piątek, 16 sierpnia 2013

It's always a good time


Osoby, które śledzą mój blog zdążyły pewnie zaobserwować, że lubię łączyć fasony eleganckie i lekko sportowe. Cenię sobie wygodę, a takie połączenia dają mi poczucie komfortu. Jednocześnie czuję się w nich kobieco. 
W dzisiejszej stylizacji użyłam eleganckiej bluzki z motywem kwiatowym w połączeniu z marynarką oversize i czarnymi spodniami z lekkiego materiału. Ich krój stylizowany jest na dresowe spodnie. W tym zestawie czułam się bardzo dobrze. Całość uzupełniłam złotym naszyjnikiem, klasyczną kopertówką i szpilkami.

(marynarka, spodnie, bluzka, naszyjnik, kopertówka Orsay, buty Stradivarius, bransoletka ciemny róż by dziubeka, bransoletka biała i blady róż neuf bijoux, zegarek Allegro, okulary MANGO)

77 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja kolory boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciła mnie fryzura i kolor marynarki!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale!!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam Twoje wpisy i jestem zachwycona zestawami i Twoją urodą, dlatego obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz:) Już Ci to kiedyś pisałam, ale napisze jeszcze raz-wyglądasz rewelacyjnie w różu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były wykonane w mojej rodzinnej miejscowości- Jelnia.

      Usuń
    2. tak myślałam że to nasze okolice ;-)

      Usuń
  9. Stylizacja jest cudowna!!!;) Podoba mi się każdy element;)
    Cudna fryzura!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, ale tym razem moją uwagę przykuła Twoja fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, to był eksperyment :) i chyba się powiódł- mi też się podoba ta fryzurka :)

      Usuń
  11. great look look, like your pants and jacket
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie i marynarka są cudowne. Pięknie wszystko ze sobą współgra!
    Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie polaczenie kolorow, fasonow i stylow bardzo mi sie podoba! Sama chetnie ubralabym taki secik:) Wygladasz niebanalnie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. przypominasz mi młodziutką Jennie Garth;p
    uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Klasyczne, doskonałe połączenie kolorów, piękny kolor marynarki:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze ze uwielbiam przegladac twoje stylizacje a co wazniejsze czesto inspiruja mnie do moich wlasnych

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie wyglądasz! Świetna marynarka, ma cudny kolor!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle cudownie, ale powiem szczerze, że świetnie wyglądasz w takiej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się ta stylizacja i dobranie dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze idealnie wszystko dopasowane!
    uwielbiam Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. te spodnie rewelacyjnie na Tobie leżą! Połączenie bluzki i marynarki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś genialna :) uwielbiam Twojego bloga. Świetny zestaw :>
    jakiego aparatu i obiektywu używasz? :)
    BUZIAKI :*
    Blog modowy What is in the hat? Nowy post! KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :)
    Boskie buty <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna :) wszystko idealnie pasuje :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz!!!
    Cieszę się bardzo ,ze do mnie zaglądasz!!!
    Dzięki za każdy miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna marynarka, super wygląda ze spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku ale mi się podoba ta stylizacja! Każdy element jest bardzo fajny, a całość prezentuje się świetnie. Lubię takie zestawy :)
    PS. buciki o które pytałaś pochodzą ze sklepu Czas na buty o tu : http://www.czasnabuty.pl/product-pol-7183-SANDALY-NA-BLOKOWYM-OBCASIE-BQA863W-2R.html
    tylko podałam Ci link do innego koloru, bo tych w moim kolorze już niestety nie ma.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz cudownie:) każdy element garderoby dobrany jest perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podoba :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super! spodnie, marynarka, koczek <3 Ty <3
    wszystko idealnie zestawione! :)

    pozdrawiamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne spodenki kochana :) Rewelacyjna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz:)
    wszystko jest jak najbardziej w moim stylu:) spodnie genialne, marynara piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  33. choć nie lubię sportowego stylu to tutaj w połączeniu z elegancją - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  34. wow!! świetny set !
    Wszystko mi się bardzo podoba !!

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle perfect! Fryzura rewelacyjna.Wszystko bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna marynarka. Wszystko mi się bardzo podoba

    http://fashionrabarbar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny zestaw! Wygladasz w nim rewelacyjnie! ♥
    do tego ten koczek- super! ;)

    Pozdrawiam, Angela ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej :) Przybywam z modnej polki. Bardzo fajny blog (masz śliczne zdjęcie nagłówkowe). Także komentuję i jestem nowym obserwatorem :)

    Buziaki i zapraszam do mnie
    Modowy Maniak

    OdpowiedzUsuń
  39. U Ciebie jak zwykle pięknie, bluzka świetnie się komponuje z żakietem, dodaję do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem kolejny raz zachwycona!!! pieknie to zestawiłaś:*

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajnie wyglądasz . szczególnie podobają mi sie spodnie i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy na tych zdjęciach to fryzura. ;D Uroczy jest ten koczek ;D
    A stylizacja oczywiście świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! świetnie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialna stylizacja ;) Cały zestaw jest rewelacyjny. Wszystko genialnie połączone ;) Do twarzy Ci w tej bluzce i marynarce :) Cudnie!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. cudownie wyglądasz:)
    świetna stylizacja:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. buty <3 zegarek <3 marynarka <3 aaaaaa... wszystko cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mierzyłąm te portki, teraz wiem że po nie wrócę ;))
    Wyglądasz świetnie, stylowe połączenie..

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam takie same spodnie :) Świetnie ! Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo podobasz mi sie w tych wlosach super uczesanie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne połączenie!
    wiesz może, czy te spodnie są jeszcze dostępne w Orsay?
    zapraszam do mnie: http://pattberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz w związanych włosach! I oczywiście powtórzymy się: piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjnie wyglądasz <33
    obserwujemy?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjny strój , piękny !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  54. so perfect! follow each other on GFC and facebook? ;)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  55. Rewelacja ! uwielbiam looki z lekka nutka nonszalancji , marynarka i spodnie Mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny zestaw! Jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń