piątek, 19 lipca 2013

Day after day ...


Moi Drodzy,
dziś wrzucam kilka zdjęć codziennej stylizacji. W pracy noszę koszule i garnitury, natomiast w drodze
do i z pracy mam na sobie przede wszystkim wygodne zestawy. Często ubieram się "na cebulkę", gdyż wychodząc rano potrzebuję zarzucić na siebie coś, co potem będę mogła zrzucić (w razie upału). Jeśli chodzi o obuwie - zawsze stawiam na wygodę i jeśli decyduję się na obcas, to jest to najwyżej 5 centymetrów.
W dzisiejszej stylizacji mam na nogach czółenka na stabilnym, niskim obcasie (wizualnie nie prezentują się może zachwycająco, ale zapewniam, że można w nich biegać :) ).
Do zwiewnej spódniczki z panterkowym wzorem dobrałam delikatną bluzkę ze wstawkami z koronki. Całość uzupełniłam jeansową koszulą i postawiłam na dodatki w odcieniach brązu.

Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim fanpage tutaj! Do wygrania zestaw kosmetyków firmy Tołpa.
Udanego weekendu :* 

(koszula, bluzka, spódnica i torba Orsay, buty Allegro, bransoletki: łososiowa By Dziubeka, biała Neuf bijoux, okulary Reserved)

46 komentarzy:

  1. bardzo lubię żinsowe koszule do lekkich i zwiewnych spódniczek/sukienek :)

    ściskamy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka cudna spódnica z Orsey'a??!!! SZOK :) No meeega jest.. cudny krój!! Niedawny nabytek?? Znajdę ją jeszcze w sklepie?? Może pamiętasz jaki skład materiału??

    Jestem zachwycona stylizacją.. chociaż Ty zawsze i tak pięknie wyglądasz :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica jest z nowej kolekcji Orasy'a, więc napewno znajdziesz ją jeszcze w sklepach. Jestem w podróży, ale dam znać potem jaki ma skład. :)

      Usuń
  3. wspaniała stylizacja :) wyglądasz tak lekko i klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatne i kobiecie połączenie, a buty ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz! :)
    Bardzo podoba mi się połączenie tej spódniczki z dżinsową koszulą- to wiązanie dodaje uroku całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co ty chcesz od tych butow? Prezentuja sie idealnie :) a z torebka tworza swietny duet :) slicznie ci w takiej stylizaji.
    U mnie dzis tez zestaw do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie!! ; DDD


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczo. Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz:)
    Też niedawno robiłam zdjęcia w tym miejscu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. super super super ! jak zawsze jestem pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zestawienie <3 ta koszula jest rewelacyjna <3 !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. awesome outfit! i love the combination <3
    follow?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny zestaw i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała bluzka i torba są super! Spódniczka zresztą też, a co do butów - też lubię ten typ. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie, coraz piękniej u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! Podczas gnania do pracy, wygoda jest najważniejsza;) Uwielbiam takie wiązanie w jeansowych koszulach;)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, bosko wyglądasz, idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tak wiązane koszule! :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dziewczęco, romantycznie i uroczo!:)
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz zjawiskowo, koszula i spódnica przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie wyglądasz :) i wcale te buty źle nie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie:)

    torebka bardzo mi się podoba a co do zestawu to lepiej bez tej narzutki jeansowej:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! A buty faktycznie wyglądają na bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne połączenie - bardzo przypadło mi do gustu :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę proszę a ja byłam przekonana, że w kolekcji ORSAY nie ma nic ciekawego. Ostatnio będąc na wyprzedażach nie udało mi się kompletnie nic upolować, zatem gratuluję spódniczki i torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz ;)
    Super!
    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. found you from lookbook!

    Love your style and your blog! followed u<3
    stay in touch<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello, I'm Delilah.

    My blog is http://dancinginmyawkwardarms.blogspot.com

    I'm focus on fashion illustrating, so if you interested please take a look and follow me if you like it. Thank you.

    OdpowiedzUsuń
  30. mam słabość do Twojej torebki i spódnicy! Połączenie spódniczki i jeansu mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz, zestaw jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś identyczne okulary :) ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobnie jak Ty, rano zupełnie inna pora roku niż już od 9 i również mam potrzebę biegania w butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. och, ile bym dała by móc się tak ubrać do pracy, na co dzień...

    OdpowiedzUsuń
  35. prześliczna ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. super zestaw, cudnie dobrane barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz tak pięknie, że aż brak słów :) jedno słowo : idealnie <3

    OdpowiedzUsuń