czwartek, 11 lipca 2013

You got the green light :)


Niektórym z Was pewnie neony przejadły się już dawno. Ja uważam, że są ciekawym letnim akcentem
i będę je przemycać do swoich stylizacji co najmniej do końca lata. Nie jest odkryciem, że limonkowy najlepiej wygląda z bielą lub czernią i na takie sprawdzone połączenie postawiłam. Bluzkę uwielbiam za jej szykowny, koronkowy tył. Spódnicę nabyłam u sprawdzonego sprzedawcy na Allegro i jestem z niej bardzo zadowolona. Nie jest ona jedynym neonowym akcentem w tej styliacji, albowiem dorzuciłam też kolorowe bransoletki od By Dziubeka

(spódnica El- Fashion, bluzka, torebka i okulary Troll, buty In Extenso, bransoletki By Dziubeka, zegarek Allegro, spinka we włosach Cropp)

56 komentarzy:

  1. wow strasznie podoba mi się ta stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super okulary ( tak nawiasem ) :) a poza tym jest pięknie.
    Mam bardzo podobą spodniczke, tyle, że materiał bardziej lejący i kolorek jaśniejszy, ale chcę ją sprzedać bo nie chodzę w niej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieca !! ; ]

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)) Neony latem to must have :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz w koczku!urocza stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne zdjęcia! genialna stylizacja! po prostu genialna TY:)
    i jaka piękna figura!
    ps. dawno mnie u Ciebie nie było, natłok nauki i obowiązków, a przy tym brak łącza; ale widzę, że zmieniłaś nagłówek, jest uroczy:) wreszcie odzwierciedla Ciebie - miłą, sympatyczną dziewczynę z pasją!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie poznałabym Cię na ulicy,ale pięknie wyglądasz!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mega fajnie i dziwczęco...
    ja mam zresztą ostatnio fazę na neony... uwielbiam po prostu! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Stylizacja jest świetna, a spódnica istne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna bluzeczka :)
    A Ty jak zawsze świetnie wyglądasz, buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo i oryginalnie :) ciekawe ujęcia i zjawiskowa modelka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz :) super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle super:)

    tym razem z lekkim pazurem ale koczek osładza stylizację:)

    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Cię! Wyglądasz doskonale! W tej fryzurce bardzo CI do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  16. boski zestaw :) i spódniczka i bluzka są rewelacyjne, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle genialnie wyglądasz! Nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie się nie przejadły neony!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz szałowo :) też mam ta bluzeczkę z tym że z sh :))


    pozdrawiamy :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. modeleczka ! wspaniale ! spódnica, bluzka, buty, nogi, usta cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne połączenie koszuli i spódnicy! Spódnicą jestem zachwycona! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, a spódnica jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna bluzeczka i spódniczka a jeszcze piękniejsza Ty !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Neonowa spódniczka w twoim wydaniu świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mi neony nadal sie podobają, świetnie w nich wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam neony ,także zestaw mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna spódnica i jej kolor! Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  28. to się nazywa prawdziwa elegancja! inspirujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak zwykle cudne zdjęcia i fantastyczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie się nie przejadły ;) świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tą spódnicę masz piękną, szpilki również mi się tutaj bardzo podobają. ;) udana stylizacja, naprawdę bardzo ładne zdjęcia. ;)

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ahhh szalowo !!! wszystko mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie! mi neony w dalszym ciągu się podobają, a stylizacja cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja, świetny styl i te dodatki! Zapraszam do pokazania tej stylizacji u nas na domodi.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz, ale buty mi się nie podobają :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fakt, to połączenie kolorystyczne jest bardzo udane, aż chyba sama się skuszę na spódniczkę w tym kolorze :)
    Jak zwykle nie mogę nie napisac, iż pięknie wyglądasz <3

    Pozdr
    i zapraszam do mnie na konkurs i nie tylko :)
    vinciaxs.blogspot.com/2013/07/firmoo-giveaway-konkurs-wygraj-okulary.html

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna spódnica, ślicznie wyglądasz.
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Od dzisiaj Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie od dziś. :* Od razu zapraszam na mój blog, na blogu pokazuję moje uszyte ubrania, moje życie, i nie tylko, i teraz mogę Ci powiedzieć, że dajesz mi większą ilość pomysłów na tworzenie moich kolejnych wyrobów " spod maszyny". :) A wszystko to dzięki Twojej osóbce uwielbiam takie blogi jak Twój. :)

    Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłe słowa!:)* Niesamowicie przyjemnie jest przeczytać, że można być dla kogś inspiracją. Twoje słowa mobilizują mnie też by dawać z siebie wszystko i pracować nad tym, aby mój blog stawał się coraz lepszy.

      Usuń
  39. Cudownie połączyłaś tę bluzeczkę ze spódniczką! Zauroczył mnie ten zestaw <33
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna stylizacja .
    Spódnica <3

    OdpowiedzUsuń