czwartek, 8 sierpnia 2013

Endless Summer

Sahara, tropiki, Afryka... Nie myślcie, że narzekam! Co to, to nie :) Zniosę te fale upałów. Lepsze to niż pół roku mrozów. Jestem ciepłolubnym stworzeniem i depresyjnie reaguję na brak promieni słonecznych. 

U mnie dziś kolejny letni i kolorowy zestaw. Jego podstawą jest koszula ze sklepu Livia Clue uszyta z cienkiej, przyjemnej dla ciała wiskozy. Wszystkie dodatki, które do niej dobrałam są w odcieniach złota. Spodenki natomiast znacie już z innego wpisu


(koszula liviaclue.pl, spodenki Troll, torebka susette.pl, buty Kari, bransoletki by dziubeka, okulary MANGO, naszyjnik Rossemann)

52 komentarze:

  1. figura - ideał !!

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyglądasz kochana :) i te nogi do nieeeeba :)) już Ci kiedyś pisałam, że pięknie Ci w takim kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo ładnie w tych kolorach- tak delikatnie i świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jestem ciepłolubna :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna koszula i naszyjnik!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. taką torebkę malutką właśnie muszę sobie kupić! ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Outfit wspaniały, lecz figura jeszcze lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit!!

    http://catsandties.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestęś moim ideałem, spodenki perfect!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny, letni zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie wszystko dopasowałaś ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. So chic my dear<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny zestaw, biżuteria i buty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja. Wszystko odpowiednio dobrane i tworzy spójną całość (co bywa naprawdę rzadkie). Kolor koralowy to zdecydowanie Twój kolor - dodaje Ci wiele uroku!

    W wolnej chwili zapraszam na mix zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! koszula jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw. Śliczna koszula, a Twoje nogi.. Boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anuśka chudzinko :* co byś nie założyła i tak we wszystkim pięknie wyglądasz :) pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna koszula. Jak zwykle bardzo fajny zestaw:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz ślicznie! koszula ma przepiękny kolor, no i jest bardzo elegancka ;) jak dla mnie stylizacja na plus. ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodenki rewelacja ! Bluzeczka ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje cudne nogi są najlepszą ozdobą tej stylizacji:)

    i baaaardzo podobają mi się te buty:)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ;)
    Slicznie!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się kolorystyka całości! Piękna kozula ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny zestaw, super buty i koszula.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. koralowy to zdecydowanie Twój kolor! :) a zestawienie idealne, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nóg można tylko pozazdrościć i podziwiać :D Spodenki do mnie nie przemawiają ale reszta jak najbardziej tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. już wcześniej widziałam secik na insta! :)
    jest rewelacyjny! kolor bluzki świetnie do Ciebie pasuje ;)

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny look!:)
    idealne połączenie kolorków!
    bardzo lubię łączyć kolor bluzki i torebki:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz fantastycznie, super szorty <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny zestaw! Masz idealną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny zestaw, obserwujemy się na Bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz, świeżo i dziewczęco, promieniujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O jeju! Nogi*-*piękne♥:-)
    A kolor bluzki pasuje do Ciebie idealnie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna koszula! Figura idealna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjnie wyglądasz!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. o spodenki z trolla jak ja dawno nie bylam w tym sklepie- idealnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kolor tej koszuli!

    Zachęcam do komentowania i obserwowania www.fearlovee.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam połączenie shortów z koszulą, do tego świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny zestaw, bardzo mi się podobają połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń