poniedziałek, 1 lipca 2013

However underneath we are golden

Witajcie Moje Drogie! <3
Witam Was pełna energii i wypoczęta po tygodniowym urlopie! :) Dzisiaj zamieszczam kilka zdjęć w których dominuje złoto. Stylizacja jest nieco romantyczna dzięki zwiewnej spódnicy. Posiada ona ciekawy krój i mocny akcent w postaci złotej, błyszczącej wstawki. Z tego względu postawiłam na zupełnie gładki top. Drugim, obok spódnicy, mocnym akcentem tego zestawu jest masywny naszyjnik. Letnim akcentem jest natomiast słomkowy kapelusz, który kupiłam na dziale męskim H&M i wzbogaciłam o morelową tasiemkę. ;) Całość uzupełniłam delikatną biżuterią od By Dziubeka i Neuf Bijoux.
Za piękny makijaż dziękuję Asi. :*
(spódnica Jolie Su, bluzka H&M, torebka SH, kapelusz H&M, naszyjnik Orsay, bransoletki: By DziubekaNeuf Bijoux, Allegro, buty Kari)

64 komentarze:

  1. Aniu, wyglądasz zjawiskowo, a zdjęcia jak zwykle przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jaka ty jesteś śliczna. Masz taką delikatną , słowiańską urodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica! Kolejny raz perfekcyjna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja , wygladasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjéciach bez kapelusza wygladasz BOSKO.Piekny makijaz, cudowny naszyjnik. Dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna biżuteria, spódnica bardzo efektowna ;) Zapraszam do mnie: rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zakochana!! ten zestaw jest przepiękny, spódnicy Ci zazdroszczę, do tego świetny makijaż i super zdjęcia. Mega udany post! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i cudowna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz perfekcyjnie! Świetny naszyjnik, zaś w spódnicy zakochałam się totalnie - idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takich kolorach bardzo Ci do twarzy:) Bez kapelusza stylizacja bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny krój spódnicy i piękny wisior!!! jestem pod wrażeniem!!

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie!! ; ]
    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz! spódniczka jest cudna!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalna spódnica. Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o matko cudownie wyglądasz, spódnica jest rewelacyjna ! makijaż wykonany perfekcyjnie twarz przyciąga ! super Aniu:*

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze na co zwróciłam uwagę to świetny makijaż i włosy, później zachwyciła mnie spódniczka! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka ciekawa ta spódnica! Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz przepięknie :) bajkowa stylizacja jak dla mnie :) w dodatku makijaż i włosy... super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. najcudniejsza biżuteria.. :)
    świetny klimat zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mi się podoba :) Prześliczne buty, dodatki, torebka i kapelusz :) Uwielbiam takie romantyczne stylizacje, świetnie się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie delikatne stylizacje, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię połączenie takich kolorków :) Nie spotkałam sie jeszcze z taka spódnicą :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow cudnie! Widać ze jesteś wypoczęta i zrelaksowana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś piękna :) cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale Ty jesteś ładniutka :) świetny naszyjnik !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, wszystko idealnie dobrane! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz ;)
    Super naszyjnik!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow świetnie wyglądasz :) no i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. łaaaaał! świetny zestaw : ))

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! Biel i złoto pasują do siebie i do Ciebie idealnie. Makijaż na 6+ :)

    Pozdr.

    www.little-black-coffee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. oooo wow !!! przepięknie wyglądasz <3 a stylizacja powaliła mnie na kolana !!! a do tego masz perfekcyjny makijaż :* jestem pod wrażeniem :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. spodnica jest cudna! wygladasz slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. o matko!:)
    jestem zachwycona!:)

    pierwsze zdjęcie najlepsze!:)

    super spódnica:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna spódnica, mega inspirująca stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny makijaż :) Świetna spódnica :) a całość oceniam na 6+ !

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz rewelacyjnie, piękny klimat zdjęć!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Aaaa wymiatasz! :D
    Świetna spódnica- jeszcze się z taką nie spotkałam ;) + cudowny naszyjnik <3
    No i te zdjęcia przedstawiające Cię w takim fajnym klimacie - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialna kolejna stylizacja :)))

    Oczywiście obserwujemy i lubimy na fb :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś piekna !!! Przyćmiewasz nawet złoto .... Właściwie oglądam wyłącznie Twojà twarz , bo z wrażenia zapomniałam ,ze blog to Modowy !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz pięknie w tym zestawie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zwiewnie, delikatnie i subtelnie. Co tu dużo pisać, wyglądasz fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  42. ale przepięknie wyglądasz w tym kapeluszu! ♥ cudowny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. naszyjnik jest zjawiskowy<3 piękna z Ciebie kobieta

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz no i przecudownie się wymalowałaś!<33

    OdpowiedzUsuń
  45. Niesamowita spódnica <3
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznota! ;)

    spódnica jest mega! w ogóle cały zestaw bajka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś bardzo ładną dziewczyną!
    Kapelusz sam w sobie bardzo fajny, ale nie do końca stworzony dla Ciebie - przynajmniej w tej stylizacji nie wygląda za dobrze. Spódnica - bardzo ciekawa, efektowna, ale niestety przy tej bluzce też nie prezentuje się tak jak powinna. Niby wszystko super, ale mam wrażenie, że zostało źle połączone.

    U mnie z kolei dzisiaj pasy, ale w nieco innym wydaniu - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawa spódniczka, śliczne zdjęcia :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  49. cały zestaw świetny! ładnie Ci w kapeluszach

    OdpowiedzUsuń
  50. stylizacja REWELACJA!!
    a spódnica marzenie! piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  51. piękna stylizacja ;)) !
    spódnica jest boska !!!

    OdpowiedzUsuń