wtorek, 8 października 2013

Warsaw Fashion Weekend

Moje Kochane!
W miniony weekend miałam przyjemność uczestniczyć w Warsaw Fashion Weekend. Wspaniale było spotkać na miejscu tak wielu znajomych z blogosfery
(GosięOlęIrminęParisRaszKamilę "Cammy" i Anetę). W programie WFW znalazało się wiele pokazów naszych rodzimych projektantów, ale także artystów ze Szwajcarii. W ich gronie znaleźli się między innymi: Monika BłotnickaViola ŚpiechowiczMusues Urbańska & Komornicka, Rina Cossack, Little Black Dress, Mozcau, Ptaszek, Julie Egli.
Co do pokazów, to nie podejmę się ich oceny z tego względu, iż nie jestem osobą kompetentną, aby wydawać jakiekolwiek sądy
 w tej materii. :) Nigdy nie było bowiem moim zamiarem silenie się na znawcę mody i trendów. Moje stylizacje to nie efekt ślepego śledzenia modowych czasopism i światowych wybiegów, ale mieszanka tego, co mi osobiście się podoba i w czym się dobrze czuję. :) Jeśli chodzi natomiast o mój subiektywny odbiór, to mogę przyznać, że najbardziej przypadła mi do gustu kolekcja Riny Cossack.
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z tego modowego weekendu, które nie są jednak w stanie oddać panującego na WFW klimatu. :) Trzeba tam być! :D

P.S. W najbliższych dniach pojawią się zdjęcia stylizacji, które miałam na sobie na WFW.

31 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ślicznie Ci w ty kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo nie mogłam się przyzwyczaić do siebie w kapeluszu, ale czuję, że przyrośnie do mojej głowy na całą jesien i zimę :)

      Usuń
  2. Wow, w eleganckim zestawie prezentowałaś się przepięknie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie szkoda że nie mogłam pójść;p

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. od razu w oczy rzucily mi sie buty piekne!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygladałaś!a w tym kapeluszu bardzo Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja na pierwszym zdjęciu - najlepsza! szczególnie marynarka :) a czy treścią swojego posta nie nawiązujesz trochę do sławnego już w sieci filmiku Chajzera? :>
    Ogólnie w zupełności podzielam Twoje zdanie.. nawet gdybym bardziej znała się na "profesjonalnej" modzie, nie śmiałabym się na ten temat wypowiadać, gdyż od tego są specjaliści.. A ja nim nie jestem i nawet nie chcę być. Nie wiem po co tym osobom była ta farsa i te odpowiedzi...Nie dla każdego blogera, to co robi, to specjalizacja..dla mnie to hobby/rozrywka/przyjemność, chęć pokazania czegoś co zdobyłam/kupiłam, bądź co mi się podoba. Nic na siłę - i tyle :)

    także piąteczka! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he faktycznie może się wydawać, że nawiązuję do tego filmiku, ale post przygotowałam już wczoraj, z tym, że czekałam jeszcze na zdjęcia od Gosi. :)
      Chajzerowi podstęp się udał :), choć pewnie część wypowiedzi rozmówców jest wyjęta z kontekstu. Moje słowa zawarte w poście odnosiły się natomiast do tego, że główną pobudką do założenia bloga była chęć zaprezentowania swojego stylu i własnych pomysłów. Ocenianie tego, co dzieje sie na pokazach i w modowym świecie pozostawiam ekspertom. Ja na pokazy chodzę ze względów estetycznych- nacieszyć oczy pieknymi kreacjami :) O ile takie na danym pokazie się pojawią :D

      Usuń
  7. chyba się minęłyśmy szkoda :( ale następnym razem musimy się spotkać :* świetnie wyglądałaś buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, musiałyśmy się minąć. :( Ale mam nadzieję, że pojawi się jeszcze okazja do spotkania! :)

      Usuń
  8. stylizacja swietna. lubie potargane jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że udało nam się tam spotkac:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę <3 Dziękuję za fotki!
      Może niebawem zabiorę się z Tobą (na przyczepkę) na shopping w te miejsca, gdzie wynajdujesz swoje "perełki" :)

      Usuń
  10. zazdroszcze :) świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie mogłam się zjawić, ale widze że Ty Ania zjawiskowo wyglądałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie posty! Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Miło było Cię poznać:)* A co do samego wydarzenia to ja już nie mogę się doczekać następnej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie było równie miło :) Do zobaczenia następnym razem!

      Usuń
  14. I jak tam kolekcja Hansa Klossa? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnie wyglądałaś kochana;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie świetne stylizacje :) Ania jak zwykle wyglądasz zachwycająco!

    Pozdrawiam, Livia

    OdpowiedzUsuń