piątek, 27 września 2013

Burgund


Hey,
mamy piątek, piąteczek, piątunio!!! :) Ja już po pracy, więc mogę się oddać słodkiemu lenistwu. :)
Dla Was mam weekendowy zestaw w jesiennych już barwach: burgund, butelkowa zieleń i brąz. Najbardziej podoba mi się w nim bluzka ze wzorem w kwiaty (jak malowane :) ) i torba- idealny kształt, pojemna i wygodna.
Życzę Wam udanego weekendu! buzi :*

(spodnie ,bluzka ,żakiet Orsay, torba Orsay tutaj, botki H&M, bransoletki lewa ręka Nene-Design, bransoletka prawa ręka By Dziubeka, naszyjnik prezent)

51 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) a torba jest rzeczywiście wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj lubię połączenia takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look :) Piękne kolory, każdy element idealnie do siebie pasuje jak w układance :)

    Ten zestaw tak trochę szlachecko mi się kojarzy :)) Miłego piąteczku i weekendziku :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, idealny na jesień. Botki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do twarzy Ci w burgundzie! Piękna, jesienna koszula :)
    Pozdrawiam cieplutko, Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, pasuje wszystko :)

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) Jesienna stylizacja :) Świetne kolorki :) Urzekły mnie butki : Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobaja mi sie kolorki, burgund + zginta zielen super!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci w tym kolorze;) a torebka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz!:)
    jestem pod wrażeniem! kolorystyka zestawu oblędna.
    A torebka - wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wszystko połączyłaś. Bardzo fajne kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory, świetna bluzka, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się wszystko i modelka piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów! Wszystko świetnie dobrane. Poza tym bardzo ładnie Ci w bordo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny outfit, bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look! spodnie perfekcyjnie dopasowane - sama szukam takiego modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW idealnie! Do tego burgund to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam burgund:) to mój ulubiony kolor na jesień:)

    chyba zaczęłaś jakąś współpracę z Orsay? często prezentujesz ich zestawy:)

    pozwodzenia!:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! zgadza się, wspołpracuję z tą marką :)

      Usuń
  22. Wow you have very pretty hair, also nice styling and lovely imagery here.

    Keep it up. Dear, I published a new Dior look on the blog and I would truly appreciate your thoughts in case you have a free minute.

    Happy Weekend !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorystyka doskonała! Pięknie wygladasz w takich jesiennych kolorach ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. żakiet jest świetny, podoba mi się zarówno kolor, jak i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to świnka morska nie chomik! :D ale Twoja marynarka ma boski kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny zestaw...i moje ulubione kolory na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super zestaw, koszula i buty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory!!!! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna bluzka i masz super zgrabne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny zestaw, kolory są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  31. So nice !

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Feel free to follow us if you like our blog!

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękną masz tą koszulę i mistrzowsko dobrałaś kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesienne kolory, ale muszę przyznać, że mi się bardzo podoba :D szczególnie koszula mnie oczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia :) bardzo ładnie Ci w takich odcieniach :) koszula cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny kolor! Taki elegancki i królewski!
    Pozdrawiam!

    Ps. A jeśli będziesz miała chwilę, to zajrzyj też na mój drugi blog podróżniczy "byłem tu. Tony Halik" (btth.pl), gdzie opisuję nasze wyjazdy. Kilka dni temu wróciliśmy z Indii i jeszcze trochę żyję tą wyprawą. Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz fajnego bloga!!! Bardzo ładnie ze sobą wszystko zestawiłaś. Bluzka jest the best:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  38. przyjrzałam się kolejnym notkom i tej tutaj i doszłam do wniosku, że do twarzy Ci w burgundowym! W każdym wydaniu - czy to marynarka czy koszula czy cokolwiek - po prostu świetnie w nim wyglądasz!

    xx
    E.

    OdpowiedzUsuń