niedziela, 8 września 2013

Don't worry, be happy! :)

Moje Piękne! dzisiejszy post to "zwyklaczek". Stylizacja codzienna w sam raz na zakupy czy
do pracy. Pierwsze skrzypce gra w niej koszula w błekitne prążki ( fakt, że wcale ich nie widać na zdjęciach, bo słońce było bardzo mocne). Drugim czołowym elementem stroju są mocno przecierane (moja babcia powiedziałaby "psu z gardła wyciągniete") spodnie z prostą nogawką. Do tego duża pojemna torba z frędzlami. Żeby ożywić ten prosty, może trochę drętwy i nudny zestaw dorzuciłam do niego słoneczną bransoletkę od By Dziubeka. :)
Życzę Wam słonecznego tygodnia!
Będę bardzo wdzięczna za każdy KLIK w poniższy baner :) jednocześnie zapraszam do odwiedzenia tego sklepu:
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe


(koszula H&M, marynarka Zara, spodnie CUBUS, torba Troll, buty Allegro, bransoletka by Dziubeka, okulary Mango)

74 komentarze:

  1. śliczny look ;D

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie bardzo mi się podobają! ja na pewno nie wyglądałabym w takich dobrze, ale do Twoich długich szczupłych nóżek są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeans plus brazy i beze to zawsze udane polaczenie:)
    pasuje ci taki look:)
    sciskam i pozdrawiam
    zapraszam do siebie http://nattalja.blogspot.com/ :) oczywiscie bede obserwowala i czesciej zagladala bo widze ze ciekawie u ciebie;]
    ps tymbardziej ze po sasiedzku i warszawsko:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak lubię , ba ... Dziś w tym stylu biegałam po mieście , tyle ze koszula szara ;) zwyklak miejski ?! Jestem na tak !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie genialne! buty chętnie bym wzięła! :D
    idealna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :) lubię połączenie takich kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny klasyczny zestaw :)
    Co do babć: jak kiedyś byłam u mojej w "lekko" podartych jeansach to przy wyjściu dostałam pieniądze, jak to babcia powiedziała: na nowe i CAŁE spodnie, hehe :)

    Pozdrawiam
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER, SUPER i jeszcze raz SUPER :)
    + klikam w baner :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zestawienie na chłodniejsze dni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo gustownie i z pomysłem:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię takie proste, uniwersalne zestawy, bo można je użyć na wiele okazji i nie wychodzą z mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Wyglądasz perfekcyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna torba!

    Ciekawe połączenie, jednak w moim przypadku "góra" do pracy, ale porwane jeansy to już po pracy albo w weekend;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieta z klasą :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam:)
    Świetna ta koszula,bardzo ładne wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor torebki :) dziękuję za miły komentarz :) pozdrawiam silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz! koszula <3 pozdrawiam i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś bardzo ładna i masz świetne jeansy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. baardzo lubię takie zestawy!:)

    świetny kolorek tych butków!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacja kochana, wspaniałe jeansy!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny wygląd bloga oraz ciekawa tematyka :)
    Coś dla mnie ! :)

    Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie :)


    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się prezentujesz;) Dżins z koszulą zawsze wygląda dobrze! ;)
    Zdjęcia cudowne
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie bym przygarnęła Twoją torbę, jest świetna! Koszula idealnie na Tobie leży, spodnie boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Super zdjęcia!
    Będzie mi bardzo miło jeśli i Ty zechcesz mnie odwiedzić i obserwować.
    Na pewno się odwdzięczę:)
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz i wszystko idealnie ze sobą współgra :) Koszula to taka jakiej poszukuje więc chyba wybiore się do h&m :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te koszule H&M oferuje w wielu wariantach kolorystycznych, więc z pewnością znajdziesz coś dla siebie ;)

      Usuń
  26. ale jesteś szczupluka! zazdroszczę:( wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  27. brąz i dżins to najlepsze połączenie!:) cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz super i ta Twoja figura. Uwielbiam takie zestawy - dżinsy i koszula.

    OdpowiedzUsuń
  29. stylizacja cudo , niby na co dzień ale ma swój urok: * :))
    podoba mi się;*
    buziaki;*
    http://brooklyndrink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne dodatki!
    Jaka Ty jesteś szczuplutka; )

    OdpowiedzUsuń
  31. SUPER! Bardzo mi się podoba.
    Klasyka i prostota w najlepszym wydaniu. :)
    Bransoletka jest świetna. :D Bardzo pozytywna. :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. niby zwyklaczek, a brązowe dodatki sprawiają, że wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serdecznie zapraszam: www.mamimunka.blogspot.com
    Zachęcam do Obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  34. Klasycznie i z klasą :) ślicznie:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mi się podoba, lubię połączenie brązu i jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam takie koszule, a Twoje połączenie z okularami pilotkami jest świetne! :3
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Klasycznie, elegancko a zarazem prosto! Super!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ale jestes szczupla! fajna koszula ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. pieknie wygladasz i jaki fajny kolorek szminki :)
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. takie luźne stylizacje moim zdaniem są najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie stylizacje!! Świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. te jeansy są cudowne! super zestaw, bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz ;))
    Obserwuje i liczę na to samo
    Pozdrawiam Sylwia Georgiev
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie rewelacja ! Spodnie są po prostu świetne !
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny Look ;d
    Zapraszam do siebie
    http://kingsize48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie proste, zarazem z klasą zestawy :) I na co dzień i do pracy :) Świetna torba, kolorki idealnie współgrają ze sobą :) Pozdrowionka i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie wyglądasz :) uwielbiam takie połączenie :) jest niezwykle klasyczne ale również efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie połączenie marynarki z jeansami, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zestawienie koszuli z jeansami :) prosto, ale za to jak ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo lubię takie proste stylizacje, a torebka obłędna!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń