poniedziałek, 28 października 2013

Colorful

Witajcie! :)
Mieliśmy cudowny weekend i ciepłe powiewy wiatru spowodowały, że zapragnęłam
wyciągnąć z szafy coś zwiewnego, lekkiego i kolorowego. Efektem jest poniżej zamieszczona stylizacja. Połączyłam w niej letnie (sukienka) i jesienne (sweter , żakiet, botki) akcenty. Postawiłam też na delikatną, pastelową biżuterię od TOTO sklep. Domyślam się, że część z Was skrzywi się na widok dość ciężkich botków, ale niestety lżejsze obuwie wywiozłam już do mojego "sezonowego składziku" w domu rodziców. :) Liczę zatem na Waszą łaskawość w tej kwestii. ;)
sukienka sh
sweter sh
żakiet Zara
botki H&M
torebka Troll
naszyjnik i bransoletka motyw kwiatowy TOTO sklep
bransoletka koraliki kolor jasny mietowy By Dziubeka
bransoletka koraliki kolor morski Nene-design

43 komentarze:

  1. Podoba kolorystyka szarości pastele a buty pasują idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz :) piękne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorów i rewelacyjna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolorki!!!! cudowny set!!

    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna kolorystyka kochana no i ta bizuteria magiczna!!:)
    buziaki i zapraszam w wolnej chwili do siebie
    nattalja.;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudowne kolorki :) Świetne połączenie pod każdym względem :)
    Uwielbiam :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lovely outfit. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe że takie ciuszki zdobyłaś w sh
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz! Stylizacja bardzo mi sie podoba! ;)
    bransoletki <3

    Ps. u mnie też nowy post, zapraszam ;)

    http://klaudia-niedzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi wcale te buty nie przeszkadzają :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama kompletnie nie potrafię lączyć tak kolorów ale u Ciebie jest bomba!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, połączenie kolorów mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekne kolory!!!! padłam!! super
    super!!

    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz! Tak delikatnie i kobieco :) Uwielbiam Twoją marynarkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację, całość jest rewelacyjnym letnio-jesiennym połączeniem! tylko te butki nie pasują, ale jesteś usprawiedliwiona:)
    Cudna ta bransoletka w różyczki<3

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolory , urocza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ślicznie, i buty też się wpisały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepieknie;) urzekła mnie bransoletka z rózyczkami;)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolory i botki cudne ;) dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw! kolorystyka przypomina mi o lecie<3

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna sukienka,kolor jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog c; powodzenia w dalszym prowadzeniu. Byłabym wdzięczna gdybyś mojego bloga również skomentowała c;
    zapraszam do mnie .
    http://tuchaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O nie nie... Ja się absolutnie nie będę krzywić na botki w tym zestawieniu, wręcz przeciwnie... Będę się zachwycać bo moim zdaniem idealnie przełamują delikatność sukienki. :)) Delikatne buty np. baleriny byłyby tutaj zbyt oczywiste a tak to jest ciekawie. Bardzo lubię połączenie delikatnych, zwiewnych materiałów z cięższymi elementami więc jak dla mnie jest idealnie. :))

    Piękna kolorystyka!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw! A buty jak najbardziej tutaj pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie... pogoda nas po rozpieszczała przez ostatnie dni :) Jak dla mnie może tak zostać :D Wyglądasz pięknie i soczyście :D
    Super... będę wracać częściej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak romantycznie "z wiatrem we włosach" ;) bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne <3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marynarka mnie oczarowała, a całość bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne połączenie kolorów ! Wyglądasz prześlicznie w takich odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń