niedziela, 20 października 2013

Recenzja kosmetyków PAT&RUB

Pomysłodawczyniami i właścicielkami marki kosmetyków naturalnych PAT&RUB są Kinga Rusin i Magda Hajduk. Od początku celem firmy było
stworzenie najlepszych ekologicznych kosmetyków na polskim rynku pozbawionych parabenów, pegów, konserwantów i sztucznych zapachów. PAT&RUB stawia bowiem na naturę. 
Z produktami tej marki zetknęłam się po raz pierwszy rok temu i od tamtej pory goszczą w mojej kosmetyczce. Kilka z nich chciałabym Wam zaprezentować i podzielić się z Wami moją opinią na ich temat.


(Trawa cytrynowa kokos)
125 ml45 pln
Zawarta w sprayu formuła sprawia, że użycie mleczka jest bardzo komfortowe. Jego warstwa na skórze jest lekka i nie kle się. W błyskawiczny sposób nawilża skórę.   Dodatkową zaletą jest wspaniały, egzotyczny i orzeźwiający zapach.
Według mnie mleczko jest rewelacyjne do użycia po porannym prysznicu, gdyż odświeża i szybko się wchłania. Sprawdzi się też na pewno podczas upałów czy w podróży. Jest świetną alternatywą dla balsamów.
Jeśli chodzi o skład to warto podkreślić, że zawiera tylko naturalne składniki.
Znajdziecie je tutaj.


(Karmel, cytryna, wanilia)
100 ml 45 pln
Balsam znajduje się w opakowaniu typu airless, dzięki czemu do wnętrza nie dostają się bakterie, a kosmetyk dłużej zachowuje świeżość. Aplikuje się go za pomocą pompki. 
Zapach balsamu jest świeży,a jednocześnie dzięki nucie wanilii i karmelu jest idealny na zimowe wieczory.
(Do stosowania w ciągu dnia polecam jeszcze bardziej  świeży balsam z żurawiną i cytryną (tutaj).)
Kosmetyk urzeka nie tylko zapachem, ale także i działaniem.
Jego konsystencja jest gęsta i kremowa. Szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości. Bardzo dobrze przy tym nawilża i regeneruje skórę. Pozostawia ją miękką i cudownie pachnącą.
Jak wszystkie kosmetyki tej firmy jest wyprodukowany z naturalnych, ekologicznych składników.
Zajrzyjcie tutaj.

(Pomarańcze, grejpfruty, zioła)
250 ml  58,65 pln
Masło ma konsystencję masy do tortów. :) Dzięki temu rewelacyjnie się rozprowadza i pozostawia na skórze nietłustą warstwę ochronną. Intensywnie nawilża, uelastycznia, wygładza i łagodzi. Efekt nawilżenia suchej skóry zauważalny jest już po pierwszym użyciu. Ciało staje się zrelaksowane i elastyczne i dodatkowo pięknie pachnie. :)
Kosmetyk ten charakteryzuje się przyjemnym (według mnie) cytrusowym zapachem z nutą ziołowo- pomarańczową. Dla niektórych może być on nieco zbyt mocny czy drażniący. 
Chcecie spróbować? Zapraszam tutaj.


30ml, 49 pln
Kosmetyk jest idealny na zbliżającą się porę roku, w której to nasze usta niejednokrotnie pierzchną. Piling błyskawicznie je wygładza i odżywia. Wystarczy odrobinę kosmetyku  nanieść na usta i rozsmarować. 
Po chwili piling można beztrosko oblizać, gdyż jest w 100% jadalny i po prostu pyszny. :) Dzięki niemu usta na pewno odzyskają gładkość.
Dostępny tutaj.
Mam na sobie:
t-shirt Reporter
sweter SH
spodnie Troll
bransoletka różowa Neuf Bijoux
pozostałe bransoletki By Dziubeka

25 komentarzy:

  1. Nie stosowałam żadnych stąd kosmetyków :) ale może na któryś sie skuszę:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie slyszalam o tej firmie. Brzmi zachecajaco!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych kosmetykach ale chętnie wypróbuję :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja, znam niektóre z tych kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam dodać że ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam próbkę peelingu do ciała żurawina z cytryną i jest naprawdę cudowny. Chciałam nawet zakupić pełnowartościowy produkt, ale niestety jak na studencką kieszeń są to kosmetyki zbyt drogie, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny faktycznie nie są niskie, ale to ze względu na naturalny skład tych kosmetyków. Połączenie żurawiny i cytryny jest świetne. :)

      Usuń
  7. Same dobroci :) Z przyjemnością zapoznam się bliżej z żurawinowo-cytrynowym balsamem do rąk :) Musi obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe kosmetyki:) jeszcze nie miałam przyjemności ich używać

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie ciut za drogie, choć recenzja bardzo zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe kosmetyki, nie znałam ich wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  11. musze wyprobaowac:) obserwujemy? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna recenzja. Ja ostatnio trafiłam na tę markę dzięki GlossyBox, ale jakoś mnie nie zachwyciła. Może jak więcej przetestuję, to mnie przekona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nie każdy produkt trafia w dany gust :) Ale myślę, że każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie wśród kosmetyków PAT&RUB. Tak jak napisałaś- trzeba testować :)

      Usuń
  13. o kosmetykach słyszałam bardzo dużo pochlebnych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki PAT&RUB są fajne,jednakże ceny mogłyby być nie co niższe

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tą firmę :) mają swietne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam jeszcze ale opis a szczególnie zapachy (cytryna , pomarańcza , grejpfrut ) ...uwielbiam owocowe nuty więc to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze przyznać, że gdzies nazwa kosmetyków mi się obiła o ucho... recenzja bardzo zachęcająca, mimo iż cena niezadowalająca:P Ale jak napotkam na swojej drodze to na pewno kupie. To zdecydowanie moje zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję z całego serduszka za komentarz na moim blogu! Jest mi niezmiernie miło, że spodobał Ci się mój post. Informuję, że właśnie dodałam dość obszerną notkę z zakresu tricków urodowo-makijażowych - jestem pewna, że Ci się spodoba :)
    Życzę miłego dnia! Buziaki, M.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się idea tworzenia tych kosmetyków :)
    Niestety osobiście nigdy nic od nich nie miałam, za to Ruth często szaleje z ich produktami :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy ich nie miałam,ale wydają się być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń