piątek, 4 października 2013

When autumn leaves start to fall...

Hey Kochane!
Kraciastą koszulę pamiętacie pewnie z ostatniego posta. Postanowiłam ją wykorzystać raz jeszcze, ale w nieco bardziej eleganckiej odsłonie.
Dorzuciłam klasyczny żakiet i spodnie z szeroką nogawką. :)
W weekend wybieram się na Warsaw Fashion Weekend, więc na początku tygodnia spodziewajcie się wpisu z relacją. A może kogoś z Was spotkam? :)
(koszula Orsay <klik>, spodnie Orsay <klik>, żakiet Orsay <klik>, kapelusz Orsay, torba Orsay, buty Allegro, kolczyki By Dziubeka, bransoletki Nene-Design, zegarek Allegro, pierścionek-kokardka FJBox, okulary Reserved

59 komentarzy:

  1. bosko wyszło, najlepszym połączeniem jest tutaj kapelusz i krata! kapelusz mnie na maxa zauroczył... sama szukam dokładnie takiego samego, tylko w kolorze bordo! :)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji naszych blogów, ja już Ciebie dawno obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wygladasz :))) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie! dowód na to że luźne i wygodne też może być modne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torebka :) Świetny zestaw :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie dla mnie odpadają,ale reszta jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędnie!:) klasycznie i elegancko ale sexy!:)

    pozdrawiam!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo elegancko! Szczegolnie z tym kapeluszem - idealnie Ci pasuje!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne polaczenie :) tez wczoraj kupilam koszule w kratke, co prawda z mysla o zabraniu jej na Safari, ale przypuszczam ze po powrocie bedzie jeszcze czesto zakladana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz mega elegancko i stylowo :)
    ostatnie zdjęcie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania, to ostatnie zdjęcie to mistrzostwo, świetnie Ci w kapeluszu. Ja jutro też wpadnę na Warsaw Fashion Weekend, to do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. BoSko wygladasz !!!
    To jedna z lepszych ostatnio stylizacji ... Zdecydowanie wole Cie w Takiej elegancji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Ta bardziej elgancka wersja przeważa w moic stylizacjach i najlepiej się w niej czuję :)

      Usuń
  12. idealnie ! dosłownie idealnie ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba pierwsze a zarazem ostatnie zdjęcie! Całość wygląda bardzo fajnie, jednak te spodnie do mnie nie przemawiają :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! Koszula, marynarka i kapelusz tworzą świetną całość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Very chic look! That hat is the perfect accessory (:

    Love, Maria
    http://theblaackpanther.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapelusz bardzo do Ciebie pasuje.. Do tej kratki także. Bardzo elegancka i szykowna stylizacja;) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje bizness look!!! Zawsze jest w nich klasa! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham elegancję w Twoim wydaniu piękne wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. ten kapelusz jest doskonały, kurczę strasznie mnie kusi, by taki zakupić, ale jakoś brak mi ciągle odwagi. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, aby się oswoić z noszeniem kapelusza kup najpierw egzemplarz a małym rondem ;) a potem zaszalejesz z większą wersją :)

      Usuń
  20. Och!!! Pierwsze zdjęcie jest fenomenalne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie wygladasz a pierwsze zdjęcie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz cudowne spodnie! Koszuli zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. swietnie prezentuje sie ta koszula w takiej wersji :) co nie zmienia faktu, ze w poprzedniej tez wygladala fajnie :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. aaa, ogladalam wlasnie twoj filmik z youtuba, swietny pomysl na prezentacje stylizacji, ktora z reszta byla piekna :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja!
    Super ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny zestaw, kolorystycznie i ten kapelusz i wszystkie dodatki, super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę Wam tego Warsaw Fashion Weekendu! Dobrej zabawy życzę i wielu inspiracji!

    Bardzo fajny zestaw! Kapelusz rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięknie wyglądasz! Jeśteś niesamowicie fotogeniczna :) Zazdroszcze choć rzadko mi się to zdarza :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie takie spodnie :) swietnie wyglądaja na Twoich dlugich nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czy kapelusz to tegoroczna kolekcja? nie mogę go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, to najnowsza kolekcja. U mnie w Orsay w Piasecznie jest kilka egzemplarzy. Spróbuję wybadać jego dostępność w innych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie Ci w kapeluszu :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny zestaw ! Ja dobrałabym do niego czarną marynarkę, ale Tobie ten czerwony świetnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz prześlicznie :) uwielbiam czerwone koszule w kratkę :) a kapelusz rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana wyglądasz bosko! Krata jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zachwycam się!! Najładniejszy kratkowy look, jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog, bardzo ciekawe wpisy a stylizacje bardzo dobrze dobrane.

    Zapraszam do mnie:
    www.modapol.blogspot.com

    Ja już obserwuję a Ty?;)

    OdpowiedzUsuń