piątek, 25 października 2013

So spread your wings and fly.. Butterfly

Hej Kochane! 
Tydzień minął mi jak z bicza trzasnął! Dni są coraz krótsze i bardzo szybko robi się na dworze szaro. No cóż od jutra
zmieniamy czas na zimowy ... :(
Póki jeszcze pogoda jest dla nas łaskawa chciałam Wam zaprezentować zupełnie codzienny zestaw jesieny. ;) Prawie wszystkie jego elementy pochodzą z second handu. Do sklepów z używaną odzieżą zaglądam rzadko, ale większość tych wizyt kończy się zakupem. :) Podczas niedawnej wizyty w ciuszkowym zagłębiu upolowałam śliczną i zwiewną sukienkę marki Atmosphere w motyle.  Świetnie będzie się sprawdzała w lecie do lekkich sandałków. Tak mi się podoba, że postanowiłam ją wykorzystać już teraz. Połączyłam ją z grubym swetrem wygrzebanym także w "ciuszku". Jak widzicie postawiłam na kontrastowe połączenie zwiewnej sukienki z ciepłymi tkaninami, stąd też grube rajstopy. :) Torebka, którą dorzuciłam, także jest łupem z second handu.
A Wy zaglądacie czasem do sklepów z używaną odzieżą? Udało Wam się znaleźć tam jakąś perełkę? :)
sweter F&F sh
sukienka Atmposphere sh
torba sh
buty Salon Anka
pasek sh
okulary Mango
bransoletki lewa ręka By Dziubeka
bransoletki prawa ręka By Dziubeka Nene Design

60 komentarzy:

  1. Za każdym razem kiedy widzę takie świetne fotki zastanawiam się czego w mojej szafie nie ma jeszcze litów?!
    Wyglądasz ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he i ja się długo zbierałam, aż w końcu zagościły w mojej szafce i czarne i brązowe :)

      Usuń
    2. ja też mam,są super wygodne i na każda pogodę:)

      Usuń
  2. Przepiękna stylizacja, mi ten tydzień również bardzo szybko minął. Nie mogę uwierzyć, że prawie wszystkie rzeczy kupiłaś w sh. Buty są BOSKIE !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta sukieneczka i ogólnie cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    Oj taaaak... Ja uwielbiam buszować po second handach- połowa mej szafy z tamtąd pochodzi i ogólnie nie ma u mnie chyba posta ze stylizacjà, w której nie użyłabym czegoś upolowanego w lumpie ;D


    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. to absolutnie jeden z Twoich lepszych zestawów, tylko te butki chyba za masywne :)

    xoxo,
    Velvet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za pochwałę i za szczerą opinię. :)

      Usuń
  5. piękny, romantyczny look <3 buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne lity! a stylizacja czysto jesienna ;) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba zestawienie zwiewnej sukieneczki z ciezkimi butami i grubym swetrem. Wygladasz bardzo ciekawie, tak troszke retro, ale stylowo. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  8. całość mnie zachwyca, piękna kompozycja! W sukience i swetrze jestem zakochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweter,pasek i sukienka i rajstopy - czyli wszystko:) genialna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie, świetne łupy, ja przynajmniej raz w tygodniu zaglądam do sh, ostatnio upolowałam świetną tunikę motyw zebry :) niedługo u mnie na blogu ją zaprezentuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomita stylizacja, cudowny sweterek i buty :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna słoneczna pogoda i taka również jeteś Ty i stylizacja ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza sukienka:) Bardzo podoba mi się stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznie wyglądasz ;-)
    sukienka jest piękna :)
    ja niestety nie bardzo umiem szukać w sh..

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne lity<3 & świetnie wygalda ta sukienka z szarymi kolorami ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten zestaw dopasowanie jest idealne ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba połączenie swetra, grubych rajstop i lekkiej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak! wszystko w moim guście :) Z chęcią bym się w te ciuchy wgramoliła :P
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super łupy z sh :) bardzo podoba mi się połączenie swetra i zwiewnej sukieneczki :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cute belt. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw :))) dla mnie rajstopki te odpadają natomiast resztą jest świetna!! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest mega i idealnie zgrała się z resztą !

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie połączenie zwiewna sukieneczka i gruby sweter bosko, zaglądam też do SH. Twoja sukienka to prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie stylizacja tygodnia, w zachywcajacy sposób to połaczyłaś. <3<3 :) pozdrawiam justifashion

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna stylizacja :)
    sukienka boska <3

    OdpowiedzUsuń
  26. super. zapraszam do mnie:)!http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nie pasuje mi połączenia szarego i brązu szczególnie w kwestii butów i rajstop, ale masz takie ładne nogi, że zupełnie to nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny look !!! <3

    Bardzo mi się podoba! Z wielką przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych! Zapraszamy do nas! Do wygrania szorty ombre Chouette <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudownie ! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiamy cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie rajstopy <3 !
    Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej! Ja jestem uzależniona od zakupów w sh! Perełki w stylu markowych nowych butów czy bluz dla mojego chłopaka w cenie 300 zł zakupionych w lumpku za grosze to już norma:):) Wyglądasz prześlicznie, uwielbiam kiecuszki w motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak pieknie jak kobieco jak delikatnie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym konkursie na http://sbook.pl !! Do wygrania voucher do H&M o wartości 200PLN! Nie można przegapić takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjnie wyglądasz :) A te bucki wyglądają rewelacyjnie :)

    Zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. love the photos, especially the autumn atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
  37. szczerze mówią pół mojej szafy jest z sh, ale takich perełek jak te u Ciebie mam niewiele :) są genialne i zazdroszczę Ci każdej z nich :P

    xx
    E.

    OdpowiedzUsuń
  38. Urzekłaś mnie tym zestawem, wyglądasz prześlicznie !

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wrażenia zaparło mi dech w piersiach <3 jak dla mnie jedna z najlepszych stylizacji ever ! :)

    OdpowiedzUsuń