poniedziałek, 30 września 2013

Checked shirt

Wiem, wiem krata niedługo będzie wszechobecna na każdym blogu i napewno zawładnie jesiennymi stylizacjami. Ale zanim
się nam wszystkim przeje prezentuję Wam moją propozycję stylizacji z jej udziałem. Jest to wersja codzienna z użyciem legginsów i wygodnych botków. Pogoda sprawia, że nie wychodzę bez okrycia wierzchniego z domu. Tym razem mam na sobie kurtkę ze sklepu internetowego SheInside (tutaj).
W dzisiejszej stylizacji użyłam też pierścionka i gumki do włosów, które otrzymałam w pudełeczku od FJBOX. Fashion Jewellery Box można zamówić zarówno jako jednorazowy zakup, jak i w kilkumiesięcznym pakiecie. Wrześniowe pudełeczko zawiera:
-złoty łańcuszek do koszuli
- oryginalną bransoletkę
- gumkę do włosów "pierścień"
- pierścionek kokardkę
- kolczyki
Jeśli lubicie takie małe "cudeńka" zajrzyjcie koniecznie na FJBOX. :)
<
(kurtka SheInside tutaj, koszula Orsay tutaj, t-shirt Carry, legginsy H&M, torebka Troll, buty Allegro, bransoletki koralikowe Nene-design, czerwona bransoletka By ilo, pierścionek i gumka do włosów FJBox, zegarek Allegro, czarna bransoletka Sinsay, kolczyki H&M, okulary Reserved, naszyjnik prezent)

67 komentarzy:

  1. Zapraszam na jesienną wyprzedaż szafy: Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja kraty bardzo mi się podoba!
    buty i ta zieleń - całość super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygladasz to zdecydowanie w moim stylu :) podoba mi sie tu wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :)
    mam podobne botki *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. aleś ty chuda :D Ślicznie wyglądasz :D Bardzo podoba mi się kurtka :D http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny zestaw! Buty genialne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie! Świetny zestaw! Mnie kratka już opętała, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Genialnie wyglądasz! :)) Też uwielbiam kratkę ostatnio:)
    A jaka chuda jesteś :O .. ;)
    Pozdrawiam goraco:))

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja! : ) świetnei wyglądasz: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszula, nie posądzałam Orsay'a o taką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look, powaliła mnie gumka do włosów :) Śliczna!
    Ależ Ty jesteś piękną dziewczyną :)

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko wspaniale do siebie dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. najpiękniejsze połączenie kolorów jakie mogą być na jesień!
    kocham zielony!
    :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super połączenie kolorków ! :)) Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny blog! Widzę super osoba z Ciebie! www.senioritasunshine.blogspot.com - Dopiero zaczynam, może zaobserwujesz i zalajkujesz mój fanpage? odwdzięczę się tym samym :). Wybacz za spam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz w tej kraciastej koszuli :) Uwielbiam ten wzór, niestety fatalnie w nim wyglądam :)) Cudowna kurteczka, torebeczka :) Bardzo ładnie Ci w tej fryzurce :))

    Buziaczki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! lubię związane włosy, bo w takich mi najwygodniej :)

      Usuń
  18. fajnie wygladasz :)) kochana zdradz mi prosze jaki masz aparat i obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny luźny i wygodny look!
    Fajna koszula, ja na swoją czekam, właśnie idzie przesyłka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne polaczenie - khaki tudziez oliwkowy i czerwona krata - bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  21. okulary i kurtka świetne! chętnie bym Ci je podebrala :))

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kratkę, ale tym razem to Twoja biżuteria skradła moje serce!
    pozdrawiam :) u mnie już dziś nowa stylizacja...

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczny look :) bardzo lubię takie połączenia !

    OdpowiedzUsuń
  24. You look super stunning!!! I love your check shirt.
    Mind i invite you over to my blog? Lets follow one another if you like,Sure! I always follow back.Thanks.
    Have a very sweet Day.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. To twoje idealne kolory:*
    Wspaniale wyglądasz:*
    Krata i militarna kurtka!!! mega

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja!! Śliczny płaszcz.
    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    RECENZJA POKAZU MODY Z UDZIAŁEM MAJI SABLEWSKIEJ

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wszystko połączyłaś!:))

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczny look, jestem zachwycona :))) oczywiście z przyjemnością dodaję do obserwowanych, a w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) pozdrawiam

    fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna stylizacja ! Na takie buty aktualnie choruje .


    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  30. pieknie wygladasz! Cala stylizacja bardzo mi sie podoba, ale kurtka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW ! :) uwielbiam kratę, a Ty wyglądasz w niej obłędnie :) świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś, plus piękna kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  32. jaka piekna koszula! Cudownie komponuje się z kurtką! I dodatki idealnie dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. genialna parka:) szukam podobnej, w kracie bardzo Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow,uwielbiam CIę w tej koszuli :)
    ja dopiero planuję zaopatrzyć się w kraciaka :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. krata zawsze jest modna na jesień :) trend powracający jak bumerang! :P

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładnie wszystko dobrane! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. strasznie zeszczuplałas od czasów gdy bralas udział w wyborach miss prawie nie do poznania jestes na tamtych fotkach bardzo ladna byłas gdy byłas grubsza naprawde nie musisz sie odchudzac jak bylas na buzi pełniejsza byłassliczna rysy miałas cieplejsze mam nadzieje ze sie nie gniewasz uwazam ze nie zawsze szczuplosc =pieknosc AGATA33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! w pierwszej kolejności chciałabym napisać, że zgadzam się z Tobą i również bardziej podobałam się sobie w tamtych czasach :) W drugiej kolejności chciałabym podkreślić, że nie odchudzam się. Taka moja uroda i taką mam przemianę materii. Mam trzy siostry i wszystkie są takiej samej drobnej budowy. Cóż, pewnie ciężko będzie uwierzyć, że podczas wyborów ważyłam tylko/aż 2-3 kg więcej. Dodam tylko, że 3 lata temu przechodziłam problemy zdrowotne, które odbiły się na mojej wadze i ciężko mi odzyskać tę sprzed choroby, ale o tym nie chciałabym się tutaj wypowiadać.

      Usuń
  38. Aniu widzę, że u ciebie juz jesień w pełni! zestaw idealny! sama mogłabym w niego wskoczyć:) koszula świetna!
    pozdrawiam buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ciekawa ta kurteczka, fajny look na co dzień :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Koszula świetna, co racja będzie wszechobecna ;) sama też mam zamiar się w taką zaopatrzyć.

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Trochę przesadziłaś z odchudzaniem dlatego nieładnie wyglądają legginsy na twoich nazbyt szczupłych nogach ale ogólnie strój fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat mojej wagi wypowiedziałam się kilka komentarzy wyżej. Nigdy celowo się nie odchudzałam. Ja sama ze sobą czuję się dobrze, aczkolwiek chętnie przygarnęłabym 3 dodatkowe kilogramy. Niestety lub "stety" :)taką budowę ciała odziedziczyłam po rodzicach, prowadzę aktywny tryb życia, jem regularnie 5 posilków dzienniem i tak wyglądam.

      Usuń
  42. genialna kurteczka!
    http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. rzeczywiscie krata bedzie rzadzic w tym sezonie :) bardzo fajny zestaw "na co dzien", modny i wygodny :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. wow! genialnie :). Świetne stylizacje i super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny look,na prawdę :)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajnie wyglądasz, świetna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie! To prawda, kratka niedługo zawita prawie u każdego! Ale u mnie dopiero, kiedy znajdę coś pięknego, na razie nic takiego w szafie nie posiadam :P
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. grunt to żeby nie popaść w szarość w jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz ;) A kurtka jest przecudna !

    OdpowiedzUsuń
  51. sliczne dopasowanie kolorkow! <3
    Koszula jest genialna, bardzo ladne dodati !
    Najbardziej magiczne sa twoje buciki, coraz czesciej mozna je spotkac, super na jesienne spacery!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  52. wspaniale wszystko połączyłaś - rewelacja

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń