czwartek, 5 września 2013

Sheinside

Kochani!
Przed nami nowy sezon! Trzeba uzupełnić szafę. :) Przeglądałam ostatnio wiele stron, na których można zrobić zakupy internetowe i moją uwagę przykuł sklep Sheinside (tutaj). Zwrócił moją uwagę przede wszystkim ilością i oryginalnością oferowanego asortymentu. 
Poniżej zamieszczam zdjęcia i linki do ubrań, które mi się spodobały. Czy Wam też coś wpadło w oko? :)

P.S. Będę wdzięczna za każde kliknięcie w baner sheinside po prawej stronie posta :) :*

W ofercie sklepu znajdziecie ciekawe kurtki zimowe:
          KLIK                                        KLIK                                   KLIK                                KLIK

Płaszcze:


           KLIK                                          KLIK                                   KLIK                                  KLIK

Kurtki:
         KLIK                                            KLIK                                    KLIK                                    KLIK


         KLIK                                      KLIK                                     KLIK                                      KLIK

Kardigany:
            KLIK                                          KLIK                                    KLIK                               KLIK
Swetry:
                KLIK                                      KLIK                                KLIK                                  KLIK

Bluzy:
             KLIK                                   KLIK                                   KLIK                            KLIK

Koszulki:
                KLIK                                         KLIK                                      KLIK                          KLIK

Spodnie:
              KLIK                                      KLIK                               KLIK                             KLIK

Sukienki:
              KLIK                                      KLIK                                          KLIK                               KLIK

Szorty:

  KLIK                                   KLIK                                      KLIK                                  KLIK

Torebki:
                      KLIK                                 KLIK                                       KLIK                            KLIK

Biżuteria:
KLIK                                        KLIK                                KLIK                                  KLIK

42 komentarze:

  1. mi się podobają spodnie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno piękny różowy płaszczyk jak i niemalże wszystkie koszulki są fantastyczne! Świetny sklep!

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj wieczorem przestudiowałam całą stronę sheinside i chyba skuszę się na granatowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wybralas ladne sukienki i bizuterie. co sie dzieje ze na co drugim blogu informacja o sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne kurteczki na zime, ostatnio rowniez rozgladam sie za podobnymi!

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemal wszystko, co tutaj pokazałaś bardzo mi się podoba. Szczególnie płaszczyki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne rzeczy :) szczególnie te płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super rzeczy! Zachorowałam na kilka, teraz tylko pozostaje obrabować bank :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeglądam ich stronę i jestem oczarowana wyborem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre ciuszki mają naprawdę cudne! świetny blog, stylizacje i zdjęcia, widać że wkładasz w niego dużo wysiłku i czasu :)

    pozdrawiam serdecznie,
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszczyki i koszulki są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne ciuszki :)
    zobaczę co mają w ofercie i czy coś jest ocieplane puchem :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne rzeczy :)mam od nich kurtkę, która jest w tym poscie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tym różowym płaszczyku

    OdpowiedzUsuń
  15. super zestawienie! teraz tylko miec gotowke i kupowac;)

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie, jak jA mam się zdecydować;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ubrania i dodatki, pierwsza kurtka najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno wiele rzeczy bym dla siebie wybrała, szczególnie jeśli chodzi o kurtkiu i cieplejsze swetry/narzutki na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te rozkloszowane płaszczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. płaszczyki i szory zakochałam się normalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. zamawialaś już cos z tej strony? wysylaja paczki do Polski ? :) generalnie jak wygląda zakup w tym sklepie internetowym ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za komentarz :) faktycznie mają ciekawy asortyment

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej przykuły moją uwagę płaszczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie rzeczy są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wiekszosc z tych rzeczy mi sie bardzo podoba ! ten sklep jest cudny!:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje za podzieleniem się linkiem do tego sklepu widzę tutaj parę perełek które bardzo chętnie zobaczę w swojej szafie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://silentstreets.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z pewnością nie jedną rzecz bym przygarnęła z tych wyżej wymienionych przez Ciebie ;P Zapraszam również w wolnej chwili na filmik makijażowy w najnowszej notce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepsze ciuszki tam mają ! klikłam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem właśnie w poszukiwaniu czarnej ramoneski:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dopiero odkryłaś ten sklep?? Wszystkie blogerki od ładnych paru miesięcy nim "katują"! Ja wiosną zamówiłam sukienkę - super! Teraz płaszcz - idzie :) Ceny + rabaty (np. ostatnio -20%) kuszą!!

    OdpowiedzUsuń