poniedziałek, 15 lipca 2013

Spotkanie z Glamouriną


Zdjęcia, które chciałabym Wam dziś zaprezentować wykonane zostały podczas wspólnej sesji z Glamouriną. Obie postawiłyśmy na stylizacje w bardziej eleganckim tonie, które wykorzystać można na randce, przyjęciu itp.
Ja miałam na sobie wygodną sukienkę w kolorze miętowym, która pochodzi ze sklepu Musthave24. Urzekł mnie ciekawy tył tej sukienki:
Podoba mi się w niej także to, że super się sprawdza z eleganckimi dodatkami. Sprawdziłam osobiście, że świetnie wygląda też z płaskimi butami i kurtką jeansową. Jest to jedna z ulubionych rzeczy wśród mojej letniej garderoby.
Glamourina postawiła z kolei na chabrową, zwiewną sukienkę. Bardzo podoba mi się wisior, który do niej dobrała. Odwiedźcie koniecznie jej blog (klik), na którym znajdziecie więcej fotek jej stroju.
Wszystkie poniższe zdjęcia zostały wykonane przez Sergio Lo Porto (modapokazy.pl)




(Mój zestaw: sukienka musthave24, torebka Susette, naszyjnik Reserved, bransoletka koraliki By Dziubeka, bransoletka pleciona K & TREND, zegarek Allegro, kolczyki H&M, buty InExtenso)

55 komentarzy:

  1. ale super sesja:) Piękna sukienka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia\!!

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie ! sukienka ma dla Ciebie idealny kolor i krój! Nogi masz chyba do nieba :)))

    ściskamy :))
    http://annaslaweta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie w tej delikatnej sukience! Z przodu dziewczęco, z tyłu drapieżnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu pięknie ci w tej sukience !!! w ogóle miętowy kolor pieknie zgrywa się z twoją urodą :) świetna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka, ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje stylizacje! Pięknie- jak zawsze:) Sukienka obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka, a TY wyglądasz oszołamiająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na zdjęcia! sukienki macie genialne;) ale moje serce jest bliżej tej błękitnej;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe zdjęcia!!! i cudowna sukienka ▶ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor miętowej oraz fason sukienki powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygladacie dziewczyny!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i świetna kopertówka. :)
    Pięknie się prezentujesz. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest niesamowita! Kiedys spotkałam się z podobną na allegro i miałam zamawiać, ale obawiałam się trochę ze może być zbyt krótka ale ta jest idealna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za zakupami w internecie z tego względu, że rodzi się zbyt wiele watpliwości odnośnie wymiarów, tkaniny, tego jak rzecz będzie się prezentowała "na żywo". Tę zamówiłam i bałam się jedynie o rozmiar, ale okazał się idealny.

      Usuń
  16. Pięknie wyglądałaś, sukienka jest rzeczywiście super! Na każdą okazje :)
    Super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się twoja stylizacja, sukienka i naszyjnik -cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądałaś przepięknie! Sukienka jest idealna, a torebka przebija wszystko. Dodatki również fajne.

    OdpowiedzUsuń
  19. masz obłędną sukienkę! Kolor idealny dla Ciebie, a do tego tak pięknie leży ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia!pięknie wyglądałyście!

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest świetna i super miejsce na zdjęcia ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłyśmy w Łazienkach :) Pogoda dopisała i miejsce samo w sobie było naprawdę klimatyczne :)

      Usuń
  22. Ta stylizacja świetnie Ci się udała. ;) Sama bym w taką wskoczyła. :) :*

    Pozdrawiam cieplutko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny naszyjnik i sukienka!:)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka ma śliczny kolor i słodkie wycięcie na plecach ♥
    Cudownie w niej wyglądasz ♥
    Przez to, że pokazujecie takie cuda też mi się podobają i chcę je mieć, chociaż to nie moje klimaty ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow piękna i kobieca stylizacja ;) Brakuje tylko uśmiechu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz :-)Pozdrawiam http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądacie dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałyście :)
    Urocza sukieneczka Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. obydwie macie przepiękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. obydwie wyglądałyście przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. u la la! co za foty dziewczyny! Cudownie wyglądałyście obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wyglądasz, tak świeżo, śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna sesja, wyglądasz rewelacyjnie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz zjawiskowo jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się podoba Twój wisior. Fajnie połączony z torebka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczne zdjęcia! Piękne sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie wyglądasz w tej sukience, zawsze zachwycam sie jak tu wejdę Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. obie ślicznie, cudownie, brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. rzeczywiscie, tyl sukienki jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. sukienki przepiekne a wy same wyglądacie zjawiskowo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji! ;)

    OdpowiedzUsuń