niedziela, 11 sierpnia 2013

I'm colorful!

Jestem "sroką" - kocham biżuterię, błyskotki, dodatki, pierdółki. Po prostu jestem kobietą. :) Uwielbiam też kolory, a zwłaszcza kolorowe dodatki! Staram się nie przesadzać z kolorystyką moich ubrań, ale każdy, kto mnie zna, wie doskonale, że stronię od barw mdłych i bez wyrazu. Nie dla mnie beże, khaki itd. 
Dziś chciałam Wam zaprezentować porcję zdjęć ukazującą ciekawą bluzę, którą kupiłam już jakiś czas temu na dziale dziecięcym w H&M. Postanowiam ją połączyć z nieco bardziej eleganckimi dodatkami: koronkowymi szortami i klasyczną czarną koszulą. Ciekawy, kolorowy wzór widoczny na bluzie podkreśliłam równie barwną biżuterią. Obecnie mam bzika na punkcie bransoletek
z koralików, więc wybrałam cały zestaw z kolekcji by Dziubeka i neuf bijoux.

(bluza H&M dział dziecięcy, szorty musthave24, koszula Vero Moda, torba Allegro, bransoletki prawa ręka by Dziubeka, bransoletki lewa ręka neuf bijoux, zegarek Allegro, okulary Reserved, kolczyki prezent, buty NoiNoi)

72 komentarze:

  1. Fajny zestaw, ale najbardziej urzekły mnie buty, są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :D połączenie bluzy i spodenek koronkowych trafiony w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie elegancji i luzu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bluza i szorty super;)
    super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super połącznie :) aaaaaaale masz piękne nogi, zazdroszczę :)

    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szorty choruje na nie bardzo mi sie podobają masz sliczne nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny zestaw i śliczne zdjęcia :)

      http://monika-agness.blogspot.com/

      Usuń
  7. jak zawsze pokazujesz coś ciekawego całkowicie w twoim niepowtarzalnym stylu:)

    ozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne, niebanalne zestawienie! a bluza jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ta stylizacja :) cudowne są też bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza bardzo ciekawa, świetne zestawienie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacją a ja tez jestem trochę śroka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł z wzorkiem na paznokciu, bardzo mi się podoba cała stylizacja :)
    Obserwuję i "lajkuję" fb :) zapraszam do nas, a także na nasz facebook :)

    Pozdrawiam
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza genialna :) kiedy ją kupiłaś ? będą jeszcze dostępne ? :) i ile kosztowała ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją niecały miesiąc temu i kosztowała 59,90 pln. :) Mysle, że mogły się jeszcze uchować, aczkolwiek sezon szkolny tuż tuż i mogły zostać wykupione...

      Usuń
  14. Kochana podkreśliłaś, że uwielbiasz kolorki i podejrzewam, że taka masz tez osobowość:)

    Bluza świetna,dział dziecięcy często się sprawdza:)


    Całuję, Ania:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolorki :)
    Pozdrawiam!
    __________________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wygladasz :) super pomysł z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te spodenki są przepiekne, uwielbiam koronkę, jest według mnie ponadczasowa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne nogi, takie spodenki są idealne dla Ciebie, całość wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wyglądasz świetnie, bransoletki cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie ten set kojarzy się ze sportową elegancją:)
    koronkowe spodenki + bluza, myślałam, że nie da rady mnie przekonac, a jednak!:)
    uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  21. no wygladasz pieknie a te bransoletki sa przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest Boska !!
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ech gdyby u mnie w pracy dziewczyny umiały się tak ubrać, byłoby o czym pogadać. Świetna sportowa elegancja

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie wyglądasz! Świetna bluza!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, Ty dobrze wiesz, jak na mnie takie bluzy działają i ja jestem sroką bluzową w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialnie wyglądasz, super jest ta bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! ta bluza jest swietna kolejne potwierdzenie ze na dziueciecym mozna znalezc boskie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny zestaw, bluza jest genialna i te dodatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniałe zdjęcia!!! cudowna bluza! <3 z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska stylizacja :)
    Spodenki masz megaśne <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna bluza i bransoletki!:) Też jestem fanką kolorów:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie odważyłabym się połaczyć takich deseni, ale przyznam, że wyszło ciekawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam tą bluzę w sklepie :) Również wpadła mi w oko :)

    Też jestem sroką ;) Chyba większość pań jest ;)

    A na tym murku to wyglądasz jak modelka na wybiegu :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  34. też uwielbiam masę dodatków :) podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Poważnie na dziecięcym? Nie pomyślałabym :D
    Ja nigdy nie potrafię łączyć kilku bransoletek. Też mam mnóstwo biżuterii ale jakoś kupuję taką, która potem do siebie nie pasuje. Ech :/

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, super :)
    uwielbiam takie nietypowe połączenia, Tobie wyszło to świetnie!
    w niektórych sieciówkach można znaleźć coś dobrego w działach dziecięcych, prawda to.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietny Outfit:)
    Szorty <3
    Piekny kolor wlosôw:)!
    Obserwuje, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne szorty :)))
    Bardzo mi się podoba outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie u Ciebie!Świetne stylizacje, obserwuje :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne połączenie:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania 3 zestawy kosmetyków Floslek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej figura wręcz idealna !;]
    Zapraszam do siebie. Pozdrawiam Veneaa;]
    http://veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. He dear,
    Great reviewv& blog!!!

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? I'm follwoing you already!! You made my day if you follow me back :))

    Hope you have a fabulous week ahead full of things that makes your heart happy<3

    much ❤ & kisses

    kelpasdairy.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  43. o oooo idealnie...paznokcie i bluza :) rozłożyłaś mnie :)
    buuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw ! piękna torebka

    OdpowiedzUsuń
  45. fantastyczna bluza i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też tak mam,uwielbiam błyskotki,kolory i wszelką biżuterię,chociaż są stylizacje gdzie panuje minimalizm i lekkie stonowanie;)
    Bluza jest świetna,już wiem gdzie muszę zajrzeć przy okazji!;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej ;-) Przepraszam, że spamuję, ale... moja koleżanka startuje w konkursie VOUGE TALENTS! Potrzebuje wielu głosów aby wygrać, a jest to dla niej nieziemsko ważne! Jeżeli masz chociaż chwilkę czasu to po prostu wejdź na link, który podam i ZAGŁOSUJ! Jeżeli masz również czas i chęć, to napisz o tym na swoim blogu, na końcu dając:(najlepiej po ukośniku) "Maria Mrowca Design poprzez Honoratę W."!

    Tutaj link: http://www.muuse.com/#!vogue2013/497-maria-mrowca

    Pozdrawia MariaMrowca&HonorataWyrostek

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna stylizacja :)

    p.s. która kobieta nie jest sroką to chyba nasza natura :p

    OdpowiedzUsuń
  49. chyba każda kobieta ma coś ze sroki :-) szorty masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudnie! Idealny zestaw na lato, fajnie przełamałaś tą czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Very nice photos, love this look :)
    Do you want to follow each other, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  52. super blog :) bede sledzic :) i na lookbook'u takze :)

    pozdrawiam

    domyca
    www.domyca.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz! ;)) Bluza jest genialna;)
    Zdjęcia jak zawsze pierwsza klasa!!
    Gorąco pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowne spodenki <3
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń