czwartek, 31 października 2013

Another day

Witajcie!
Mąż stoi przy drzwiach obładowany całą stertą różnej wielkości tobołków, a  ja
wrzucam na szybko tego posta, więc nie będę się rozpisywać. ;)
Stylizacja bardzo w moim stylu - elegancka i kobieca. Jej głównym punktem jest ponadczasowa biała koszula i przepiękny żakiet upatrzony w Orsay'u. Moją uwagę przykuły w nim: ciekawy wzór, świetna kolorystyka i klasyczny krój. 
Zmykam! Bo mi mąż drzwi zatrzaśnie przed nosem, albo mnie zamknie w bagażniku!
Tym, którzy dzielą mój los i będą się przemieszczać w ciągu najbliższych dni, życzę szerokiej drogi, spokojnej jazdy i równie spokojnych powrotów! :*

P.S. Jednocześnie przypominam o trwającym konkursie TUTAJ.


żakiet Orsay (tutaj)
koszula Orsay (tutaj)
torebka Orsay
spodnie no name
kapelusz Terranova
kolczyki i błękitna bransoletka By Dziubeka
biała bransoletka Neuf Bijoux

44 komentarze:

  1. świetna stylizacja !!! piękna koszula a żakiet wraz z kapeluszem nadają charakteru całej stylizacji <3 buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz, stylizacja genialna! masz śliczne rysy twarzy i makijaż również jest przepiękny , całość na 6-stkę!


    buziaki
    xo xo xo xo xo

    http://ourlovetolive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie Ci w tym kapeluszu! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie leżą na Tobie fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancja jest Tobie pisana!!! Świetnie wyglądasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cie w tak eleganckich zestawach !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fenomenalnie!!! Zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny żakiet! Właśnie na niego poluje;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny look ! Świetna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw naprawdę świetny, a marynarka to bardzo trafny wybór ;)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudowne spodnie i żakiet! ♥ masz obłędny kapelusz ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz, zakiecik jest super ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie, jesteś stworzona do kapeluszy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, najbardziej spodobała mi się Twoja torebka i buty :*
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, do twarzy Ci w kapeluszu, a żakiet jest genialny :-)
    zapraszam do siebie na nowy post http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś i outfit też super :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to daj znać!
    + Zapraszam do nas na bloga, na rozdanie darmowych opakowań cukierków Verbena o nowym, imbirowym smaku(żadnych losowań, każdy kto się zgłosi dostaje cukierki).
    Pozdrawiamy!

    http://superfakekids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny look, a żakiet rzeczywiście przykuwa uwagę - bardzo mi się podoba :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny żakiecik i spodnie.
    Jak zawsze rewelacyjnie! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ! cudowny jest ten żakiet , ma genialną fakturę i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasyka i elegancja w jednym, podoba mi się :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo pasuje do Ciebie ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie, jak ja lubię elegancje w Twoim wydaniu! Żakiet też mi wpadł w oko, jak zobaczyłam go na stronie sklepu, ale jeszcze się zastanawiam :)
    Co do sukienki o którą pytałaś tu podaje link :
    http://www.preska24.pl/home/zakupy/kobieta/sukienki/rozkoloszowana-pikowana-sukienka-detail

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna stylizacja ! Kobieco, elegancko - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, elegancki set, bardzo mi się podoba :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja:)
    piękna torebka:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń