środa, 21 sierpnia 2013

I'm a catwoman

"Dziewczyny lubią brąz", a blondynki lubią róż. :) Jednak za każdym razem, gdy wyciagam z szafy coś w tym kolorze, myślę sobie, że takie połączenie nie jest dobre. Mam ciągle w głowie utarty wśród społeczeństwa stereotyp głupiej blondzi w różu  i boję się po prostu takiego połączenia. A że ze strachem walczyc trzeba, to ja wyciągam różowy żakiet i noszę go mimo wszystko i mimo wszystkim. A niech myślą co chcą! :)
Dziś prezentuję Wam cygaretki z wyższym stanem i nietuzinkowym wzorem. Równie ciekawy jest motyw białych groszków na oprawkach. "Kocie" okulary są w tym sezonie modnym dodatkiem do letnich stylizacji.
Mam nadzieję, że jeszcze długo pogoda będzie sprzyjała noszeniu okularów przeciwsłonecznych. :D
Buziole dla Was! :*
(spodnie, naszyjnik, okulary, kopertówka Orsay, marynarka H&M, bluzka Stradivarius, buty NoiNoi, różowa bransoletka i kolczyki By Dziubeka, biała bransoletka Neuf bijoux, zegarek Allegro)

47 komentarzy:

  1. wspaniale wyglądasz, Kochana! piękni Ci w różu :)

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw:) marynarka jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja Aniu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam tą torebkę jest przepiękna:) również walczę z takim stereotypem ale warto sie przełamać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się dosłownie wszystko, super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie!
    nie pasują mi tylko cygaretki,ale to z tego względu,że nie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylizacja, prawdziwa z Ciebie kobieta z klasa.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko zależy od tego jak i z czym zestawimy róż :) tym setem się obroniłaś ;D

    buziaki,
    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hun! You look so fab! Love the bright pink!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie i buciki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepieknie to wszystko ze soba polaczylas! Spodnie sa genialne, a brylki - aaaa oddawaj! ;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna torbebka... Swietne spodnie i marynarka... Ogolnie super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great outfit! Great blog, so I'm a New follower on bloglovin =)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam dokładnie tak samo jak Ty - nie często sięgam po ubrania w kolorach różu bo pamiętam o stereotypach:) ale tego lata moja szafa wzbogaciła się o kilka rzeczy w tych barwach i coraz częściej po nie sięgam. Idealnie prezentujesz się w tym zestawie i jesteś dowodem na to, że blondynki mogą z klasą i wdziękiem wyglądac w różu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, a dla ułatwienia dodam, że sztynki też lubią róż ...

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, jesteś taka perfekcyjna :O
    świetny outfit :)

    Pozdr i zapraszam do mnie na KONKURS ;)
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. każda Twoje stylizacja jest rewelacyjna! wszystko idealnie pasuje. Nawet ciężko jest napisać "podoba mi się (tutaj coś co podoba się najbardziej)", bo wszystko jest piękne :) czekam na kolejny post i pozdrawiam :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem wszystko zależy od odcieniu różu. Fuksja jest świetna, a szczególnie w takim zestawie jak Twój!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne połączenie trzech kolorów! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga :) u Ciebie zawsze elegancja w najlepszym wydaniu :) a kocie okulary wymiatają dziś całość :))

    ściskamy
    k & a

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz doskonale!! Napatrzec sie nie moge:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! Masz obłędną figurę.
    A co do różu- w twoim zestawie wygląda pięknie!
    Okulary świetnie dopełniają całość. :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Cię w różu! Jest dla Ciebie stworzony ♥ boskie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. follow you back on GFC and facebook! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie wyglądasz;)
    może miałabyś chęć na wspólną obserwację :)?

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko w szczegółach dopracowane! Przepiękne kolory, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie wyglądasz :) ja na dniach też muszę sobie kupić taką marynarkę, bo chodzi za mną już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna stylizacja, spodnie mnie zauroczyły, okulary również :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz<3 różowa marynarka jest super! obserwuję i zapraszam do mnie :) www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, jak z okładki :) Marynarka cudowna, chętnie bym taką przygarnęła. Nie jestem blondynką więc nie muszę martwić się stereotypami :D
    Spodnie również bardzo przypadły mi do gustu, a dodatki naszyjnik i okulary po porstu idealne.

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tą stylizację :) pięknie!

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. też mam zawsze w głowie ten stereotyp ;) blondynka i róż ;)
    Wyglądasz przepięknie! spodnie są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  33. strasznie mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń