wtorek, 23 lipca 2013

Berlin by night

Witajcie Kochani!
W miniony weekend miałam przyjemność zwiedzić Berlin. Przyznam szczerze, że miasto bardzo mi się podobało
i chętnie wrócę tam nie raz. Szczególnie zachwyciła mnie architektura tego miasta. 
Nie byłabym sobą gdybym podczas nocnego spaceru nie zrobiła kilku zdjęć. :)
Wybrałam się na niego w szortach, które widzieliście już na moim blogu, w klasycznym białym topie i czarnej ramonesce. Do tak prostego zestawu dobrałam pokaźny wisior w pięknym miętowym kolorze.
Buziaki :*
(kurtka H&M, top H&M, szorty musthave24.pl, torebka Troll, buty Stradivarius, wisior Claires, bransoletka By Dziubeka, zegarek Allegro)

43 komentarze:

  1. ślicznie Aniu wyglądasz:)te shorty są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh ślicznie wyglądasz :) Piękne zdjęcia <3

    Mam wrażenie, że jedna połowa blogerów w to lato jest w Berlinie a druga w Hiszpanii ;)) Jakoś tak z grubsza się dzielą te punkty docelowe ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. love your jacket and bag! looking stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim stroju można przemierzać nie jedno miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sexy! :D wyglądasz bardzo kobieco ,śliczna ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest rewelacyjna! Kiedy ją kupiłaś? Dawno? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją wczesną wiosną, więc małe szanse, że jeszcze gdzieś się uchowała :(

      Usuń
  8. przepięknie wyglądasz :) naszyjnik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo zazdroszczę wyjazdu ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna kurtka; D


    nowy post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie ! zazdrościmy wyjazdu, oj zazdrościmy:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. lato, shorty i skóra! idealnie ;)

    ściskamy :)
    ania&karol
    http://annaslaweta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kolia jest przepiękna, a Ty prezentujesz się jak prawdziwa Gwiazda :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne zdjecia i swietnie wygladasz! Berlin mi tez bardzo sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz powalająco :) czarny kolor dodaje Ci charakteru, ale jednoczescie naszyjnik troche to łagodzi :)

    świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz cudownie!! Spodenki i naszyjnik urzekły mnie całkowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. połączenie szortów i ramoneski boskie! I naszyjnik, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne spodenki i naszyjnik ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu szorty bomba i zdjęcia a Berlin jest piękny'!

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne zestawienie, naszyjnik cudowny! ale mam nadzieje ze mialas jakies butki na przebranie, bo nie wyobrazam sobie biegac po Berlinie w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że miałam "cichobiegi" (sandałki na płaskim spodzie). Te założyłam tylko na potrzeby zdjęć. :)

      Usuń
  22. super wyjazd:)

    stylizacja pasuje do klimatu miasta ale najbardziej podoba mi się naszyjnik:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw! Figurę masz boską! Spodenki cudowne :) mam takie tylko, że jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wyglądasz :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam w Berlinie za dzieciaka, przydałoby się jeszcze raz pojechać...

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie, cudnie i jeszcze raz cudnie. Masz klasę i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  28. idealny zestaw na wieczorne wyjścia :)) bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny makijaż! Bardzo Ci pasuje i podkreśla atuty!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny outfit! Połączenie ramoneski i szortów- super ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń