poniedziałek, 10 czerwca 2013

Tropical


Przełom wiosny i lata kojarzy się z romantycznym lookiem na pastelowych i kwiecistych sukienkach. Obok zwiewnych kreacji do ogrodu czy na piknik jednym z najgorętszych trendów lata są tropikalne wzory, zwierzęce motywy, neonowe kolory. Taka mieszanka napewno daje energii do działania! :) Motywy przywołujące na myśl gorącą, parną, tajemniczą i liściastą dżunglę świetnie wspołgrają z kolorami fluo. Dzisiejsza stylizacja jest wołaniem o słoneczne promienie, których ciągle za mało. Bluzka wykonana jest ze zwiewnego, delikanego materiału. Do niej dobrałam moje ulubione rurki i neonową kopertówkę, która posiada dwa dodatkowe paski (krótszy, aby wygodnie nosić ją w dłoni i dłuższy, do przewieszenia przez ramię).


(bluzka Orsay, spodnie SH, torebka Susette, buty Kari, neonowe bransoletki By Dziubeka, białe koraliki Neuf bijoux)

63 komentarze:

  1. Przepiękna kopertówka Aniu...przejrzała ofertę sklepu ale jej nie znalazłam; dawno temu kupowałaś tą kopertówkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w takich żywych kolorach<3 polowałam na tą bluzeczkę z Orsaya, ale jak zwykle za późno reaguję i wszystko mi sprzątnęli sprzed nosa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie energetyczne zestawienia!
    wyglądasz genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, soczyste kolorki :)
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie, kolorowo, energicznie i nawet slonko widze u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baaardzo lubie takie kolorowe rzeczy:) dzisiaj siostrze ukradłam bluzkę w kwiatki :) świetne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudne połączenie. Jedno z lepszy jakie ostatnio widziałam
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ kolorowo ;) świetna torebka

    + masz ciekawego bloga, obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowną masz tą bluzkę i kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolory:)
    jak dla mnie bardzo odważne !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetna figurę, bardzo fajny ten look!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. aniu wyglądasz zjawiskowo ! bluzka jest niesamowita:)))) piękne kolory, bardzo pozytywnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za piękny komplet! Torebka w szczególności wpadła mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, letni zestaw. Uwielbiam kolory:) Cudne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie wygladasz !

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie wiosny za oknem nie ma więc miło popatrzeć na taką ładna pogodę u Ciebie i kolorową stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletki są mega ! :)
    cały look świetny :)

    Zapraszam do mnie ;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wyglądasz!
    świetna torebka ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie kwiatowe motywy, wygladasz pieknie, jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taka kolorystykę ;) Wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne, żywe kolory:) cudowny wzór kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. o nie! teraz to już przegiełaś !!!:)

    ślicznie wyglądasz:0 wszystko jest mega!:) a tą bluzkę to zmałpuję i kupie taka sama;p

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bluzeczka! Bardzo podoba mi się jej deseń i to wiązanie na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  24. kolory są rewelacyjne :) prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem wielbicielką Twojej urody ;)! Można się w Tobie zakochać :)
    Jak zawsze wyglądasz kobieco i stylowo ;)


    Pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. dzieki tobie zapragnełam koloru <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pozytywne kolory, świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty i kopertówka idealne :) Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow cudny zestaw :) bluzka przypomina hawaje achhh :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie wyglądasz:) tak wiosennie, delikatnie i subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham tropiki , kocham tropikalne wzory <3 cudowny top ! przepięknie wyglądasz w tym letnim zestawieniu <3

    OdpowiedzUsuń
  32. spodnie,bluzka i torebka strasznie mi sie podobaja! ostatnio bardzo podobaja mi sie takie wzory jakie masz na bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za piękne kolory <3 idealnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniała letnia bomba kolorystyczna!!!!<3 całusy:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. wow dawno nie widziałam TAK ŁADNEJ STYLIZACJI! ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. bluzka i spodnie tworzą super zestawik !!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja ;)
    http://agnesstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz, tak świeżo, letnio. Pięknie!
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz! Nawet nie wiem, która rzecz podoba mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Koszula jest cudowna.. Idealne połączenie kolorystyczne! Zieleń bluzki pięknie współgra z barwą spodni.. Całość wygląda uroczo i niezwykle kobieco. Będę zaglądać, pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy twój post jest genialny, wyglądasz wspaniale kochana <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  42. jak to jest że cokolwiek włożysz wyglądasz ślicznie? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. romantyzm + kolory = połączenie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajna letnia stylizacja!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. jaka śliczna Pani wiosenka :) zdawalo mi sie ze niedawno mialas dluzsze wlosy?:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Oh you look so beautiful :) I love your floral shirt <3

    I'm following you, Could you check my blog and follow if you like it? You can like my FB page as well:)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne kolory...obserwuję Twój blog i zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. wygladasz zjawiskowo, przepiekny outfit!

    OdpowiedzUsuń