piątek, 20 września 2013

Pikowana kurtka


Z dnia na dzień robi się coraz chłodniej... Ostatnio rozglądałam się zatem za jesienną kurtką. W swojej szafie mam wiele kurtek skórzanych (czy też a'la "skórzanych" :) ) i płaszczy. Brakowało mi
natomiast ciepłej, dłuższej kurtki. Spacer po galerii handlowej zakończyłam z pustymi rękoma. Wieczorem zasiadłam natomiast do laptopa i postanowiłam poszukać czegoś w sklepach online. W ten sposób trafiłam na stronę Orsay. Tam też wypatrzyłam śliczną pikowaną kurtkę, która spełniała moje oczekiwania. Kurtki tego typu nie od dziś są w modzie. Ten fason i wzór jest bardzo popularny i świetnie się prezentuje w różnych wydaniach.
I choć nie jestem fanką zakupów internetowych postanowiałam zamówić wypatrzone przez mnie ubranie. Założenie konta w e-shop'ie w/w marki zajęło chwilę, a sam proces złożenia zamówienia poszedł bardzo sprawnie. Przesyłka dotarła do mnie już po dwóch dniach. Tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką tej ślicznej kurtki. 
Zachecam Was do odwiedzenia i zakupów online w Orsay. :)


(kurtka Orsay, spodnie Bershka, koszula Tommy Hilfiger, torba Topshop, buty CCC, bransoletka lewa ręka  By Dziubeka, bransoletki prawa ręka Allegro)

47 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, codzienny outfit :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia!:)
    kurteczka bardzo ładna, ale mnie urzekła koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, a kurtka jak dla mnie idealna, taka jakiej szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kurtka:) podobnej szukam, ale te przymierzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach stacjonarnych Orsay znajdziesz je w dwóch wersjach kolorystycznych :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz a kurteczka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz :) Żakiet pochodzi z nowej kolekcji i kupiłam go trzy tygodnie temu za 159 zł :) Jest świetny i bardzo ciepły - polecam :)

      Usuń
  6. wspaniały jesienny strój:) piękna koszula i kurtka:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. w spiętych włosach zupełnie inna dziewczyna! :)

    pięknie!
    i kurtka dość niestandardowa, gdyż parki opanowały świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!!! Przymierzałąm tą kurtkę, jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo prosta ale Śliczna stylizacja :D
    Piękna jesteś xd
    Dodaje do obserwowanych ;d
    Zapraszam do mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty jesteś piękna :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest faktycznie świetna.. nie ukrywam, że szukam czegoś podobnego od dłuższego już czasu - koniecznie sprawdzę w Orsay :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie masz genialne nogi. *.*
    Śliczna ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka jest przepiękna!:D pasuje do koloru Twoich oczu, świetnie je dopełnia:D w ogole bardzo mi sie podoba :D
    Twoja stylizacja kojarzy mi się z grą w golfa;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak cudownie dziewczęco wyglądasz w tej koszuli i tej kurteczce - strzał w 10 jeśli chodzi o wybór :) Na takich szczuplutkich dziewczynach bardzo podoba mi się taka drobna krateczka..szkoda, że mi nie jest pisane nosić takie ciuszki :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo ox

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja :) bardzo mi się podoba :)
    śliczna jesteś :*
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) bardzo podoba mi się twoją torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna kurtka ale ja jestem zachwycona koszulą <3 ślicznie wyglądasz !:*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz w tak upiętych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kurtka! :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka świetna koszula! :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszula, pięknie wygląda połączenie granatowej i czerwonej kratki :). Masz prześliczne zdjęcie w nagłówku bloga!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, zdecydowanie bardzo mi się podoba! :)

    Z miłą chęcią obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne zdjęcia i cały zestaw

    zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna kurteczka :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna kurteczka, wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczności;) obserwuję;) pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniale jak zawsze, rewelacyjna koszula i genialna kurteczka
    rewelacyjnie:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz pięknie... wszystko bym przygarnęła :) kurtka jest mega

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna kurtka, super wyglądasz ;)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna kurtka!


    http://newlookstyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. dziewczyny pilnie kupię tę kurteczkę w rozmiarze 34-36 :) będę bardzo wdzięczna jeśli dacie znać czy jest jeszcze gdzieś dostępna! pozdrawiam

    kobietakupujaca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń