czwartek, 10 października 2013

The Afternoon Sun

Moje Piękne!
Dziś obiecane zdjęcia stroju, który miałam na sobie na Warsaw Fashion Weekend. Stylizacja bardzo prosta i bardzo w moim stylu.
Jej punktem głównym jest naszyjnik ze szklanych kryształków. Urzeka swoją kolorystyką, która nawiązuje do obecnej pory roku.
Połączenie białej luźnej koszuli i dżinsów sprawdza się prawie zawsze. Żeby nie bylo zbyt elegancko, całość przełamałam bardzo niezobowiązującą parką od SheInside. W takim stroju czułam się jednocześnie komfortowo i kobieco. 
spodnie Cubus sh
koszula Reserved
 torebka Susette.pl
botki H&M
okulary MANGO
bransoletka beżowe koraliki Nene-Design
pozostałe bransoletki By Dziubeka

42 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz, w dodatku fantastyczne zdjęcia. widać na tym blogu świetny rozwój!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdecydowanie jeden z Twoich najlepszych looków

    xoxo,
    TVL

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny wybor!
    Bardzo modnie wygladasz, i do tego bardzo kobieco! Takie zestawy widze teraz coraz mniej :(
    Naszyjnik mnie zainspirowal aczkolwiek kutrka rowniez jest boska! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look moja droga i świetna kolorystyka zdjęć!!! No jestem pod wrażaniem :)
    Cudnie jest!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, wspaniałe połączenie na jesienne popołudnia
    ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz :) naszyjnik jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo stylowo!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tych spodniach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look! Pięknie się prezentuje w całości i każda rzecz z osobna! Jestem zachwycona naszyjnikiem, bardzo efektowny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNIE! Bardzo mi się podoba.
    Naszyjnik skradł moje serducho. Piękny! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosto i bardzo fajnie. Parka mi sie nie podoba ale cała reszta na tak.

    OdpowiedzUsuń
  12. cccuuudna koszula, kurtka, torebka, naszyjnik ;) wszystko booskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz, piękna torebka i płaszczyk, zakochałam si w nim :*

    Pozdrawiam M.
    PS. U mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz w tym prostym, eleganckim zestawie. Klasyka zawsze się obroni. Świetna kurtka i botki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądałaś! Naszyjnik jest anielski!!!!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  16. You are BRILLIANT! love the whole look. from head to toe!!!

    Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know and I'll be follow back


    ADDICT BE ICONIC BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądasz :D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny naszyjnik! Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  19. Na kinomaniaku jest juz ten film z mojej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw szalenie mi się podoba!!
    Wszystko ze sobą idealnie współgra!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz! koszula, kurteczka, buty wszystko idealnie do siebie pasuje, bardzo udany look :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna jesienna stylizacja:-)
    mega buty:-)
    pozdrawiam!;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie i co najważniejsze - wyglądasz, jakby Ci było mega wygodnie.
    Podoba mi się wszystko!

    Pozdrawiam,
    Asia / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz cudownie ! Jak dla mnie jedna z najlepszych Twoich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz cudownie, znakomicie zestawiłaś tę parkę naszyjnikiem :)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń