sobota, 6 lipca 2013

Lady in red


Moi Drodzy,
zgodnie z zapowiedzią dziś pełna stylizacja ze zdjęciami i przypomnieniem filmiku. Jest mi bardzo miło, że spodobało Wam się prezentowanie zestawu za pomocą video. W tym miejscu bardzo chciałabym podziekować za jego realizację Creative Films Studio, a za zdjęcia Ernestowi Cendrowskiemu.

Choć czerwień nie jest moim ulubionym kolorem, ta sukienka bardzo wpadła mi w oko. Podoba mi się w niej to, że można ją założyć do szpilek (na eleganckie wyjście), ale śmiało można ją też połączyć z płaskimi sandałami i rzemykowym paskiem (idealna wersja na co dzień). Z racji tego, że ma prosty krój i nie posiada żadnych dodatków, mogłam poszaleć chociażby z biżuterią. Wybrałam więc kwiecistą kopertówkę, którą znacie już z jednego wpisu. Nadgarstki wzbogaciłam kolorowymi bransoletami. Wybrałam też kolczyki z masą perłową utrzymane w stylu retro.
Zapraszam raz jeszcze do obejrzenia poniższego filmiku w wersji HD.
Słonecznego i udanego weekendu!:*




(sukienka i kopertówka Orsay, buty H&M, błękitna bransoletka (koraliki) By Dziubeka, złota i czerwona bransoleta Allegro, biała bransoletka Neuf Bijoux, kolczyki Topshop, wisior H&M, pierścionek Primark)

102 komentarze:

  1. Wooow! Tak pięknie, że aż brak mi słów! Tym razem klimat zdjęć jeszcze bardziej mnie zachwyca niż ten z poprzedniego posta- wręcz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A! I zapomniałam dodać, że filmik również powala- szalejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielbię takie kroje sukienek, jest przepiękna! A do tego piękna, intensywna czerwień - cudo! ♥
    W ogóle dodaję w końcu do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie, aż miło się patrzy ;) u mnie nowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Zapiera dech w piersiach! Wyglądasz cudownie zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, fantastyczna sesja:) Teledysk na prawdę na wysokim poziomi i bardzo przemyślany :) Brawo kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Q Cudowne zdjęcia! Pięknie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz:) piękną masz sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale wyglądasz!!! Sukienka piękna w czerwieni wyglądasz przepięknie!!! Piękna scenaria na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko idealne!
    Bardzo mi kogoś przypominasz, tylko jeszcze nie wiem kogo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są fenomenalne, wyglądasz rewelacyjnie. Filmik powala, yay *u*
    best-frieend.blogspot.com | zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś taka śliczna!!
    Naprawdę! I cudowna sukienka! Oraz bardzo fajny pomysł jeśli
    chodzi o filmik! Proszę o więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ach przepiękne zdjęcia!! ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie sukienki a Ty pieknie w niej wygladasz:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieta w czerwieni jest najpiekniejszą kobietą na Świecie !
    w szczegulności w takiej sukni i o blond włosach ;*
    dziękuje za odwiedzi, małe sprostowanie: noł noł noł niet ! Dopiero muszę naprawić rower, a nie naprawiłam - brak czasu i pieniazków ;* kiss, jestem dobrej mysli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka ! ślicznie Ci w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sukienka naprawdę jest obłędna. I powinnaś częściej tak się nosić : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, jak cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  19. hey dear! the dress is adorable and looks fantastic on you! love the clutch as well and your pictures are so nice!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale wyglądasz! :)
    Może obserwujemy? Daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  21. torba piękna, dodatki i ogólnei jak zawsze mi sie podobasz :)) film świetnie nagrany !

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja jest świetna.
    Zdjęcia i filmik również! :)
    Dziękuję za komentarz i opinię u mnie. :)
    Dodaję bloga do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka, świetnie to wszystko razem wygląda! Butów nie widać za bardzo, ale z daleka wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sesja! Torebka ma bardzo ciekawy deseń, jak obraz! Do tego śliczny kolor sukienki, w którym Ci bardzo do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka, świetne zdjęcia i piękny filmik !

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się! Przepiękna sukienka!

    + Zapraszam na nowo założoną stronę na Facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mogę oderwać oczu od tych zdjęć!:)

    uwielbiam ten post:)

    pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję wszystkim za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny film, piękne zdjęcia, piękna stylizacja;) wszystko idealnie;)
    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna sukienka <3 i ogólnie stylizacja ^^ świetny popmysł z tymi filmikami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cały ubiór jest cudowny:) plener idealnie pasuje do Twojej stylizaacji:)
    dodaje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobry pomysł z tym filmikiem! Strój i zdjęcia - super!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie ci w czerwienie nie rozumiem czemu nie lubisz tego koloru !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień jest bardzo żywym kolorem i zawsze mi bardziej pasował do ognistych brunetek :)

      Usuń
  35. super wyglądasz ,w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie wyglądasz w sukience!mam pytanie: jesteś/byłaś modelką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nigdy nigdy nie pracowałam jako modelka. Mam za sobą jedynie udział w wyborach Miss Polski'08 i kilka sesji zdjęciowych, w których wystapiłam w roli fotomodelki.

      Usuń
  37. Świetnie wyglądasz, sukienka bardzo mi się podoba!:)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka jest fenomenalna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne video :)
    Zawsze takie chciałem mieć, mój obiektyw 1,8 50mm nie rozmazuje tła na kamerowaniu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia odległości obiektu od obiektywu :) 50 f/1.8 równiez uzyskasz fajną głębię :)

      Usuń
  40. super :) jest kobieco i uroczo :)
    czerwien jest dla Ciebie idealna ;)

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak śliczna sukienka, torebka, jakie piękna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  42. kopertówka świetna
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Teledysk oglądałam z zapartym tchem, jesteś taka piękna :*
    http://www.kittyglamour.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. filmik wyszedl swietny! sukienka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  45. ładnie wyglądasz w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudny filmik:) Sukienka cudowna w swej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful red dress!!!

    www.plogstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Niesamowita jestes! Ślicznie wyglądasz:))
    Zdjęcia są genialne <3
    Gorąco pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jej... ta stylizacja jest dla Ciebie idealna . Na tych zdjęciach wyglądasz jak Taylor Swift ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowna zdjęcia , genialna stylizacja i piękna ty *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. genialna sukienka, piękne zdjęcia:) cudownie wyglądasz:) dodałam Cię do obserwowanych, zapraszam na myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ślicznie wyglądasz,a pomysł z filmikiem jest genialny i pierwszy raz się z nim spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. pięknie, pięknie! cudowna Ty, rewelacyjna sukienka i zdjęcia mega :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej moją uwagę przykuła torebka, jest fantastyczna! A w czerwieni Ci pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny outfit ;) Bosko wyglądasz w tej czerwonej sukience ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny blog :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :D
    http://victoriaplaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. piękna, bajkowa stylizcja :) cudna suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zdjęcia, a Ty ślicznie wyglądasz!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowna sukienka!!! i wspaniała sesja
    ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny look, przepięknie wyglądasz. Poza tym zdjęcia są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale pięknie wyglądasz w tej sukience! Naprawde zniewalająco! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Pięknie wyglądasz, do twarzy Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Filmik jest znakomity, zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  64. przepięknie wyglądasz, super pomysł na przedstawienie stylizacji przez filmik! perfekcja w każdym calu!:)

    OdpowiedzUsuń
  65. piekne zdjęcia i filmik też! cudnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  66. sukienka jest cudna, a torebka przebija wszytsko!
    sliczny outfit, co powiesz na wspolna obserwacje?;)

    OdpowiedzUsuń
  67. filmik jest przecudowny, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Powinnaś polubić się z czerwienią bo wyglądasz w niej świetnie! :)
    Zdjęcia naprawdę przyjemnie się ogląda, fajne klimatyczne miejsce ale biżuteria chyba najlepsza ze wszystkiego! <33

    P.S Oglądałam Twój filmik - jeden z lepszych outfitów jakie widziałam na filmikach. Ahh, szkoda, że mi programy do montażu filmików odmawiają posłuszeństwa :(

    OdpowiedzUsuń
  69. naprawde świetne zdjęcia, sukienka i torebka tez są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale cudownie wyglądasz! Torebka jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. wow cudownie !!! czerwień jest dla Ciebie stworzona <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Pięknie wyglądasz :D

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do nas:))

    OdpowiedzUsuń
  74. przepieknie, bajkowo, stylowo... torebka jest genialna, ma piekny deseń kwiatowy.
    zostaje tu na dluzej i dorzucam swoja obserwacje! :) pozdrawiam, Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  75. a te czerwona usta dodaly bardzo stylizacji charakteru... az sie nie moge napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  76. The Tennessee Titan Flag is viewable from both sides with the opposite side being a reverse image.Fly your Tennessee Titan Flag with our tailgate pole or 6' aluminum flagpole and adjustable flag bracket.dallas cowboys american flag
    cowboys stars and stripes flagsCincinnati Bengals house flags
    Packers stars and stripes flags

    OdpowiedzUsuń