wtorek, 22 października 2013

Checkerboard pattern

Krata rządzi w tym sezonie. Bez dwóch zdań. W szafie znalazłam starą koszulę
z tym wzorem. Postawowiłam połączyć ją z "włochatym" swetrem i ożywić za pomocą czerwonej spódnicy. Niestandardowo (jeśli o mnie chodzi) wybrałam buty na płaskim obcasie. :) Lubię czasem połączyć eleganckie i bardziej luźne elementy garderoby.
Przepraszam za brak uśmiechu na mojej twarzy, ale niestety bardzo zmarzłam. :(

koszula Troll
sweter SH
spódnica TOPSHOP
torebka prezent od domodi.pl
buty Salon Anka
kapelusz H&M
bransoletka Sinsay
zegarek Allegro

43 komentarze:

  1. Ślicznie CI w kapeluszu, bardzo kobieco :*
    Cały zestaw cudownie na Tobie wygląda, ale ubieraj się cieplej bo się rozchorujesz :**

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś było u nas wręcz wiosennie :) Ale zdjęcia robione były dwa dni temu i jak zawiało to cała dygotałam ;/

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz,czerwona spódnica jest moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie zestawiłaś czerń z czerwienią!:)
    bardzo mi się podoba!
    sweterek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kapelusz jest idealny dla Ciebie, świetnie dopełnia zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to zestawiłaś koszula i ta spódniczka ślicznie :) muszę jutro moją czerwoną spódnicę wyciągnąć z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wszystko dobrane:) pasuję Ci kapelusz:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba kontrast pomiędzy koszula i spódniczką. Świetnie wyglądasz w tym kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz, stylizacja na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w kapeluszach Ci bardzo do twarzy. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia!Prześliczna jest ta spódniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby elegancko - niby luźno - bardzo fajny look! Sama lubię się tak nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. REWELACYJNE POŁĄCZENIE
    super
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń

  13. cudownie :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I takie Kobiety i się podobają ;) Super komplet :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Torebka jest bardzo ładna;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba , szczególnie fajnie wygląda czerwona spódnica , fajnie się wyróżnia i moim zdaniem jest wisienką na torcie tego zestawienia :) cudowny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. IDEALNE połączenie na jesień!!! Wszystko mi się podoba!!

    wielkie pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  18. so gorgeous. https://www.facebook.com/pages/My-Fashion-Closet/324797994198575

    OdpowiedzUsuń
  19. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny zestaw ;-) idealne kolory i spódniczka :33

    OdpowiedzUsuń
  21. SUPER! :)
    Ale Ty zgrabniutka jesteś. :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie ! Wszystko idealnie dobrane, cudowne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń