czwartek, 1 sierpnia 2013

A little bit of energy

Witajcie Kochani! Pod moimi wpisami często pojawiały się komentarze, że chcielibyście mnie zobaczyć
w luźniejszym wydaniu. Dlatego też dziś iście sportowy wpis.
Prawdą jest, że na moim blogu przeważają klasyczne i eleganckie stylizacje. Z racji tego, że noga lepiej wygląda w szpilkach, najczęściej do zdjęć wybieram buty na wysokim obcasie. Na co dzień jednak noszę obuwie na płaskim spodzie. 
Na zamieszczonych zdjęciach widzicie czarny t-shirt z second hand'u. Żeby ożywić stylizację dobrałam czerwone spodenki o typowo sportowym kroju. Nie mogło się obyć bez nieśmiertelnych trampek. :) 

Przypominam o trwającym na moim fanpage konkursie! Wyłonionych zostanie aż 5 zwycięzców, a wygrać można koszulki z limitowanej kolekcji 4fun.tv i Butik - klikajcie tutaj.

(koszulka sh, spodenki Primark, trampki Primark, okulary Reserved, gumka do wlosów H&M, zegarek Allegro, brasoletka Neuf Bijoux)

52 komentarze:

  1. ładnie!! ; ]]

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz:) doskonale odzwierciedlasz tytuł mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam białe trampki, jednak dla mnie się nie nadają :) Super zestaw :) Tak z ciekawości - ile dałaś za tą koszulkę? Ja ostatnio byłam na moich pierwszych łowach po sh i kupiłam świetne rzeczy tak tanio, że aż sama byłam zdziwiona ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwagierka wyszperała tę koszulkę za 2 zł :)

      Usuń
  4. super luz i zdjecia tez bardzo fajne, zwlaszcza te w ruchu.
    tez mam trampki z Primarka, tyle ze mietowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look!




    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wygladasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wygladasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, spodenki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KObieto, Ty we wszystkim wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpilki szpilkami, Twoje nogi w trampkach też dobrze wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim wydaniu tez jest swietnie , a z reszta tobie nie sa potrzebne obcasy zeby noga wygladala dobrze .....nawet nie wiesz co bym oddala za takie nogi:-)


    Pozdrowienia


    Tori Dis

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetną figurę ! super zegarek

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnemu we wszystkim ładnie;p
    w tym wydaniu luźnym super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladnemu we wszystkim ladnie :) superowe fotki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, zakochałam się w tym look'u <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie , sportowo i na luzie .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko czy sportowo i tak zawsze pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz i akurat Twoje nogi nawet w płaskim obuwiu wyglądają super!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. top model ;)
    zapraszam www.xlosangelesx.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny zestaw, a zdjęcia bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka cudowna sesja<3
    zakochalam sie

    OdpowiedzUsuń
  22. jaką Ty masz idealną figurę... <3 zazdrość mnie zżera

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze perfekcyjnie!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze wyglądasz w luźnym jak i klasycznym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszcze figury ! ;oooo świetnie wyglądasz. dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz racje świetnie pachną i orzeźwiają w takie upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne zdjecia, lubie takie stylizacje na sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny sportowy look! No i ta figura!:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny zestaw:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. czy jestes moze z kołobrzegu bo okoloica przypomina mi osiedle na wylotowej?...ogladnelam twoje fotki z czasów miss polska bylas sliczna sporo według mnie sie zmienilas przez to ze schudłas Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione właśnie na tym osiedlu :) Mieszkałam tam podczas urlopu.
      Niestety na skutek choroby gwałtownie schudłam, a teraz bardzo ciężko wrócić mi do poprzedniej wagi :(

      Usuń
    2. to przez krótki czas bylysmy sasiadkami szkoda ze sie nie spotkałysmy bo jestem obserwatorką Twojego bloga czyzby sunreis Cie sprowadził do Kołobrzegu?nie wiedziałam nic o chorobie to cos powaznego?mam nadzieje ze juz jestes zdrowa jedz duzo moze uda Ci sie troche przytyc bedzie super

      Usuń
  31. pierwsze co rzuca sie w oczy to bardzo fajnie zrealizowana sesja :D
    a Ty nawet w sportowym wydaniu prezentujesz się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nogi nogi jeszcze raz Twoje kochana nogi:))
    Rewelacyjne zdjęcia,normalnie zainspirowałaś mnie:)
    Jesteś cudowna1 Zakochana jestem w Tobie:)
    całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Sport to zdrowie :) Nie ma to jak piękna sportsmenka :) Ślicznie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :)
    Pierwsze rzucają się mi w oczy...MEGA śliczne nogi!
    Obserwuje i zapraszam!
    __________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niby sportowo, ale mi się bardzo podoba <3 bardzo fajne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń