonio)

44 komentarze:

  1. Świetne spodenki, mają śliczny wzór ;) I torebka bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna torebka <3 skąd? http://www.rousse-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz prześlicznie :) jak zawsze zresztą :) dlatego uwielbiam oglądać Twoje nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, super w nim wyglądasz, a szorty są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka bardzo mnie zauroczyła:) śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna :D I zajebisty outfit. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleś ty piękna *.* A za te sandałki bym się dała pokroić, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne szorty a torebka- cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestawienie kolorystyczne ciekawe. Kolor musztardowy jak najbardziej pasuje do Ciebie. buciki seksowne....

    OdpowiedzUsuń
  10. skromny, ale bardzo miły dla oka zestaw. spodenki są śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szorty!:)
    Ja jadę jutro do rodziców w góry i nie mogę się doczekać :)
    Miłego odpoczynku:*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz! boskie połączenie kolorystyczne ;)

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, buciki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super są te szorty a torebka... Przcudna! :)

    Posdrowionka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. oby Ci się humor utrzymał, bo idą deszczowe dni...

    OdpowiedzUsuń
  16. Szorty robią ogromne wrażenie! Bardzo podoba mi się ich wzór, a fason sprawia, że można je nosić nawet do eleganckich stylizacji.. Żółta torebka idealnie kontrastuje z resztą stroju:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny set ! zakochałam się w tych szortach ! są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne szorty, bardzo mi się podoba zestawienie ich koloru z musztardowym :)


    malooryginalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny, letni zestwa :) spodenki masz super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Jak zawsze delikatnie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  21. połączenie tego musztardowego kolorku z kolorem spodenek prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna torba!! ; ]]]
    zapraszam ...



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo śliczna stylizacja, nic dodac nic ująć :))

    OdpowiedzUsuń
  24. cudnie:) te shorty są meeega! masz śliczne nogi:))

    OdpowiedzUsuń
  25. szorty wybrałaś idealne- tworzą cały look! :) zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny strój :) Sama posiadam lnianą, białą koszulę z krótkim rękawem i uwielbiam ją. Jest idealna na lato, przepuszcza powietrze i nie duszę się w niej :) Śliczna torebka i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna torebeczka piekne kolory i taka promienna ty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie Ty masz piękne nogi, Aniu! :) Świetne szorty *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna i eteryczna ;D w tych szortach to ja jestem na maxa zakochana!!;D;D;D

    OdpowiedzUsuń