piątek, 30 sierpnia 2013

Roses of red grow in my heart

Nie będę oryginalna jeśli napiszę, że uwielbiam dostawać kwiaty. Cieszą mnie zwłaszcza pęki z róż, ale równie miło jest dostać bukiet polnych kwiatów. Najpiękniejsze wydają mi się jednak te, które otrzymuję bez okazji. :) (Mężu mój, nie pomyśl sobie, że cokolwiek sugeruję) :)
Nie pogardzę czerwonymi różami w ręku Ukochanego, ale do tych samych kwiatów jako motywu na ubraniach nie mogłam się nigdy przekonać. Kojarzyły mi się zawsze z przaśnymi kobietami
w ludowych chustach z tym motywem i z walentynkowymi kartkami, na ktorych dominują zamiennie róże i słodkie misie. Tandetne, kiczowate, staromodne- takie skojarzenie wywoływał
u mnie ten motyw. Zupełnie inaczej było natomiast ze spodniami z Reserved, które Wam dziś prezentuję. Te od razu "wpadły mi w oko". I chociaż posiadają bardzo wyrazisty wzór zupełnie mi to nie przeszkadza. Połączylam je z prostym białym topem, a na wierzch zarzuciłam klasyczną dżinsową kurtkę. Ot! i już. Taki prosty zestaw na codzień. :)
(kurtka Topshop, koszulka Primark, spodnie Reserved, torebka New look, okulary Ray-Ban, czerwona bransoletka By ilo, różowa i biała bransoletka Neuf Bijoux, morelowa bransoletka By Dziubeka, zegarek Allegro, wisior no name)

56 komentarzy:

  1. Zgadzam się co do kwiatów, i co do spodni <3
    Każda kobieta kocha dostawać kwiaty, choć nie powiem, znam przypadki, gdzie kobieta dostała piękny bukiet róż od chłopaka po czym wyrzuciła je do kosza mówiąc, że nie lubi kwiatów :D

    całość na plus ;*

    http://iwonaluczak.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są cudne! Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też bardzo podoba się dzisiejszy set:)
    figurke masz genialną!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. aj, kwiatuszku! :) ślicznie wyglądasz :*

    http://the-velvet-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny outfit :) Spodnie są mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękną figurę !

    cudne spodnie :)

    MissKate

    OdpowiedzUsuń
  8. kurteczka super! szukam podobnej od dawna i nadal nie znalazłam ideału;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie! Nie dziwię się, ze nie mogłaś przejść obok nich obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te spodnie masz!! a do takiej figury wyglądają szałowo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie wyglądasz : ]


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wszystko wygląda:) a Ty wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylówka!:)

    czaiłąm się całe lato na takie spodnie i jakoś mi przeszło;p



    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ahh idealna kurtka <3 zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw !!!
    śliczne te spodenki :)
    z przyjemnością dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladnie wygladasz <3
    Swietne zdjecia, super spodenki, rowniez mam podobne :)
    Wakacyjna moda :)hihi

    Obserwuje!!
    Oraz zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam taka kurteczkę, jest super :) Zazdroszczę płaskiego brzucha! Ćwiczysz coś, robisz w tym kierunku?
    Do zobaczenia u mnie na blogu oraz na moim fanpage :)
    Obserwujemy? Powiadom mnie w komentarzu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka dżinsowa sprawdza się świetnie w wielu sytuacjach .:)
      Niestety jestem zbyt leniwa na ćwiczenia ;) hehe Dzięki Bogu mam drobną budowę ciała i póki co mogę się obyć bez brzuszków. :)

      Usuń
  20. prosty, ale jaki fajny! sliczna dziewczyny z Ciebie!

    dziekuje za mily komentarz, obserwujemy? ja juz tak! czekam na rewanz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie mistrz Ania !!!!! Genialny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  22. toż kwiatowe motywy to mój ukochany wzór :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz fantastycznie, czerwień na ustach jest wisienką całego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny look, bardzo podobają mi się Twoje spodnie i to, że związałaś tutaj włosy :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  25. super look ! :)
    baardzo mi się podoba, a spodnie są genialne :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny, lajtowy strój. Świetna torebka. I bardzo ładnie Ci w tych okularach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny look, ladnie dobrałas kolor pomadki :) obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczne spodnie, ja rowniez lubie motyw kwiatowy!

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, jak pięknie:) pozdrawiam i miłego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialnie wyglądasz;)


    pozdrawiam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wprost uwielbiam takie połączenia ! Niesamowita stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny zestaw! Super spodnie!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne spodnie!lubię Cie zarowno w rozpuszczonych włosach jak i w kitce:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja :) piękne połączenie kolorystyczne:) obserwuję :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wow ! zestaw genialny ! wyglądasz przecudnie ! a figura masz idealna !

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie się prezentujesz! kurteczka jest mega! ogólnie wszystko pasuje i jestem jak najbardziej 'za' tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie ;) a te spodnie <3 ahhh uwielbiam motywy kwiatowe <3
    P.S zapraszam częściej do mnie. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń