środa, 16 października 2013

Jumpsuit

Aktualnie korzystamy z uroków złotej polskiej jesieni. :) Weekend, który spędziłam u rodziców, był
niesamowicie słoneczny. Pogoda pozwoliła na wyciągnięcie z szafy zapomnianego już kombinezonu z Topshop'u i zarzucenie na niego tylko marynarki. Nie kombinowałam z tym zestawem i uzupełniłam go klasycznym kapeluszem i uniwersalną torbą. Żeby nie zatopić się w czerni włożyłam brązowe buty z Salonu Anka.
kombinezon Topshop
marynarka Berska
buty Salon Anka
torba Orsay
kapelusz H&M
bransoletka lewa ręka By Dziubeka
bransoletki prawa ręka Nene-Design
pierścionek FJBox 

55 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetny zestaw- serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dystyngowanie :)
    Uroczo w tym kapluszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak mi się podoba ta stylizacja , niby prosta ale jest w niej magia
    pozdrawiam i zapraszam
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kombinezowy:)świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi typu kapeluszami, aczkolwiek na tobie on bardzo dobrze wyglada! :)
    Zestwik jest idealny, przepiekna torba, wpadla mi w gust!
    A do dadatki w sam raz do tego zestawiku :)
    Pozytywnie!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ! :-)
    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zobaczyłam ten kapelusz to jego fason nie do końca mi odpowiadał, ale gdy go założyłam przekonałam się do niego :)

      Usuń
  6. Rewelacyjny ten kapelusz. Bardzo ubolewam nad tym, ze do mnie taki kapelusz nie pasuje :(

    Zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. znowu takie cudne buty! ;)
    uwielbiam Twoje stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Bardzo mi się podoba połączenie bluzki i kapelusza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są okropne, wyglądają jak by się coś działo ze stopą.
    Ten przód przypomina mi specjalnie profilowane buty dla osób z wadami postawy - krótsza noga, wspomnienie z oddziału ortopedycznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rodzaj butów po prostu charakteryzuje się ściętymi noskami i stabilnym masywnym obcasem. Szanuję to, że komuś może się on nie podobać. Ja lubię lity m.in. ze względu na wygodę, jaką mi zapewniają.

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz :) cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię Twój styl :) kwintesencja kobiecości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny set!! Uwielbiam taki szyk i taką elegancję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za kapeluszami i pewnie nigdy bym żadnego nie założyła, ale stylizacja bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz :)
    Podoba mi się ten kombinezon- zaciekawił mnie tu bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny ten kombinezon, idealnie komponuje się z marynarką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podobają mi się takie kapelusze :) sama siebie niestety w takim nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń
  17. buty cudne :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. to naprawdę kombinezon?!:) idealny!
    świetnie wyglądasz - znów!:)
    ... i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) wszystko cudownie pasuje :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ja jestem sroczka na takie kapelusze :> ten jest ze starej kolekcji czy można go jakoś teraz dostać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezon jest śliczny, góra ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kapelusik:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/rainy-day.html nowy post:D
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja.
    Wszystko zapięte na ostatni guzik. Nic dodać nic ująć <3
    Po prostu jest cudownie :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz prześlicznie, bardzo podoba mi się biżuteria którą dobrałaś i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia ! Wyglądasz w tym kapeluszu obłędnie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku jak cudnie wyglądasz <3 kapelusz uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie wyglądasz ! cudne buty <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmieniłabym buty na coś bardziej klasycznego - skórkowe czarne botki lub wyższe kozaki - żeby nie odwracały uwagi od tej cudnej bluzki. Chcę taką! Kapelusz ekstra.

    Pozdrawiam,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyglądasz, jak z bajki. Super stylizacja. Zapraszam także do siebie http://jeanettediyshop.blogspot.com/2013/10/mam-do-sprzedania-zestaw-sutasz.html

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczni wyglądasz!bardzo podoba mi się kapelusz,jest dla Ciebie idealny;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz prześlicznie ! Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna kolorystyka zdjęć i świetna torebka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję za komentarz ;) piękny zestaw i genialny kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny look !
    baardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow!! Naprawdę świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo elegancko, ale i powabnie!:)
    Świetna figura:)

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń