wtorek, 3 września 2013

Grey dress

Sukienka, którą mam na sobie to zabytek. Kupiłam ją na drugim roku studiów, czyli pięć lat temu. Podczas ostatniej wizyty 
u rodziców wyszperałam ją z dna szafy w moim pokoju i stwierdziłam, że może mi jeszcze posłużyć. Mam tę złą skłonność
do chomikowania ubrań. Z bólem serca przychodzi mi ich wyrzucanie. Wychodzę bowiem z założenia, że przecież "moda wraca"
i ulubiona część garderoby może się jeszcze przydać.:) Rezulatatem trwania sztywno przeze mnie przy swoich poglądach jest pękająca w szwach szafa w moim pokoju w domu rodzinnym i równie "brzuchate" komody i szafki w moim obecnym mieszkaniu.:( Niemniej jednak cieszę się, że ta oto sukienka zalegała na dnie szafy i że mogę ją Wam dziś zaprezentować z moją ulubioną ramoneską i ciężkimi butami. :)

Miłego wrześniowego tygodnia! :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku i instagramie.
Zapraszam też do udziału w konkursie tutaj.


(sukienka i chusta Troll, kurtka H&M, torebka susette.pl, buty Allegro, okulary Reserved, neonowe bransoletki By Dziubeka, czarna bransoletka Sinsay, zegarek Allegro)

47 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba!:)

    lubię takie wykopane rzeczy ze starej szafy;p

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, kurtka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie zaprezentowałaś ten zabytek! ten zestaw jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie sukienki:) a kurteczka Twoja jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boski zestaw. kopertówka nr1

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! Tez chomikuje ubrania, więc wiem o czym mówisz. 5 lat to jeszcze nie tak duzo - ja mam i czasem nosze niektore rzeczy z czasów końca podstawówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dobrze wiedzieć, że nie tylko ja jestem kolekcjonerem zabytków :)))

      Usuń
  7. Właśnie takie buty mi pilnie potrzebne! Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Bardzo spodobał mi sie akcent kolorystyczny na torebke i bransoletke! Workery trafiły w moje gusta, jestes szczuplutka, nózki masz zgrabniutkie, a workery nie są zbyt masywne, całość idealnie współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  9. The jacket is perfect! I love it!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka dodaję charakteru całej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look...super stylish!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. ha!nie ma nic lepszego niz robic zakupy ... w swojej szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw! swietnie sie prezentujesz i ta sukienka z przed 5 lat efektownie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look! uwielbiam bikery i skorzane kurtki do sukienek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie!! :))

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo spodobała mi się twoja kurtka ale w połączeniu z tą sukienką prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER! Bardzo mi się podoba. :)
    Kobiecy luz z pazurem - REWELACJA. :)
    Świetna torebka i buty.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolory!!! Świetne połączenie! super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Neonowe dodatki to moj ulubiony trend w tym roku!:) Wyglądasz ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna stylizacja kochana <3 Uwielbiam szarości połączone z czernią;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ladny clutch i fajne buty, mam tekie podobne !

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko mi się bardzo podoba, ciekawie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz super sukienka! Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ta sukienka jest świetna mimo ze wiekowa boska! Wyglądasz bardzo fajnie w niej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestawik, ale wydaje mi sie ze robi sie juz zimniej na takie typu zestawy :(
    Bardzo ladne kowbojki <3
    Bardzo mi sie spodobaly od jakiegos czasu!

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna sukienka :) i całą stylizacja :)

    Strasznie też podobają mi się botki, zaraz je zbadam, jeśli są skórzane to biorę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam nawyk chomikowania ubrań :P Sukienka nie wygląda na 5-letnią, a kopertówka jest świetnym uzupełnieniem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny look ! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie wyglądasz Aniu, kopertówka jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka mnie urzekła :)
    Jak i cała reszta

    Pozdrawiam.!

    i zapraszam
    http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/09/cote-dazur.html
    https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, szalejesz kochana:) Co raz piękniejsza i jaka stylowa :) Pięknie:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń